Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sluiting Forum

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Sluiting Forum

Beste Moderator,

Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze forum maar helemaal op te doeken vanwege de vele onzin die geplaatst wordt....

@ tiktok
    Dan lees je de berichten toch niet .

Reageer

Als de moderatoren net zo goed luisteren naar TikTok als dat ze deden naar Bordewolf, is het forum zo foetsie…

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht
        Beste Moderator,

Een vriendelijk doch dringend verzoek om deze forum maar helemaal op te doeken vanwege de vele onzin die geplaatst wordt....
        Je kan als alternatief ook je account(s) opheffen.

Reageer

Het forum hoeft helemaal niet gesloten te worden er moet gewoon meer gemodereerd worden, want een forum zonder moderatie kan niet meer in deze tijd.

De moderators zijn indertijd afgeschaft door Zeelandnet en dit is nu het gevolg daarvan.

In ieder geval zal dit gehele topic een maandag door Jeroen worden verwijderd denk ik zo maar.

(TikTok aka Gerrit de Postduif aka pzem aka Lepelaar aka 4454at27 aka buizerd)
          Laatst bewerkt door driepinter; 25 Jun 2023, 10:03.

Reageer

Dit is ook geen forum als bijvoorbeeld dat van Tweakers, waar dit soort kleutergedrag inderdaad serieus gemod wordt. Het is ook nooit zo bedoeld geweest. Het is een soort halfslachtig verlengstuk van hun echte klantenservice geworden waar blijkbaar naar verwezen word aan de telefoon/chat, terwijl het niet om getrainde medewerkers gaat maar om goedwillende en behulpzame andere klanten. Begonnen als leuk 'Zeeuwen onder elkaar' forum, komen inmiddels ook klanten uit andere regio's hier bij gebrek aan beter. Opheffen en tegelijk een nieuw Delta-forum uitrollen maar misschien nog even wachten op de fusie/overname DFN-T-Mobile, de laatste heeft al een forum dat voor zover ik weet echt onderdeel is van de klantenservice en niet door medewerkers getipt wordt als ze het even niet weten.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door TikTok Bekijk bericht
              Beste Moderator,

Je hebt 3 weken geleden een account aangemaakt op dit forum en 4 berichten gestuurd zonder enkele toegevoegde waarde, hoezo onzin plaatsen?

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Het forum hoeft helemaal niet gesloten te worden er moet gewoon meer gemodereerd worden, want een forum zonder moderatie kan niet meer in deze tijd.

De moderators zijn indertijd afgeschaft door Zeelandnet en dit is nu het gevolg daarvan.

In ieder geval zal dit gehele topic een maandag door Jeroen worden verwijderd denk ik zo maar.

(TikTok aka Gerrit de Postduif aka pzem aka Lepelaar aka 4454at27 aka buizerd)
                Dan zal ik ook maar uit de kast komen: Ik ben Koeba èn Bordewolf èn Marco Visser!

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Dan zal ik ook maar uit de kast komen: Ik ben Koeba èn Bordewolf èn Marco Visser!
                  goh je bluuf me uut die spinne komme Koeba 😜😇

Reageer

Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

goh je bluuf me uut die spinne komme Koeba 😜😇
                    (en Koekeroe ben ik natuurlijk ook...)

Reageer

Ik snap niet waar deze ongein vandaan komt. Waarom wil iemand een forum om zeep helpen dat voor veel mensen een belangrijke bron van hulp en informatie is?
                      Natuurlijk zijn er af en toe (flinke) strubbelingen, zoals op vele fora of andere "sociale" platforms, maar als die niet gevoed worden ebben ze vanzelf weg en kan iedereen weer verder. Als je een beter forum kent verhuis je daar gewoon naartoe en als je verder niks met dit forum hebt, laat het dan links liggen en verpest het niet voor anderen.
                      Het lijkt wel of sommige mensen niet lang zonder wat gekakel kunnen en nu maar lekker even de knuppel in het hoenderhok gooien. Het lijkt wel of het nu te lang rustig is geweest voor sommige mensen?!?
                      Het zal niet veranderen als het beestje een andere naam heeft, heb ik het idee.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                        Ik snap niet waar deze ongein vandaan komt. Waarom wil iemand een forum om zeep helpen dat voor veel mensen een belangrijke bron van hulp en informatie is?
                        Natuurlijk zijn er af en toe (flinke) strubbelingen, zoals op vele fora of andere "sociale" platforms, maar als die niet gevoed worden ebben ze vanzelf weg en kan iedereen weer verder. Als je een beter forum kent verhuis je daar gewoon naartoe en als je verder niks met dit forum hebt, laat het dan links liggen en verpest het niet voor anderen.
                        Het lijkt wel of sommige mensen niet lang zonder wat gekakel kunnen en nu maar lekker even de knuppel in het hoenderhok gooien. Het lijkt wel of het nu te lang rustig is geweest voor sommige mensen?!?
                        Het zal niet veranderen als het beestje een andere naam heeft, heb ik het idee.
                        Wat ik niet snap is wat sommigen uberhaupt komen doen wanneer ze feitelijk niets te melden hebben.
                        Er worden nieuwsberichten gepost waarop meteen een niet inhoudelijk reactie wordt geplaatst.
                        Dan heb je een groot ego dat zich kennelijk iedere keer moet doen gelden, want anders laat je het wel na om te reageren.

Het is hier volgens mij geen kleuterklas of psychiatrische instelling. Wat je ook vind van WIE er post, het moet gaan om de INHOUD.
                        Oeverloos gedram en gezeur over de personen die iets posten dragen tot niets bij. Een gemiddelde gastlezer ergert zich groen en geel.
                        Het doet voorts ook iets met hoe serieus dit forum nog te nemen valt. Forumleden met 5 accounts zijn geen uitzondering.
                        Let wel: ik heb er maar één, daar hou ik het graag bij. Maar ik heb zelfs forumleden gezien die een minuut na post 1 van zichzelf op hun eigen post reageren onder een tweede account.

Maar kennelijk voelt een ieder elke keer weer de innerlijke drang om over de schreef te gaan, forumleden te beschimpen, te stoken of olie op het vuur te gooien. Maar het begint mijns inziens met de eerste die offtopic reageert en niet met de personen die daar overheen vallen waardoor weer een zoveelste buiteling over elkaar heen met diverse posts volgt.

Het is vrij simpel: reageer en discussieer op inhoud. Heb je een ergenis of bevalt het allemaal niet: verlaat het forum of lees de topics niet of negeer ze.
                        Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 Jun 2023, 14:55.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Het is vrij simpel: reageer en discussieer op inhoud. Heb je een ergenis of bevalt het allemaal niet: verlaat het forum of lees de topics niet of negeer ze.
                          Dat is de theorie, de praktijk is helaas anders...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                            ....kennelijk voelt een ieder elke keer weer de innerlijke drang om over de schreef te gaan, forumleden te beschimpen, te stoken of olie op het vuur te gooien. Maar het begint mijns inziens met de eerste dit offtopic reageert en niet me de personen die daar overheen vallen waardoor weer een zoveelste buiteling over elkaar heen met diverse posts volgt.
                            U neemt zélf steeds opnieuw de handschoen op..!
                            Of is de laatste zin van u hierboven, een poging om u zelf vrij te pleiten..?
                            [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

U neemt zélf steeds opnieuw de handschoen op..!
                              Of is de laatste zin van u hierboven, een poging om u zelf vrij te pleiten..?
                              Wie de schoen past trekke hem aan! Daar laat ik het graag bij.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X