Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsplafond € 0,40 + € 1,45 en nog meer?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
    Ik heb twee weken geleden de boel vastgezet. Ik lees nu overal dat de gasprijzen weer aan het stijgen zijn. Geen slechte zet.
    Misschien dat na 1 juli alles weer keldert ,Ze doen maar teveel hun best om je nu een contract te laten tekenen ,Ik wacht nog even tot Half juli ,naar Gascom ,en de goedkoopste mag een jaar leveren Ik zie ook al dat de beloningen op Gascom omhoog gaan van €100,00 naar
    €160,00 In alles wordt je ruimschoots bedonderd om maar geld uit de Nederlander te slaan 3



    Europese Groene Stroom en Aardgas Vast 1 jaar
    Vast tarief 1 jaar
    Leverancier bepaalt termijnbedrag
    Korting € 250 Onder prijsplafond

    Totaal per maand

    € 229,63
    € 2755,54 per jaar

    Geschatte besparing per jaar: € 299,20Duurzaamheid stroom

    Groene stroom

    Grijs gas
    Laatst bewerkt door koekeroe; 18 Jun 2023, 12:54.

    Reageer


    • #17
      Het prijsplafond zorgt er nu voor dat je een lager tarief betaalt voor gas en elektriciteit tot een bepaald verbruik.
      Verbruik je meer? Dan betaal je automatisch het tarief dat in je contract staat. Delta maakt in haar voorstellen voor 1 en 3 jaar vast mbt prijs geen verschil tussen maandbedrag bij wel en geen prijsplafond (!). Normaliter zou je energierekening omhoog gaan als het prijsplafond per 1 januari 2024 niet meer geldt.
      Vanaf die datum veranderen sowieso ook de energie-, gasbelasting en netbeheerkosten, wat ook weer effect heeft op je energierekening. Energieleveranciers hebben het hier niet over, terwijl die prijsverhogingen al wel bekend schijnen te zijn.

      Mocht je willen weten wat de prijzen voor electra en gas per uur zijn:
      Energieprijzen Inkoop
      @ https://twitter.com/EIPrijzen

      Energieprijzen All-In (de inkoopprijs, inkoopvergoeding, Energiebelasting, ODE, BTW)
      @ https://twitter.com/EPrijzen
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 19 Jun 2023, 11:24.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer

      Om te reageren, moet je eerst .

      verwerken...
      X