Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

RTL-zenders krijgen nieuwe huisstijl

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • RTL-zenders krijgen nieuwe huisstijl

    Ik hoop dat RTL Nederland de juiste logo's al heeft opgestuurd.
    RTL 4, 5, 7 en 8 krijgen een nieuwe huisstijl gelijk aan o.a. RTL Duitsland.
    Alle aankondigingen en het RTL Nieuws worden aangepast op de nieuwe huisstijl.
    Of ook Z, Lounge, Telekids en Crime de nieuw vormgeving krijgen is nog onbekend.



  • #2
    Zucht.

    Reageer


    • #3
      Dit vind ik ook wel een mooi logo

      Reageer


      • #4

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
          Zucht.
          Inderdaad

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            Ik hoop dat RTL Nederland de juiste logo's al heeft opgestuurd.
            RTL 4, 5, 7 en 8 krijgen een nieuwe huisstijl gelijk aan o.a. RTL Duitsland.
            Alle aankondigingen en het RTL Nieuws worden aangepast op de nieuwe huisstijl.
            Of ook Z, Lounge, Telekids en Crime de nieuw vormgeving krijgen is nog onbekend.
            Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Helaas moet ik er dan bij zeggen: Vraag is serieus en niet om te bashen.

            Reageer


            • #7
              Ik snap het ook niet.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                Wat is de toegevoegde waarde hiervan? Helaas moet ik er dan bij zeggen: Vraag is serieus en niet om te bashen.
                Volgens mij gepost in de huiskamer. Sinds wanneer bepalen anderen voor mij wat er in de huiskamer wel of niet op tafel mag komen?

                Reageer


                • #9
                  Poeh, poeh, Bordewolf.
                  In het verleden bepaalde jij aan de lopende band wat hier wel en niet geplaatst mocht worden.
                  De ban opdrachten van jou richting moderators waren talrijk.

                  Dus zing nu maar even een toontje lager als ern reactie jou niet zint.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Volgens mij gepost in de huiskamer. Sinds wanneer bepalen anderen voor mij wat er in de huiskamer wel of niet op tafel mag komen?
                    Tsja. De vraag was serieus en je reageert zo. Maar zelfs dat mag je niet zeggen want dan bash ik je? Wie heeft je zo stuk gemaakt?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Volgens mij gepost in de huiskamer. Sinds wanneer bepalen anderen voor mij wat er in de huiskamer wel of niet op tafel mag komen?
                      Interessant dat je op de vraag of het iets toevoegt meent te moeten antwoorden met 'dat bepaalt niemand voor mij'. Het tekent wel vrij goed je houding en waarom je zo geliefd bent. Intussen heb je dus geen antwoord op de hele simpele vraag: Wat voegt je post toe aan het forum? Maar ook dat zul je afdoen met: Ze moeten mij hebben, ze zijn gemeen! Jammer dat je het zover laat komen. Jammer dat je zo gebeten reageert. Maar niemand kan jou vertellen wat fatsoen is toch? Tsja.
                      Laatst bewerkt door Koeba; 12 Apr 2023, 15:38.

                      Reageer


                      • #12
                        De wolven vormen een echte plaag.

                        Reageer


                        • #13
                          Zal me een zorg zijn🥱🥱🥱
                          kijk nooit naar deze waardeloze zenders. De eerste 10 staan bij mij onderaan in het menu zenders 🤣🤣😉

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door renschip Bekijk bericht
                            De wolven vormen een echte plaag.
                            De mensheid is een plaag bedoel je waarschijnlijk !

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                              De mensheid is een plaag bedoel je waarschijnlijk !
                              Als jij dat vindt of denkt sta je zelf zeker bovenaan ?

                              Trouwens , je rukt dit uit zijn verband.
                              Laatst bewerkt door renschip; 12 Apr 2023, 14:55.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X