Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoek - GVVV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoek - GVVV

    Het arme Hoek zet zich nu al sinds februari te kijk tegen GVVV.
    De highlights van het nieuws uit de PZC zijn al vanaf februari niet ververst.
    Ik vind het er zo "niet-professioneel" uitzien op startpagina van Zeelandnet.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door GinaHeynze Bekijk bericht
    Het arme Hoek zet zich nu al sinds februari te kijk tegen GVVV.
    De highlights van het nieuws uit de PZC zijn al vanaf februari niet ververst.
    Ik vind het er zo "niet-professioneel" uitzien op startpagina van Zeelandnet.
    Onderstaande feeds van de PZC dateren idd uit januari 2023

    PZC Zeeuws Vlaanderen
    PZC Walcheren
    PZC Bevelanden

    Waarschijnlijk is dit een probleem van de PZC en niet van Zeelandnet

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

      Onderstaande feeds van de PZC dateren idd uit januari 2023

      PZC Zeeuws Vlaanderen
      PZC Walcheren
      PZC Bevelanden

      Waarschijnlijk is dit een probleem van de PZC en niet van Zeelandnet
      Dat klopt ook wel (heb ik naar geïnformeerd) maar de website is van Zeelandnet dus lijkt mij een probleem voor de beheerder. Ik zou dit blokje op zijn minst verbergen tot alles weer geregeld is. Ook knullig van de PZC. Ik gebruik normaal die highlights om door te klikken als ik wat interessants zie. Gemiste kans toch? Ik zie dit elke dag en ik stoor me eraan.

      Reageer


      • #4
        Dat klopt inderdaad (ik heb ernaar gevraagd), maar de beheerder zou zich zorgen moeten maken omdat Zeelandnet eigenaar is van de website. Tenzij alles weer wordt opgeruimd, zou ik deze blokkade op zijn minst verbergen. Ook onbeleefd van de PZC. Wanneer iets mijn aandacht trekt, gebruik ik meestal die hoogtepunten om rond te navigeren. Geen slechte kans, toch? Het stoort mij om dit elke dag te zien.
        build now gg

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X