Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel KPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel KPN

    Misschien oud Nieuws Niet bedoeld als reclame 🤔

    Schore zal daarmee een van de eerste kleine kernen zijn die over een glasvezelaansluiting beschikt. In het geval van het Kapelse dorp gaat KPN daarmee aan de slag. ,,Delta Fiber heeft inmiddels glasvezel in bijna de gehele gemeente aangelegd, maar nog niet in Schore”, aldus wethouder Jon Herselman. ,,Dat doen ze pas over enkele jaren. Daarom heb ik KPN gevraagd de aanleg van glasvezel in onze gemeente te starten in de kern Schore

    .”Aan dat verzoek heeft KPN dus gehoor gegeven. ,,De andere kernen zijn immers al voorzien via Delta Fiber. Naar verwachting zal Schore uiterlijk in het voorjaar van 2024 aangesloten zijn met glasvezel door KPN. Daarmee is Schore een van de voorlopers qua kleine kernen met glasvezel.”
    Laatst bewerkt door koekeroe; 6 Mar 2023, 14:51.

  • #2
    Van Glasvezel van KPN heb ik nu al genoeg en ik heb en wil het (nog) niet eens.
    Nadat ik een brief kreeg dat ze op een datum langs zouden komen om de kabel naar binnen te brengen en ze dus binnen moesten zijn, het vermelde 06-nummer gebeld om datum te verzetten. Geen antwoord dus ingesproken. Ook nog een mail naar KPN Netwerk gestuurd. Geen antwoord en ook niet teruggebeld. Nogmaals 1 of 2 dagen later 06-nummer ingesproken.. geen reactie. Toen het 088-nummer van KPN Network gebeld. Ik zou doorverbonden worden, maar nadat er vervolgens daar niet opgenomen werd, werd ik eruit gegooid.
    Ik wil nota bene die mensen ter wille zijn, zodat ze niet voor een dichte deur komen en dan krijg je dit geklungel.
    Dus - ik had er inmiddels zóóóóó genoeg van - maar een klacht ingediend op de website. Ik kreeg bericht terug dat het 3 weken zou duren voor een reactie, want het was nogal druk. Ja, van geen wonder!!!
    Toen nog een code op de site geprobeerd aan te vragen om de afspraak via de website te verzetten, want die stond niet in de brief. Ging niet via Edge en Firefox.
    Toen had ik er echt genoeg van en dus nog maar een klachtenformulier ingevuld dat ik er helemaal klaar mee was en dat het niet mijn schuld was als hun medewerker voor een dichte deur zou komen te staan. Ik had binnen 10 minuten een excuusmail en een kwartier later werd ik gebeld om de afspraak te verzetten. Hun vraag: wanneer komt het uit? Ik zeg op zich de hele volgende week behalve de vrijdag. Zegt de ander: OK dan komen we dan....
    Dus ik vraag, ja maar wanneer dan? Oh ja, er moest nog een datum en tijd genoemd worden. De volgende dag waren ze blijkbaar in de buurt en werd er door KPN aangebeld. Of het uitkwam? Nee dus, en zo wel dan toch niet 😝
    Afgelopen zaterdag was ik toevallig even thuis (dat was de datum die ze in eerste instantie hadden voorgesteld) en jawel hoor. Bellen ze toch aan. Ik heb niet opengedaan. Al dat gedoe voor glasvezel-aansluiting die ik niet eens ga gebruiken.

    Ik hoop dat het bij anderen beter gaat en de communicatie wat beter is.
    Laatst bewerkt door anomaly; 6 Mar 2023, 14:46.

    Reageer


    • #3
      Ai, laat ik nu net bij die andere 14% zitten

      http://www.stratix.nl/glaskaart/
      Bijgevoegde bestanden

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
        Ai, laat ik nu net bij die andere 14% zitten

        http://www.stratix.nl/glaskaart/
        Bij bij is het rood, alleen Delta. KPN moet nog aanleggen (vervanging koper), maar dat duurt erg lang. Ik weet wel dat Delta dan aan de bak moet om me als klant te behouden, al heeft Delta toch mijn hart langzaam gestolen. Ze maken stappen, maar gaan ze groot genoeg zijn? 2023 is buigen of barsten vermoed ik.

        Reageer


        • #5
          Laten we zeggen: stapjes en dan weer een grote stap terug.

          Reageer


          • #6
            Momenteel verbetert KPN in rap tempo zijn nieuwe televisie ontvanger. De updates zijn niet aan te slepen.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
              Momenteel verbetert KPN in rap tempo zijn nieuwe televisie ontvanger. De updates zijn niet aan te slepen.
              👀 Heeft u ook een klein glazen bolletje 🐺

              Reageer


              • #8

                Reageer


                • #9
                  Het was bedoeld als een kwinkslag 😇

                  Reageer


                  • #10
                    Grrr, hele middag thuis gebleven voor die lui van KPN Network - niemand gezien. Ik zal er maar weer een klacht over indienen. Dat werkt in ieder geval sneller dan bellen of mailen is mijn ervaring to nu toe. Na hoe alles gelopen is was ik er al bang voor dat ik niemand zou zien

                    Reageer


                    • #11
                      Had op oud adres al glas van KPN.
                      Dat werkte perfect ook met de aanleg in het appartementen gebouw.
                      Ging uiteindelijk toch verhuizen naar aanleunwoningen ivm gezondheid
                      Wr was al Delta glas🫣 maar dat komt er bij mij nooit meer in 😉
                      Tijdens de verhuizing KPN contact gezocht ivm glas of dat er al was. Nog niet , maar was al gepland.
                      Kreeg tijdens de verhuizing bericht van KPN
                      omdat ik al op oud adres glas had werd het op nieuw adres wat vlugger geplaatst .
                      Ik zit hier nu ruim 1jaar en stekker trekken nog nooit moeten uitvoeren.
                      was in het verleden bij Delta/Zeelandnet bijna dagelijkse kost🫣😖
                      Blij met glas van KPN en inderdaad de ontvangers zijn weer voorzien van nieuwe firmware en energiezuinig geworden 🤣👏

                      Reageer


                      • #12
                        Toch zijn er huer forumleden die jubelen over Delta interactieve televisie en het beeld retestrak vinden.

                        Reageer


                        • #13
                          De nieuwe KPN ontvanger ondersteunt ook Dolby Vision. Ook dat heeft Delta niet.
                          De KPN ontvanger kan je in een gesloten kastje plaatsen, zodat je deze kan bedienen met de deuren dicht of achter de televisie kan plaatsen.
                          Bij Delta moet je nog antiek richten met je afstandsbediening.

                          Reageer


                          • #14
                            Nou, na weer een paar missers is op 13 maart hier de KPN Glasvezel aangesloten. Zowat 2 dagen later lag er een brief in de bus dat ze de 22e de glasvezel aan zouden komen sluiten. Ik heb er niet meer op gereageerd. Gisteren stonden ze inderdaad voor de deur en toen ik zei dat ik al aangesloten was, geloofden ze me niet en vroegen of ik niet in de war was met de aansluiting van Delta. Ik heb gezegd dat ik gelukkig nog wel weet wie ik in huis haal en hij vroeg of hij dan even binnen mocht kijken. Dat mocht. Hij zag de aansluiting en zei: ja, inderdaad die is van ons. Duh!!!
                            Zonet krijg ik een mail van de KPN nav de klachten die ik op 7 maart had ingediend:

                            "Hartelijk dank voor uw bericht.
                            We vinden het vervelend om te horen dat u de communicatie vanuit onze aannemer op deze manier ervaart. Onze excuses hiervoor!
                            Ik heb even in ons systeem gekeken en ik zie dat de afspraak voor nu ingepland staat voor 24-04-23 (tijden staan hier niet bij genoemd).
                            Houdt in gedachten dat de planning die zij afgeven is altijd onder voorbehoud en zou dus nog kunnen wijzigen.
                            Het is helaas niet mogelijk om glasvezel bij uw woning eerder aan te sluiten. Dit heeft te maken met de planning van de aannemer. Het werkproces is helaas niet te versnellen en wij zijn hier helaas volledig afhankelijk van. De collega's doen hun best om zo snel mogelijk alle woningen aan te sluiten.
                            Wij hopen u hiermee voldoende te hebben geïnformeerd.

                            Met vriendelijke groet,"
                            -----

                            Deze mail heb ik maar even teruggestuurd:


                            Goedemorgen,

                            Dit is echt ongelofelijk!
                            De glasvezel is bij mij op 13 maart aangesloten en gisteren had ik weer een medewerker van KPN aan de deur of hij de glasvezel kon komen aansluiten.
                            Hij heeft binnen gekeken en zag inderdaad dat de aansluiting er was. Gelukkig weet ik nog wel voor wie ik de deur opendoe!

                            Terwijl u uw administratie op orde brengt kunt u mij dus van uw nog-te-doen lijstje schrappen.
                            Wel ben ik blij dat ik geen klant bij u zal worden, want deze bende - het spijt me het te moeten zeggen, maar dat is het wel - geeft niet veel vertrouwen in uw product.

                            Overigens hoor ik deze klacht heel vaak om me heen en ik ben dus niet de enige, waarbij de planning van geen kant klopt.


                            Met vriendelijke groet,
                            "
                            -----



                            Tjongejonge, wat ben ik ontzettend klaar met dat KPN Glasvezel! Wat een ongelofelijk administratieve zooi is het daar

                            Reageer


                            • #15
                              Ongeloveloos! Ik krijg net een mail van KPN Netwerk: "Wat vervelend dat u niet bent afgemeld uit het systeem! Zouden wij een foto mogen ontvangen van het glasvezelaansluitpunt? Dan zorgen wij ervoor dat u wordt afgemeld uit het systeem."

                              Dit heb ik teruggestuurd:
                              Goedemiddag, Nee, ik ga geen foto maken. Er staat op het moment een medewerker van u in een auto voor mijn huis. Als hij een foto wilt maken prima.
                              Overigens is de aanhef boven uw mail ook niet juist. Hierna wil ik nooit meer iets van jullie horen.



                              De medewerker is zojuist al bellend vertrokken. Hun probleem...

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X