Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

T-Mobile merk verdwijnt en wordt Odido

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • T-Mobile merk verdwijnt en wordt Odido

    Opmerkelijke move van T-Mobile, een bekend merk in het landschap.
    Of zit hier meer achter? Allerlei oude merken als SImpel en TELE2 gaan ook op in Odido.

    Is dit de opmaat naar verdere samenwerking met Delta en Caiway, waardoor 3 providers op de netwerken ODF en DNF ontstaan en waar men elkaars diensten gaat versterken en/of gebruiken?

    https://www.telecompaper.com/nieuws/...staan--1474870
    https://www.telegraaf.nl/financieel/...le%20Nederland.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 5 Sep 2023, 10:30.

  • #2
    Bestel je mobiele abonnement, met of zonder telefoon, in de online shop. Ontdek daarnaast internet, TV en Vast Bellen van Odido. Stel je eigen pakket samen!

    Reageer


    • #3
      https://tweakers.net/nieuws/213230/t...bonnement.html
      Unlimited Start en Basis zijn best aardig geprijsd.

      Reageer


      • #4
        De rebranding is al gestart. Een heel gedoe, ook de software van de tv-decoders zullen wel een aanpassing krijgen en alle apps.

        Reageer


        • #5
          Odido heeft alles te maken met goede communicatie. En we communiceren tegenwoordig veel via internet of de mobiele telefoon. Lees meer over Odido in dit blog.

          Reageer


          • #6
            Klapstoel

            kpn.com?

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door copilot
              Goedkoop[ is het niet blijf wel waar ik nu zit
              Tele2 was (zo'n beetje) het goedkoopste merk en ik vind dat ze dat best aardig hebben meegenomen in de nieuwe propositie. (Mooi woord toch?!) En: Goedkoop wordt het niet meer, alle aanbieders gaan omhoog, dus ook bij verlenging ga je (eigenlijk zowat overal) meer betalen. Hele scherpe aanbiedingen daargelaten.
              Laatst bewerkt door Koeba; 5 Sep 2023, 12:35.

              Reageer


              • #8
                Worden Delta en Caiway ook Odido?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Praathuis Bekijk bericht
                  Worden Delta en Caiway ook Odido?
                  Dat weet ik niet Klapstoel. Hoezo?

                  Reageer


                  • #10
                    Zijn ze geen L vergeten in de nieuwe naam?

                    Reageer


                    • #11
                      Zal mij benieuwen of dat DELTA Mobiel dan ook verbindingen van 1Gb/s gaat aanbieden om gelijk te blijven.

                      Reageer


                      • #12
                        Meer mijn gedachte in hoeverre gaat dat invloed hebben op delta mobiel = t-mobile.

                        Reageer


                        • #13
                          Ik verwacht minder voor meer. De nieuwe bundels van Odido vind ik maar zo zo …

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                            Zal mij benieuwen of dat DELTA Mobiel dan ook verbindingen van 1Gb/s gaat aanbieden om gelijk te blijven.
                            In principe het het toch 1 op 1 hetzelfde abo? Of heb ik dat verkeerd.
                            Het feit dat dit zo is namelijk stelt mij eerder voor andere vragen:

                            * Hoezo lever Odido nog niet overal via Delta terwijl dat al is aangekondigd?
                            * Gaan Delta en Caiway op in een groter geheel? Drie merknamen op 2 netwerken.
                            * Is Odido straks een grotere verzamelnaam voor een a.s. samenwerking/fusie. Het is mij allemaal te toevallig, ook het flirten met elkaar.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                              In principe het het toch 1 op 1 hetzelfde abo? Of heb ik dat verkeerd.
                              Het feit dat dit zo is namelijk stelt mij eerder voor andere vragen:

                              * Hoezo lever Odido nog niet overal via Delta terwijl dat al is aangekondigd?
                              * Gaan Delta en Caiway op in een groter geheel? Drie merknamen op 2 netwerken.
                              * Is Odido straks een grotere verzamelnaam voor een a.s. samenwerking/fusie. Het is mij allemaal te toevallig, ook het flirten met elkaar.
                              1Gb/s is wel heel rap voor een mobiele telefoon, dat kan volgens mij alleen op 5G op 3,5Ghz maar kan het uiteraard mis hebben.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X