Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Delta Fiber gaat voor hoge bezettingsgraad op een hybride glasvezelmarkt

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Delta Fiber gaat voor hoge bezettingsgraad op een hybride glasvezelmarkt

De concurrentie in de Nederlandse glasvezelmarkt is enorm en Delta Fiber heeft daarin een vooraanstaande positie

Delta Fiber wil op haar netwerken toewerken naar een bezettingsgraad van minimaal 50 procent, of zoals Visser het zei: vijf van de tien huizen ...

Dat maakt volgens Telecompaper dat Delta Fiber rekent met een maandelijkse omzet van 50% x 2mln x EUR 50 = EUR 50 miljoen bij een investering ...

Waar KPN CEO Joost Farwerck in de ochtend nog aangaf te zullen gaan overbuilden (een tweede glasvezelaansluiting aanbrengen op een adres) in de ...

https://www.telecompaper.com/nieuws/...markt--1465975
    Laatst bewerkt door driepinter; 9 Jun 2023, 10:16.

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    De concurrentie in de Nederlandse glasvezelmarkt is enorm en Delta Fiber heeft daarin een vooraanstaande positie

Delta Fiber wil op haar netwerken toewerken naar een bezettingsgraad van minimaal 50 procent, of zoals Visser het zei: vijf van de tien huizen ...

Dat maakt volgens Telecompaper dat Delta Fiber rekent met een maandelijkse omzet van 50% x 2mln x EUR 50 = EUR 50 miljoen bij een investering ...

https://www.telecompaper.com/nieuws/...markt--1465975
    Dan moet men hard gaan werken aan het tv-product, aangezien op iedere aansluiting meestal ook KPN Netwerk beschikbaar is of Ziggo en veel Nederlanders ondanks OTT toch vaak nog kiezen voor televisie via decoder (of TV-app).

Zonder UHD en 4K en fatsoenlijk geleverde Dolby en zelfs Dolby Atmos kom je er niet.
    HD gewoon de standaard maken (natuurlijk contracten), maar RTL Television, SAT1, Kabel EIns, Vox en enkele andere van die zenders zijn nog steeds geen HD. En de toevoegingen per 1 januari zijn allemaal SD geweest. Dan doe je jezelf erg tekort als Delta.
    Mediaset Italia, Bloomberg etc had meteen HD moeten zijn. Horse and Country levert gewoon een HD signaal, mijn eigen lokale omroep inmiddels ook.

KPN is al bezig met verbeterd beeld H.265 en een op een doorzetten van zenders.

Je kan niet blijven aanmodderen
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jun 2023, 10:45.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Dan moet men hard gaan werken aan het tv-product, aangezien op iedere aansluiting meestal ook KPN Netwerk beschikbaar is of Ziggo en veel Nederlanders ondanks OTT toch vaak nog kiezen voor televisie via decoder (of TV-app). Je kan niet blijven aanmodderen
      Ik probeer zelf na te denken ipv af te gaan op een relatief gering aantal vaste reageerders op 1 matig en brak gemodereerd forum. NB: Elke klacht is er een te veel enzo, maar als het product echt zo slecht was als hier steeds wordt geschetst, zou de forumserver toch staan te roken? Ik zou dan willen weten hoeveel problemen de echte Servicedesk binnen krijgt. Die info gaat niet snel openbaar zijn vrees ik.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
        Ik probeer zelf na te denken ipv af te gaan op een relatief gering aantal vaste reageerders op 1 matig en brak gemodereerd forum. NB: Elke klacht is er een te veel enzo, maar als het product echt zo slecht was als hier steeds wordt geschetst, zou de forumserver toch staan te roken? Ik zou dan willen weten hoeveel problemen de echte Servicedesk binnen krijgt. Die info gaat niet snel openbaar zijn vrees ik.
        Er zijn twee zaken:
        * de service werkt niet of ligt er steeds uit: in de basis levert Delta gewoon TV via de decoder. Maar het loopt achter op de huidige en nieuwe standaarden. Je hoort mij niet klagen, wel vragen om noodzakelijke verbeteringen.
        * Is Delta the way to go voor de tv dienst wanneer je bij Ziggo en KPN betere alternatieven ziet? Nee.
        Laatst bewerkt door Bordewolf; 9 Jun 2023, 13:40.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

Er zijn twee zaken:
          * de service werkt niet of ligt er steeds uit:
          Dat is een erg ruime aanname, als het er bij de 10 vaste reageerders uit ligt, is dat geen rimpeling in het water. Als iets er bij mij uit ligt, neem ik niet automatisch aan dat anderen dat ook hebben. Ik meld het ook niet als feit op forums.

in de basis levert Delta gewoon TV via de decoder. Maar het loopt achter op de huidige en nieuwe standaarden. Je hoort mij niet klagen, wel vragen om noodzakelijke verbeteringen.
          Noodzakelijk voor wie? Toepasselijker klinkt: Verbeteringen die ik graag zou zien.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
          X