Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Waarom internet coaxkabel abonnement verlengen?

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Waarom internet coaxkabel abonnement verlengen?

delta Ik ontving een mail waarin wordt aangeboden het abonnement met 2 jaar te verlengen (of over te stappen naar glasvezel).
    Je kan dan kiezen uit 4 cadeaus.
    Het abonnement loopt altijd door (zonder actie te ondernemen), althans bij mij. Waarom moet je nu aangeven als je wilt verlengen?

Je moet niks. Als je op een verleng aanbod ingaat, heeft Delta de zekerheid dat je niet vroegtijdig opstapt.
    Nu kan je iedere maand opzeggen. Bij verlenging moet de afgesproken periode klant blijven bij Delta.

Reageer

Waarom zal je veranderen , ik probeer al een jaar glasvezel te krijgen in mijn appartement maar dan blijft het angstvallig stil bij de Delta .
      Moet bij de verhuurder zijn , en die zegt moet bij de Delta zijn Maar wel tot in de nok.
      Ik wacht wel op de KPN want die kan het wel.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door erikreijn Bekijk bericht
        deltaWaarom moet je nu aangeven als je wilt verlengen?
        Waarschijnlijk omdat het hier gaat om een verlenging van twee jaar (met bijbehorend kadootje).
        Je huidige abonnement wordt altijd voor de duur van een maand verlengd (als je langer dan een jaar abonnee bent) en is dus per volgende maand opzegbaar. Welk(e) kadootje(s) krijg je bij een verlenging?
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 8 Nov 2022, 09:52.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
        X