Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet serviceforum

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet serviceforum

    Hier onder ga ik mijn gedachten over dit Zeelandnet serviceforum beschrijven.

    Kan er niet om heen dat dit helemaal niks met service te maken heeft.
    Lijkt wel een chatbox met zeikers die altijd hun zin willen hebben.
    Als je een vraag stelt over Hardware krijg je geen antwoord.
    Daar hebben ze geen kaas van gegeten schijnbaar.
    Volgens mij zijn er een groepje leden de beterweters die overal op reageren.
    Dan zijn er ook de zeikers die zie veel in de tv en glaskabel topic's.
    Die zeuren over alles wat er in hun gedachten zit en dat geheel niet hier thuis hoort.
    Ik zou zeggen praat en denk voor jezelf en als je denkt dat het bij een andere beter is
    gewoon overstappen zonder te zeuren (KPN of Delta).
    Dan hebben we hier de reclamemakers die veel het nieuws topic zitten.
    Die maken een topic aan met 1 woord of regel en zetten daar een internetlink in.
    Je kan het niet zo gek verzinnen maar alles komt daar voor.
    Ik zie die groep meer als kijk wat ik heb gevonden zo krijg je expert onder je naam hier.
    Heb een poosje terug van een webjanus een berichtje gehad dat dit in verband met
    Nederlandse Reclame Code niet mocht links delen in het forum.
    Ben benieuwt of die andere leden dit ook hebben gehad.
    Dan zijn er ook nog een hele hoop leden die gewoon lezen maar geen antwoord geven verstandig ga ik ook doen.
    Wat ik het ergste vind van heel deze zooi is dat ze na 2 antwoorden al helemaal met andere dingen bezig zijn die helmaal niks met de vraag te maken hebben.
    Zo is het hier dus gewoon een zooitje eerste klas wat nodig veranderd moet worden.
    Zou zeggen begin er snel mee want dit kan niemand meer volgen.
    Succes ermee Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 10470642_830851913614736_809486964_n.jpg
Bekeken: 566
Grootte: 35,9 Kb
ID: 262876

  • #2
    Ik erger me ook scheel aan de reclame makers hier.
    Je hier zelfs een forumlid die bijna bij iedere beweging van Delta zijn handen blauw applaudisseert.

    Reageer


    • #3
      Als er volgens jou zoveel twijfels zijn over het forum dan kunnen we het beter sluiten.

      Maar laten we dan ook afspreken dat elke vraag en klacht aan de klantenservice wordt gesteld.

      Dan zullen we het in de toekomst moeten stellen met deltafiber.nl/nieuws
      Laatst bewerkt door driepinter; 15 May 2023, 17:20.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Als er volgens jou zoveel twijfels zijn over het forum dan kunnen we het beter sluiten.

        Maar laten we dan ook afspreken dat elke vraag en klacht aan de klantenservice wordt gesteld.

        Dan zullen we het in de toekomst moeten stellen met deltafiber.nl/nieuws
        Respect naar elkaar toe is het belangrijkste.
        Geef elkaar op een fatsoenlijke manier antwoord..
        Dan kan dit forum heel lang mee..
        Dat zou top zijn!

        Reageer


        • #5
          Dat zou zeker top zijn, maar er zijn hier forumleden die bij vragen die hem niet uitkomen gewoon niet antwoorden.
          Dat is zeer irritant maar wordt nog steeds gedoogd.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
            Als er volgens jou zoveel twijfels zijn over het forum dan kunnen we het beter sluiten.

            Maar laten we dan ook afspreken dat elke vraag en klacht aan de klantenservice wordt gesteld.

            Dan zullen we het in de toekomst moeten stellen met deltafiber.nl/nieuws
            Dat is jou meinig en jouw antwoordt en dan ga je lekker naar die dingen die op schrijf maar blijf erbij wat ik heb geschreven.

            Het zou beter zijn om gewoon een nieuw forum maken met 4 categorienen en daarmee klaar nu is het 1 grote pleuriszooi.

            Reageer


            • #7
              Het niveau/effectiviteit van een forum wordt bepaald door de gebruikers (taalgebruik/respect/kennis) èn een goede/consistente moderatie en niet door het aantal categorieën.
              Van termen in dit topic als zeikers, beterweters, webjanus en pleuriszooi word ik in ieder geval niet blijer en niemand wordt er beter van.
              Dat zijn mijn gedachten.
              Laatst bewerkt door anomaly; 16 May 2023, 10:03.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                Het niveau/effectiviteit van een forum wordt bepaald door de gebruikers (taalgebruik/respect/kennis) èn een goede/consistente moderatie en niet door het aantal categorieën.
                Van termen in dit topic als zeikers, beterweters, webjanus en pleuriszooi word ik in ieder geval niet blijer en niemand wordt er beter van.
                Dat zijn mijn gedachten.
                Ja er wordt niet gevraagd wat jij vind is helemaal niet belangrijk

                Reageer


                • #9
                  Zoals ze in goed Nederlands zeggen: "I rest my case"

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door anomaly Bekijk bericht
                    Zoals ze in goed Nederlands zeggen: "I rest my case"
                    Ik rust mijn zaak.

                    Reageer


                    • #11
                      Er zijn forumleden die het erg bont maken.

                      Reageer


                      • #12
                        If you think there are so many doubts about the forum, we better close it.L Shape sofa

                        Discover the perfect blend of style & functionality with our L-Shape sofa. Ideal for modern living spaces, versatile pieces of furniture with ample seating.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X