Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

nieuwe DELTA energie app

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • nieuwe DELTA energie app

    Er is nu een app uit voor Android en iOS :

    Download nu de DELTA Energie App

  • #2
    Wat heeft dat als meer waarde als je die gaat gebruiken?

    Reageer


    • #3
      Het is een nieuwe mogelijkheid of je er gebruik van wenst te maken is aan de persoon zelf.

      Maar je kunt ook inloggen op de browser zelf, net wat je het beste bevalt.
      Laatst bewerkt door driepinter; 28 Jul 2023, 11:28.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Het is een nieuwe mogelijkheid of je er gebruik van wenst te maken is aan de persoon zelf.

        Maar je kunt ook inloggen op de browser zelf, net wat je het beste bevalt.
        Bedankt

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Er is nu een app uit voor Android en iOS :

          Download nu de DELTA Energie App
          goeie tip ,beter dan steeds weer moeten inloggen

          Reageer


          • #6
            Jammer, maar ook bij de app op Android moet je steeds opnieuw inloggen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door vonnie Bekijk bericht
              goeie tip ,beter dan steeds weer moeten inloggen
              Bij de iOS app moet je ook steeds weer inloggen.
              Zag overigens dat daar ook de gegevens mbt Gas nog niet werken.
              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                Jammer, maar ook bij de app op Android moet je steeds opnieuw inloggen.
                Die fout heb ik inmiddels ook zelf geconstateerd.
                Laatst bewerkt door driepinter; 30 Jul 2023, 12:57.

                Reageer


                • #9
                  Gas is wel te zien, maar zowel bij G en E kan je per dag wel bekijken, maar dat is dan wel van de vorige dag, dus geen actuele gegevens. .
                  Soms loopt hij vast (Server Error) maar dan even bij de app (voor Android) bij Opslag kijken en dan kiezen voor Gegevens Wissen.
                  App zal nog in ontwikkeling zijn.

                  Reageer


                  • #10
                    Bedankt voor het delen, hem hem ook geprobeerd zojuist. Best handig om snel informatie te bekijken, en ik verwacht dat er in de toekomst meer functionaliteiten zullen worden toegevoegd.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door zappy17 Bekijk bericht
                      Gas is wel te zien, maar zowel bij G en E kan je per dag wel bekijken, maar dat is dan wel van de vorige dag, dus geen actuele gegevens. .
                      Soms loopt hij vast (Server Error) maar dan even bij de app (voor Android) bij Opslag kijken en dan kiezen voor Gegevens Wissen.
                      App zal nog in ontwikkeling zijn.
                      Ik heb sinds 26 juli een slimme meter. Op Delta Energie was vanaf 1 augustus het verbruik, inclusief teruglevering, te zien per uur, per dag en per maand. De lol was echter van korte duur want op 2 augustus vermeldde de app "geen verbruik, technische oorzaak", hoewel ik zowel verbruikt als teruggeleverd heb.
                      Ik vermoed dat dit niet aan de app ligt want op mn pc zie ik op de wbsite van deltaenergie dezelfde foutmelding.
                      Het loopt dus nog niet echt lekker met de verbruiksregistratie.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Karel de Kale Bekijk bericht

                        Ik heb sinds 26 juli een slimme meter. Op Delta Energie was vanaf 1 augustus het verbruik, inclusief teruglevering, te zien per uur, per dag en per maand. De lol was echter van korte duur want op 2 augustus vermeldde de app "geen verbruik, technische oorzaak", hoewel ik zowel verbruikt als teruggeleverd heb.
                        Ik vermoed dat dit niet aan de app ligt want op mn pc zie ik op de wbsite van deltaenergie dezelfde foutmelding.
                        Het loopt dus nog niet echt lekker met de verbruiksregistratie.
                        Dit is een standaard melding dat het energieverbruik van de vorige dag nog niet beschikbaar is.

                        Als ik bijvoorbeeld 's-ochtends om 7 uur kijk, dan is de vorige dag er nog niet probeer ik het op een later tijdstip dan wel.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Dit is een standaard melding dat het energieverbruik van de vorige dag nog niet beschikbaar is.

                          Als ik bijvoorbeeld 's-ochtends om 7 uur kijk, dan is de vorige dag er nog niet probeer ik het op een later tijdstip dan wel.
                          Ok, zal ik het morgen nog eens proberen. Overigens vind ik het toch vreemd dat er zoveel "verwerkingstijd" zit tussen moment van registreren en moment van zichtbaarheid voor de consument in de app. De opnames zijn zeker 1 of meerdere keren per uur. Op dit moment is het bijna 21 uur 03 aug en in de app of op de website nog steeds geen verbruik zichtbaar van 02 aug.
                          Dat is nmou niet direct "realtime"te noemen :-))

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Karel de Kale Bekijk bericht

                            Ok, zal ik het morgen nog eens proberen. Overigens vind ik het toch vreemd dat er zoveel "verwerkingstijd" zit tussen moment van registreren en moment van zichtbaarheid voor de consument in de app. De opnames zijn zeker 1 of meerdere keren per uur. Op dit moment is het bijna 21 uur 03 aug en in de app of op de website nog steeds geen verbruik zichtbaar van 02 aug.
                            Dat is nmou niet direct "realtime"te noemen :-))
                            Het loopt inderdaad altijd een dag achter wanneer je realtime wilt kun je denken aan :

                            P1 Meter van HomeWizard: inzicht in je verbruik - HomeWizard - HomeWizard

                            Wanneer je een abonnement neemt voor € 0,99 p/mnd kun je de zonnepanelen er ook aan koppelen.
                            Bijgevoegde bestanden
                            Laatst bewerkt door driepinter; 5 Aug 2023, 22:19.

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X