Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe vaste energie contracten DELTA

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Vanwege de opzegboete

    https://www.pzc.nl/geld/energielever...meer~a46b6dc2/

    Reageer


    • #17
      Zonet de aanbieding ontvangen. Een tijdje geleden had ik gedacht om te verlengen met 1 jaar vast. Ik heb nu toch voor 3 jaar vast gekozen (met 2 gloeilampen als cadeau 🙄).
      De ene ramp volgt de andere op in de wereld op het moment en alles wordt alleen maar duurder - rechtsom of linksom.
      Als alles weer beter gaat worden artikelen nooit eens goedkoper.
      Ik ben maar gegaan voor de vastigheid. Ik betaal altijd al meer dan Delta aanraadt, zo hou ik een leuk spaarcentje over na de afrekening (kreeg best veel terug dit jaar) en op die vaste kosten reken je toch gewoon. Drie jaar rust is ook wel wat waard 😁

      Reageer


      • #18
        Bij de nieuwe vaste contracten van Delta Energie van bv 1 jaar vast is de prijs van bv gas per m3 wel flink hoger dan de gasprijs per 1 juli: per 1 juli is het gas 1,29066 voor gasprofiel 1, terwijl bij een 1-jarig vast contract de gasprijs per m3 1,54 euro is. Dus je betaalt wel een flinke opslag om het 1 jaar vast te zetten(8,4 procent). Voor een 3-jarig contract zal het nog iets meer zijn.

        Dus wat is wijsheid: gewoon variabel of een vast contract.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door pzem Bekijk bericht
          Bij de nieuwe vaste contracten van Delta Energie van bv 1 jaar vast is de prijs van bv gas per m3 wel flink hoger dan de gasprijs per 1 juli: per 1 juli is het gas 1,29066 voor gasprofiel 1, terwijl bij een 1-jarig vast contract de gasprijs per m3 1,54 euro is. Dus je betaalt wel een flinke opslag om het 1 jaar vast te zetten(8,4 procent). Voor een 3-jarig contract zal het nog iets meer zijn.

          Dus wat is wijsheid: gewoon variabel of een vast contract.
          Je gaat niet van het juiste tarief uit: prijzen-delta-groene-stroom-en-delta-groen-gas-1-juni-2023.pdf (deltaenergie.nl)

          Reageer


          • #20
            Bedankt voor de link!. Er is hoe dan ook een flinke opslag op de prijs bij 1-jarige en 3-jarige contracten van Delta Energie.

            Vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen als volgend jaar weer het energieplafond in werking gaat treden, want dan zitten ze boven de 1,40 euro per kuub voor gas met de prijs.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door pzem Bekijk bericht
              Bedankt voor de link!. Er is hoe dan ook een flinke opslag op de prijs bij 1-jarige en 3-jarige contracten van Delta Energie.

              Vraag me trouwens af hoe ze dat gaan doen als volgend jaar weer het energieplafond in werking gaat treden, want dan zitten ze boven de 1,40 euro per kuub voor gas met de prijs.
              volgend jaar weer het energieplafond in werking gaat treden Hier moet je maar niet op rekenen ,misschien voor de laagste uitkeringen,maar niet voor de gewone werkende en gewerkte Nederlander met pensioen Geld moet naar de Asiel industrie Dus kies slim Er komt in 2024 geen prijsplafond, maar indien dat nodig is zal er gewerkt worden voor steun op maat. Deze steun is bedoelt voor de huishoudens die echt in de knel komen met het betalen van hun hoge energierekening. Op dit moment profiteert naar eigen zeggen iedereen van het prijsplafond.
              Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Jun 2023, 12:10.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                volgend jaar weer het energieplafond in werking gaat treden Hier moet je maar niet op rekenen ,misschien voor de laagste uitkeringen,maar niet voor de gewone werkende en gewerkte Nederlander met pensioen Geld moet naar de Asiel industrie Dus kies slim Er komt in 2024 geen prijsplafond, maar indien dat nodig is zal er gewerkt worden voor steun op maat. Deze steun is bedoelt voor de huishoudens die echt in de knel komen met het betalen van hun hoge energierekening. Op dit moment profiteert naar eigen zeggen iedereen van het prijsplafond.
                Inderdaad men gaat er van uit dat de werkenden een loonsverhoging krijgen passend bij de inflatie.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X