Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ziggo Sports kanalen alleen nog maar in HD

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ziggo Sports kanalen alleen nog maar in HD

    Ziggo stopt met SD-aanvoer eigen sportkanalen | Totaal TV

    Weer een aantal kanalen waarvan de SD aanvoer stopt. Ik kan zelf overigens alleen Canal Digital verzinnen die er wellicht SD kanalen op na houdt en wellicht een aantal kleinere providers.

    Delta en Caiway geven deze zenders zowel op COAX als Interactieve TV al in HD door.

    Ik verwacht dat deze trend zich dit jaar met veel meer zenders gaat doorzetten.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

    Ik verwacht dat deze trend zich dit jaar met veel meer zenders gaat doorzetten.
    Bor en de z'n verwachtingen. Wat voegen die hier toe?

    Reageer


    • #3
      Een dag zonder bericht is een dag ............

      Waarom lees ik ze nog ?

      Tja, soms komt er wel eens een enkele keer een interessant berichtje voorbij van die kant.
      Laatst bewerkt door renschip; 20 Jan 2023, 18:55.

      Reageer


      • #4
        Maar meestal komt het uit een dikke duim ...

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Ixxie Bekijk bericht

          Bor en de z'n verwachtingen. Wat voegen die hier toe?
          De blijde verwachting waarvan Bordewolf kond doet brengt mij toch in verrukking; een moment van gelukzaligheid. De wereld breekt open nu het tot mij doordringt dat het toch niet anders dan een zegening kan zijn dat er iemand in deze wereld is die de mogelijkheid van dat gelukzalig moment openbaart. En dan het besef dat zich aan mij opdringt dat ik het niet zelf ben maar dat het iemand anders is die dat moment van gelukzaligheid aanreikt. Maar bovenal: De empirie dat ik diegene ben die die gelukzaligheid treft. Dan rest mij toch niets dan in euforie mijn zegeningen te tellen, of toch niet?

          Reageer


          • #6
            Maar aan de lopende band gelukzalige gevoelens krijgen van luchtkastelen is erg vermoeiend hoor.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X