Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

T-Mobile bij wie al beschikbaar?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• T-Mobile bij wie al beschikbaar?

Ik heb een postcodecheck gedaan, maar T-Mobile is nog niet beschikbaar in mijn regio.
    Hoe zit dat in andere regio's? Zijn er al regio's waar het wel kan.

Op het T-Mobile forum wordt gesteld dat het per regio wordt opengezet en dat de communicatie (ook) via Delta verloopt.
    Dat laatste is nogal vreemd toch? T-Mobile is toch zelf bij machte op reclame te maken in mijn regio?

Maar a la, mijn vraag is dus zijn er al regio's waar T-Mobile op het Deltanetwerk beschikbaar is?

Hier in Zeeuws - Vlaanderen is het is het al mogelijk

Reageer

Te duur

Reageer

Hoe kan het toch meneer Wolf dat u zegt vier weken hier niets te zeggen maar in werkelijkheid bij ieder zuchtje wind u zich weer laat horen?

Geldt een man een man, een woord een woord niet voor u, meneer Wolf?

Reageer

Als je deze vraag nou over vier weken had gesteld had ik niet alleen gereageerd maar ook antwoord op je vraag gegeven: Ik wil je alleen maar behuilpzaam zijn. Maar zoals ik al zeg, daar is het vier weken te vroeg voor. Wellicht is deze tijdspanne groot genoeg om je een beeld te vormen van waar T-Mobile dan wel beschikbaar is. Het enige wat je hoeft te doen is een heleboel postcodechecks op de site van T-Mobile, voor zover ik een bron voor die informatie weet.

Reageer

Ja hoor hier op Walcheren wel , en glas van Delta en KPN.

@ bordewolf , misschien kun je een willekeurige postcode proberen om te checken (via postcode boek?)

Te laat zie ik , deze optie was al aangedragen.

En trouwens , wat schiet je daar mee op ?
            Laatst bewerkt door renschip; 22 Aug 2023, 21:33.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
              Ja hoor hier op Walcheren wel , en glas van Delta en KPN.

@ bordewolf , misschien kun je een willekeurige postcode proberen om te checken (via postcode boek?)

Te laat zie ik , deze optie was al aangedragen.

En trouwens , wat schiet je daar mee op ?
              Hier nog niet via Delta. KPN heeft hier (nog) geen glasvezel liggen.
              Ik heb alles vergeleken en toen Delta maar eens gebeld voor een goed aanbod voor nog eens 12 maanden en dat is gelukt.
              Voorlopig dus nog Delta-klant. Natuurlijk zijn er zaken die voor verbetering vatbaar zijn, maar onder aan de streep nog steeds de beste keus voor mij.
              Komt KPN langs met glasvezel dan dan zijn ze me wel kwijt mocht het tv-product niet verder aangepakt worden. Maar dat is niets nieuws natuurlijk :-)

Reageer

25 februari 2003 was die al in Nederland en nu in 2023 is het nog niet in Twente raar

Reageer

Oorspronkelijk gepost door copilot Bekijk bericht
                  25 februari 2003 was die al in Nederland en nu in 2023 is het nog niet in Twente raar
                  Niet zo vreemd, alleen via de wapperende koperdraad met een heel lage snelheid. Mij niet gezien.

Reageer

Als ik het goed begrijp wil je via delta een mobiel abbo afsluiten van T- mobile?
                    Je kan beter bij een telefoon bedrijf zelf aansluiten is iets goedkoper.
                    Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_1.png Bekeken: 0 Grootte: 151,6 Kb ID: 275043

Hollandse nieuwe is de goedkoopste in Nederland sim only kijk op de foto kun je zien wat het kost deze zijn voor 2 jaar abbonementen.

Reageer

Als ik het goed begrijp wil je via delta een mobiel abbo afsluiten van T- mobile?
                      Je kan beter bij een telefoon bedrijf zelf aansluiten is iets goedkoper.
                      Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Screenshot_1.png Bekeken: 0 Grootte: 151,6 Kb ID: 275043

Hollandse nieuwe is de goedkoopste in Nederland sim only kijk op de foto kun je zien wat het kost deze zijn voor 2 jaar abbonementen.
                      Dat heb je dan verkeerd begrepen. Inmiddels een mooi aanbod van Delta gehad, het komende jaar zit ik nog bij Delta.
                      Laatst bewerkt door Bordewolf; 30 Aug 2023, 12:29.

Reageer

Wat voor aanbod je ook zal hebben gekregen van Delta.
                        Het zal in ieder geval zijn zonder UHD en veel kanalen in stereo geluid, Bordewolf.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dat heb je dan verkeerd begrepen. Inmiddels een mooi aanbod van Delta gehad, het komende jaar zit ik nog bij Delta.
                          Gefeliciteerd zet het er in gevolg dan even bij wat je precies bedoeld want zo kunnen ze je hier op het forum niet volgen

Reageer

Gefeliciteerd zet het er in gevolg dan even bij wat je precies bedoeld want zo kunnen ze je hier op het forum niet volgen
                            Een goed verstaander heeft aan een half woord nodig. Er staat duidelijk T Mobile over het Deltanetwerk.

Reageer

Het is dus duidelijk geen half woord. Denk dat copilot de enige was die aan een mobiel abonnement dacht, of hij werkt voor Hollandse nieuwe.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X