Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

CGTN stopt bij Ziggo, NPO 1 Extra voor alle Ziggoklanten

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • CGTN stopt bij Ziggo, NPO 1 Extra voor alle Ziggoklanten

    De Chinese staatszender CGTN stopt bij Ziggo, Delta lijkt de enige provider die deze zender nog doorgeeft.
    Wellicht dat Delta ook gaat stoppen. Het is ook niet duidelijk waarom deze zender bij Ziggo stopt, al is het de chinese staatszender waar met name Chinezen naar kijken. Bovendien is deze SD.

    NPO 1 Extra komt voor alle Ziggoklanten beschikbaar.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 25 May 2023, 16:16.

  • #2
    Voor de liefhebbers: de Birra Moretti is deze week bij AH in de aanbieding...
    [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

    Reageer


    • #3
      Bordewolf, je blijft me verbazen. Nog geen maand geleden verwijt je een forumlid hier dat hij niet mag vergelijken met andere aanbieders.
      En nu doe het zelf wel!

      Kan jij mij dit uitleggen? Ik probeer het te snappen, maar het lukt me niet.
      Lieve groetjes XXXX

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
        Voor de liefhebbers: de Birra Moretti is deze week bij AH in de aanbieding...
        Is dat alleen voor Ziggo klanten of ook voor Delta klanten?

        Reageer


        • #5
          DELTA-TV-team blijft Delta wel doorgaan met deze zender? Of stopt CGTN te leveren aan Nederland? Of moet ik deze zien in de categorie dat Ziggo deze zender niet meer wil doorgeven omdat er weinig mensen naar kijken?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            DELTA-TV-team blijft Delta wel doorgaan met deze zender? Of stopt CGTN te leveren aan Nederland? Of moet ik deze zien in de categorie dat Ziggo deze zender niet meer wil doorgeven omdat er weinig mensen naar kijken?
            Je vraagt aan Delta waarom Ziggo een zender niet meer wil doorgeven....echt???? Vreemd dat je altijd zoveel commentaar krijgt!

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

              Je vraagt aan Delta waarom Ziggo een zender niet meer wil doorgeven....echt???? Vreemd dat je altijd zoveel commentaar krijgt!
              DELTA-TV-team wellicht kunnen jullie reageren? Blijft Delta wel doorgaan met deze zender? Of stopt CGTN te leveren aan Nederland?
              Laatst bewerkt door Bordewolf; 28 May 2023, 10:43.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                Voor de liefhebbers: de Birra Moretti is deze week bij AH in de aanbieding...
                Dank Rinus! Gelijk 2 kratjes gehaald en het (italiaanse) zonnetje komt er ook aan 😎

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Jos Bekijk bericht

                  Is dat alleen voor Ziggo klanten of ook voor Delta klanten?
                  Alleen voor klanten van Delta die coax hebben....😁🤣
                  Misschien kan iemand het @DELTA-TV-team vragen of ze een uitzondering kunnen regelen voor Ziggo-klanten....😁🤣
                  Laatst bewerkt door Rinus; 26 May 2023, 13:37.
                  [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
                    Voor de liefhebbers: de Birra Moretti is deze week bij AH in de aanbieding...
                    DAT IS HET ENIGE JUISTE ANTWOORD , op de vraag van bdw.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      ik vraag jou niets toch?

                      DELTA-TV-team wellicht kunnen jullie reageren? Blijft Delta wel doorgaan met deze zender? Of stopt CGTN te leveren aan Nederland?
                      Waarom de sfeer willen aanpakken en toch weer iemand zo afblaffen? Je weet dat het averechts werkt, maar waarom dan toch?

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                        Waarom de sfeer willen aanpakken en toch weer iemand zo afblaffen? Je weet dat het averechts werkt, maar waarom dan toch?
                        Eens, weggehaald. Ik wil me hiertoe niet meer verlagen. 👍

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Eens, weggehaald. Ik wil me hiertoe niet meer verlagen. 👍
                          Toppie Bor

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X