Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Samsung propt twee 4K-schermen in één ultra-brede monitor

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Samsung propt twee 4K-schermen in één ultra-brede monitor

    Dan heb je pas een echte monitor

    Samsung propt twee 4K-schermen in één ultra-brede monitor - Bright

  • #2
    Gebruik al jaren lg 4k nano tv 55 inch als monitor voor me pc is een stuk goedkoper

    Reageer


    • #3
      Beide hebben hun toepassing, monitor heeft over het algemeen hogere refresh rate en reactie snelheid maar is enkel belangrijk voor echte gamers, ik zie mezelf nog niet achter het buro zitten met 55 inch TV om te werken. Ook de verschillende ingangen voor multi monitor vanaf laptop met usb-c of displayport is een dingetje. (Naast verstel mogelijkheden)

      Maar voor het geld/resolutie,verhouding ben je beter uit met een mooie 4k TV en zo te horen voor jou de beste keuze

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
        Beide hebben hun toepassing, monitor heeft over het algemeen hogere refresh rate en reactie snelheid maar is enkel belangrijk voor echte gamers, ik zie mezelf nog niet achter het buro zitten met 55 inch TV om te werken. Ook de verschillende ingangen voor multi monitor vanaf laptop met usb-c of displayport is een dingetje. (Naast verstel mogelijkheden)

        Maar voor het geld/resolutie,verhouding ben je beter uit met een mooie 4k TV en zo te horen voor jou de beste keuze
        Gebruik geen buro

        Reageer


        • #5
          Twee monitoren vreten ook stroom.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Ik gebruik al jaren een 55-inch LG 4K Nano TV als computermonitor en het is een geweldige financiële beslissing geweest.
            Laatst bewerkt door carterodell; 18 Dec 2023, 10:15.

            Reageer


            • #7

              Then you have a real monitor

              Samsung crams two 4K screens into one vray ultra-wide monitor - Bright

              I've been using a 55-inch LG 4K Nano TV as a computer monitor for years and it's been a great financial decisio
              Impressive move by Samsung, combining two 4K screens into a single ultra-wide monitor. How has your experience been using a 55-inch LG 4K Nano TV as a computer monitor? 🖥️✨

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X