Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vraag over Nokia 302

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vraag over Nokia 302

    Hopelijk weet iemand het antwoord op deze vraag. Sinds - ik denk - gisteren zie ik op mijn gsm, een Nokia 302 😁) een nieuw symbooltje op het scherm, maar weet niet precies wat het is. Ik denk dat het te maken heeft met WIFI? Ik heb alleen geen internet en mail op de telefoon. Wat moet ik veranderen/uitzetten om dat symbooltje weer te laten verdwijnen?

    Het is een bewegend icoontje, maar heb er even een foto van gemaakt. Filmpje heb ik er ook van gemaakt, maar dat is nogal groot, ook al is het kort. Hopelijk herkent iemand dit symbool en weet de oplossing. Het symbooltje tussen Menu en de tijd gaat het om.

    Foto:
    Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: DSC05428.jpg
Bekeken: 285
Grootte: 71,9 Kb
ID: 279587

  • #2
    Is niet meer nodig. De WLAN bleek aan te staan. Hoe? Ik zal wel op een verkeerd knopje gedrukt hebben.
    Duuhhh 😴🙄

    Na een half uur zitten zoeken 😖, denk ik.. ik gooi het even op het forum en voila:
    ik krijg spontaan een slim moment 😋
    Laatst bewerkt door anomaly; 7 Oct 2023, 20:20.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
      ik krijg spontaan een slim moment 😋
      Dit forum beschikt over een aantal Jomandavrijwilligers die hulpvragers channellen via hun eigen draadloos netwerk.

      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Ik dacht al dat er iets ingestraald werd 😵

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
          Wat moet ik veranderen/uitzetten om dat symbooltje weer te laten verdwijnen?
          Waarom zou je niet via Wifi op een smart phone werken? In de regel bespaar je daarmee kosten van je (prepaid/) abonnement.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Stoffel Bekijk bericht
            Waarom zou je niet via Wifi op een smart phone werken? In de regel bespaar je daarmee kosten van je (prepaid/) abonnement.
            Mijn mobiel staat bijna nooit aan en heb dus (nog) een prepaid, waarmee ik kan bellen en sms-en. Met 20 euro beltegoed doe ik een jaar 😋
            Maaaar, ik merk steeds vaker dat je voor het één of ander een smartfoon nodig hebt, dus ik ga daar maar eens voor sparen 🙄
            Ben al een paar keer gebeld door Delta of ik toch echt geen mobiel abonnement wil.
            Ik behoor tot de dinosaurussen inmiddels, merk ik aan de reacties in een winkel, als ik zeg dat ik geen smartfoon heb.
            Ze kijken bijna met medelijden naar me, zo van: Ach, gossie 😁
            Laatst bewerkt door anomaly; 8 Oct 2023, 12:25. Reden: - tiepvaud -

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
              Met 20 euro beltegoed doe ik een jaar
              Ik denk dat Stoffel meer refereerde aan surfen op het wereldwijde web en het streamen van content.

              Wij gebruiken zelf prepaid icm bellen via VoIP (via Wifi) en via CheapConnect en dat bevalt al jaren uitstekend.
              @ https://www.cheapconnect.nl/prepaid-voip/
              Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Oct 2023, 13:25.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Als ik met de smartfoon kan bellen, sms-en, whatsappen en af en toe kan internetten vind ik dat voldoende, maar ik weet dus niet de beste manier om dat voor elkaar te krijgen. Ik zag net ook dat er een simkaart is met internetten (zit nu prepaid bij Odido). Vroeger was dat nogal duur.

                De aanbieding van Delta momenteel met de 10G met Samsung Galaxy A34 lijkt me wel wat. Die 16 euro per maand kunnen er nog wel af.
                Twijfel alleen om een toestel te kopen. Heb geen zin om na een jaar of 2 weer een nieuw toestel te moeten kopen, omdat dit model niet meer ondersteund wordt.
                Die wegwerp-maatschappij bevalt me niet zo en wegwerp-geld heb ik niet 🙂
                Ook geen idee wat je met 10GB kunt en hoeveel ik er gebruik van ga maken.

                Misschien dat ghet 1GB abonnement met de Galaxy A14 ook voldoende zou zijn voor me. Geen idee...

                Reageer


                • #9
                  Hier snap ik ook geen hout van: aan de ene kant staat zo- en zoveel per maand en aan de andere kant 0,00
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                    Misschien dat ghet 1GB abonnement met de Galaxy A14 ook voldoende zou zijn voor me. Geen idee...
                    Als ik jou was zou ik gewoon met een vrij laag abonnement beginnen, je lijkt me geen grootverbruiker....
                    Ik heb al jaren een 1GB abo en ga daar eigenlijk nooit overheen. Je kan het trouwens altijd vrij simpel aanpassen of eventueel een tijdelijke bundel bijkopen.


                    Reageer


                    • #11
                      Van mobiel en smartfoon weet ik dus helemaal niks. Nou ja, ik weet hoe ik de telefoon aan moet zetten 🙄
                      Ik zal me beter in moeten gaan lezen.
                      Dank voor de tip.

                      Ik zet de telefoon alleen aan als ik naar een bepaald evenement ga en bereikbaar wil zijn voor familie of de wegenwacht moet bellen als ik niet meer naar huis kan 😌
                      Ik ben er dus aan gewend dat ik geen mail en internet heb en mis het op zich niet. Maar wie weet hoe "verslaafd" ik word als ik op het mobiele netwerk losgelaten word 🤩

                      Reageer


                      • #12
                        Ik wilde de naam van het onderwerp even aanvullen voor de duidelijkheid, maar helaas: gaat niet.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                          Als ik met de smartfoon kan bellen, sms-en, whatsappen en af en toe kan internetten vind ik dat voldoende, maar ik weet dus niet de beste manier om dat voor elkaar te krijgen. Ik zag net ook dat er een simkaart is met internetten (zit nu prepaid bij Odido). Vroeger was dat nogal duur.

                          De aanbieding van Delta momenteel met de 10G met Samsung Galaxy A34 lijkt me wel wat. Die 16 euro per maand kunnen er nog wel af.
                          Twijfel alleen om een toestel te kopen. Heb geen zin om na een jaar of 2 weer een nieuw toestel te moeten kopen, omdat dit model niet meer ondersteund wordt.
                          Die wegwerp-maatschappij bevalt me niet zo en wegwerp-geld heb ik niet 🙂
                          Ook geen idee wat je met 10GB kunt en hoeveel ik er gebruik van ga maken.

                          Misschien dat ghet 1GB abonnement met de Galaxy A14 ook voldoende zou zijn voor me. Geen idee...
                          Bij een smartphone word de levensduur eigenlijk bepaald hoelang het toestel updates krijgt.

                          Dus neem de Samsung A14 die krijgt dus updates tot februari 2027 dan is het einde verhaal.

                          https://screenrant.com/galaxy-a14-5g-software-updates/


                          De Samsung A34 vijf jaar dus tot maart 2028.

                          Zonder defecten weet je dan dus hoelang een toestel meegaat.
                          Laatst bewerkt door driepinter; 8 Oct 2023, 18:34.

                          Reageer


                          • #14
                            Dank voor de link. Heb de website even opgeslagen 👍

                            Reageer


                            • #15
                              Omdat ik niet wist dat er een dergelijk schema was van de updates heb ik even verder gegoogled en heb ook een Nederlandstalige site gevonden, voor wie de Engelse taal een extra obstakel kan zijn:
                              https://www.galaxyclub.nl/nieuws/tot...nlijk-updates/

                              Ik snap dat bedrijven telefoons willen verkopen, maar ik blijf het kapitaalvernietiging vinden dat een toestel van een paar honderd euro na zeg maar uiterlijk 5 jaar op de schroothoop kan.
                              Maar ja, ik word dan ook al een ouwe seute 🙃

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X