Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN zet deur open voor Delta: ruimte voor meer aanbieders op glasvezel

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN zet deur open voor Delta: ruimte voor meer aanbieders op glasvezel

    Persoonlijk zie ik het nog niet gebeuren maar dat is detail :

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-z...-op-glasvezel/

  • #2
    Het blijven speculaties van de pers.

    "Van Zon (KPN) noemt geen namen...."

    Natuurlijk doen de woordvoerders dat niet....dus er is geen sprake van dat KPN de deur (nu al) open zet voor Delta..
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Persoonlijk zie ik het nog niet gebeuren maar dat is detail :

      https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-z...-op-glasvezel/
      Jarco Kriek is doorgaans goed ingevoerd, Zeker zou Delta landelijke dekking willen.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

        Jarco Kriek is doorgaans goed ingevoerd, Zeker zou Delta landelijke dekking willen.
        Ik denk dat Delta Fiber voornamelijk zijn geld verdiend met het aanleggen van glasvezel netwerken (infrastructuur)

        Deze kunnen immers op een later tijdstip voor veel geld worden doorverkocht een abonnement niet.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

          Ik denk dat Delta Fiber voornamelijk zijn geld verdiend met het aanleggen van glasvezel netwerken (infrastructuur)

          Deze kunnen immers op een later tijdstip voor veel geld worden doorverkocht een abonnement niet.
          Delta Fiber wordt meer waard met meer abonnees. Ook een provider kan op termijn in de uitverkoop.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

            Ik denk dat Delta Fiber voornamelijk zijn geld verdiend met het aanleggen van glasvezel netwerken (infrastructuur)

            Deze kunnen immers op een later tijdstip voor veel geld worden doorverkocht een abonnement niet.
            Abonnees worden gewoon geteld en mee verkocht hoor.

            Reageer


            • #7
              Vrijwel alle dienstenaanbieders bij bedrijven met eigen netwerken zoals KPN en Delta Fiber zijn ondergebracht in aparte bedrijven die als bedrijfsonderdeel/dochterbedrijf los van het netwerk verkocht kunnen worden of te koop worden aangeboden. Je ziet steeds vaker op de Europese markt dat kopers alleen geïnteresseerd zijn in het netwerk en de dienstenaanbieder als ballast zien. En die dus niet willen kopen.

              Reageer


              • #8
                En de diensten aanbieder Delta is onder de maat met zijn televisie platform. Dat blijkt uit alles. Dus onverkoopbaar

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X