Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wanneer gaat Zeelandnet nou eens orde op zaken stellen!!!!! Nog steeds oplichters actief op het prikbord!!!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Wanneer gaat Zeelandnet nou eens orde op zaken stellen!!!!! Nog steeds oplichters actief op het prikbord!!!

    Nog steeds zijn er oplichters actief op het prikbord van Zeelandnet.
    Dit duurt nu al maanden.
    Wat een aanfluiting voor een bedrijf met internettechnici.

    Wanneer komt er eens een echte oplossing?!

  • #2
    Je ben niet verplicht om er iets te kopen daar.
    Kijk als je er niet komt heb je er ook geen last van.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door 4454at27 Bekijk bericht
      Je ben niet verplicht om er iets te kopen daar.
      Kijk als je er niet komt heb je er ook geen last van.
      Schitterend antwoord weer van je ,je gaat per dag vooruit ,ik geloof niet dat svanhoute u om uw mening vroeg
      Je doet het nog minder dan in je vorig account

      Reageer


      • #4
        @svanhoute Je kan beter je accountnaam veranderen.... Het is niet verstandig om daarvoor namelijk je mailadres te gebruiken omdat je daardoor meer spam kan gaan krijgen.

        Reageer


        • #5
          ik denk dat Zeelandnet er in zijn eentje ook niet veel tegen kan doen,ze proberen het te blokken maar iedere dag komen er weer van die nieuwe sukkels..... we moeten dus blijven melden en zelf ook alert zijn waar we mee bezig zijn en waar we mee in zee gaan....

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Schitterend antwoord weer van je ,je gaat per dag vooruit ,ik geloof niet dat svanhoute u om uw mening vroeg
            Je doet het nog minder dan in je vorig account
            Weet je wel wat een forum is?
            Gebruikers plaatsen berichten en kunnen 'asynchroon' met elkaar overleggen; de bijdragen worden gearchiveerd en de discussie kan over een langere periode verdergaan.

            Reageer


            • #7
              Is het prikbord net zoals dit forum geen extra aangeboden dienst van Zeelandnet?
              Het rapporteren van misbruik is altijd een goede zaak.
              Het helemaal uitbannen ervan lijkt onhaalbaar. Dergelijke figuren weten op een gewiekste manier toch wel weer terug te komen.
              Laten we hopen dat dit er niet naar toe zal leiden dat ook deze extra aangeboden diensten op zwart gaan zoals o.m. met het oude Zeelandnetforum en de communities.
              Misbruik blijven rapporteren en meer kunnen wij er niet aan doen.

              Reageer


              • #8
                @spectrum: het prikbord is dus wel een extra aangeboden dienst van Zeelandnet, want voor vele rubrieken moet je gewoon betalen aan Zeelandnet!

                En vandaag weer een oplichter actief onder de naam Juliana Versluis.

                Echt heel zwak van Zeelandnet dat ze dit euvel maar niet kunnen tackelen.

                De zogenaamd beste provider van Zeeland kan niet eens een fatsoenlijk spam filter installeren.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door pzem Bekijk bericht
                  @spectrum: het prikbord is dus wel een extra aangeboden dienst van Zeelandnet, want voor vele rubrieken moet je gewoon betalen aan Zeelandnet!

                  En vandaag weer een oplichter actief onder de naam Juliana Versluis.

                  Echt heel zwak van Zeelandnet dat ze dit euvel maar niet kunnen tackelen.

                  De zogenaamd beste provider van Zeeland kan niet eens een fatsoenlijk spam filter installeren.
                  Men moet ook man kracht hebben ,om deze euvels te bestrijden heeft niks met spam te maken,
                  Zelfde Fraudeurs komen elke keer onder een andere naam terug

                  Reageer


                  • #10
                    Waar kan ik melden dat een gebruiker een oplichter? Wie heeft er een emailadres van de beheerder van prikbord?

                    Reageer


                    • #11
                      beste pzem,

                      Ik bedoel ermee te zeggen dat extra diensten geen vanzelfsprekendheid is. Men kan indien gewenst gratis gebruik maken van het prikbord.
                      Dat hebben diensten als community en het vroegere forum wel bewezen.
                      Gaat het teveel tijd en dus geld kosten om alles draaiende te houden of loopt het uit de klauwen dan gaat de stekker eruit. Zo simpel is het.
                      Vergelijk eens bij andere aanbieders om te zien of deze dergelijke diensten aanbieden.
                      Je zal er weinig treffen is mijn ervaring tenminste.
                      Ik weet niet of wij als klanten kunnen opeisen dat deze diensten allemaal vlekkeloos moeten werken .
                      Het is daarom te hopen dat een dienst als het prikbord kan blijven bestaan gezien het regionale karakter.
                      Dit ben ik juist enorm gaan waarderen om deze reden.
                      Dat is m.i. een groot pluspunt t.o.v. b.v marktplaats waar het wemelt van de oplichters.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door slicer Bekijk bericht
                        Waar kan ik melden dat een gebruiker een oplichter? Wie heeft er een emailadres van de beheerder van prikbord?
                        Onder de advertentie die u vindt dat het oplichting is ,is een meldknop ,hiermee kan u aangeven ,wat u er van vind ,In uw geval Oplichting Rechts onderin de advertentie meldknop meld misbruik
                        Laatst bewerkt door koekeroe; 6 Jan 2023, 12:23.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                          Onder de advertentie die u vindt dat het oplichting is ,is een meldknop ,hiermee kan u aangeven ,wat u er van vind ,In uw geval Oplichting Rechts onderin de advertentie meldknop meld misbruik
                          Het gaat mij om een gebruiker (oplichter) die reageert op mijn advertentie.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door slicer Bekijk bericht

                            Het gaat mij om een gebruiker (oplichter) die reageert op mijn advertentie.

                            [email protected] Misschien heeft u hier wat aan

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X