Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Hoe verloopt Vast Contract beëindiging na beëindigen contract bij Delta Per Maand of per Jaar Gas Elec

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Hoe verloopt Vast Contract beëindiging na beëindigen contract bij Delta Per Maand of per Jaar Gas Elec

    Per 27 November is mijn Energie contract afgelopen Delta
    Hoe verloopt Vast Contract beëindiging na beëindigen contract bij Delta
    Per Maand of per Jaar Gas Elec ,wat wordt er aan geboden?
    Het is dan wel een contract met variabele prijzen
    Ter ver duidelijkheid Ik ga niet overstappen
    Graag hoor ik dat ?
    Laatst bewerkt door koekeroe; 26 Oct 2022, 13:29.

  • #2
    Is Delta Energie zelf bellen niet het beste?
    Ons contract liep per 1 juli af en rond half mei kregen we hierover een mailtje.
    Maar het nu is en of er nu nog wel een vastcontract mogelijk is, kan je beste aan de energieleverancier vragen.

    Laatst bewerkt door Ptrol; 26 Oct 2022, 10:47.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht
      Is Delta Energie zelf bellen niet het beste?
      Ons contract liep per 1 juli af en rond half mei kregen we hierover een mailtje.
      Maar het nu is en of er nu nog wel een vastcontract mogelijk is, kan je beste aan de energieleverancier vragen.
      Vast contract zit er niet in, Ik heb het over een jaar de zelfde prijs betalen, Ik heb dat mailtje ook gehad ,wordt je niet wijzer van
      prijzen laten zien ,Maar niet laten zien ? Wat dan je maand betaling gaat worden ?
      En ik ga niet in de Wacht staan ,om niks te horen ,misschien is er een forum kijker die meer weet ,ik heb nog een maand oude prijs
      Bedankt voor je reactie

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Vast contract zit er niet in, Ik heb het over een jaar de zelfde prijs betalen, Ik heb dat mailtje ook gehad ,wordt je niet wijzer van
        prijzen laten zien ,Maar niet laten zien ? Wat dan je maand betaling gaat worden ?
        En ik ga niet in de Wacht staan ,om niks te horen ,misschien is er een forum kijker die meer weet ,ik heb nog een maand oude prijs
        Bedankt voor je reactie
        Heb je al een mijn Delta account aangemaakt daar kun dit alkles gewoon vinden onder https://mijn.deltaenergie.nl/particulier

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

          Heb je al een mijn Delta account aangemaakt daar kun dit alkles gewoon vinden onder https://mijn.deltaenergie.nl/particulier
          en prijzen wat je per maand moet gaan betalen staat er nergens bij, MAANDBEDRAG en zoals je kunt lezen had ik al een schrijven gehad van Delta
          Je moet me niks leren ,maar bedankt voor je info
          Laatst bewerkt door koekeroe; 26 Oct 2022, 11:25.

          Reageer


          • #6
            Nie zo deu je vleke trappe koekeroetje, kiek heweun op gaslicht.com.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Nie zo deu je vleke trappe koekeroetje, kiek heweun op gaslicht.com.
              Ga niet weg bij Delta

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                en prijzen wat je per maand moet gaan betalen staat er nergens bij, MAANDBEDRAG en zoals je kunt lezen had ik al een schrijven gehad van Delta
                Je moet me niks leren ,maar bedankt voor je info
                Een beetje dimmen he wil je enkel helpen
                Het gaat er ook over hoeveel je gebruikt per maand of jaar voordat je gaat zeuren 200 tot 500 per jaar voor jou
                Hier wat foto van mijn Delta met prijzen
                Succes ermee en anders als je het niet aanstaat ga je toch lekker naar een ander met je egogedrag je denkt dat je alles weet maar je weet helemaal niks. Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_1.png Bekeken: 0 Grootte: 304,7 Kb ID: 242995 Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Screenshot_10.png Bekeken: 0 Grootte: 61,5 Kb ID: 242999
                Laatst bewerkt door Lepelaar; 26 Oct 2022, 14:21.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

                  Een beetje dimmen he wil je enkel helpen
                  Het gaat er ook over hoeveel je gebruikt per maand of jaar voordat je gaat zeuren 200 tot 500 per jaar voor jou
                  Hier wat foto van mijn Delta met prijzen
                  Succes ermee en anders als je het niet aanstaat ga je toch lekker naar een ander met je egogedrag je denkt dat je alles weet maar je weet helemaal niks. Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Screenshot_1.png Bekeken: 0 Grootte: 304,7 Kb ID: 242995 Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: Screenshot_10.png Bekeken: 0 Grootte: 61,5 Kb ID: 242999
                  Ik vroeg jij niet om hulp ,Delta heeft mij zelf de prijzen gestuurd,Dus jouw hulp heb ik zeer zeker niet nodig Voordat je contract afloopt krijg je bericht en daar staat alles in , Je bent net een beginner ,en nu al vanuit de hoogte
                  Laatst bewerkt door koekeroe; 26 Oct 2022, 14:30.

                  Reageer


                  • #10
                    Heren, houden we het wel gezellig?

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

                      Ik vroeg jij niet om hulp ,Delta heeft mij zelf de prijzen gestuurd,Dus jouw hulp heb ik zeer zeker niet nodig Voordat je contract afloopt krijg je bericht en daar staat alles in , Je bent net een beginner ,en nu al vanuit de hoogte
                      Je ben ervaren maar niet met de Delta
                      Ga maar lekker veel betalen goed voor me aandelen.
                      En nog wat als je een vraag stelt aan de Delta doe het dan goed.
                      Dus gewoon mailen bellen chatten of op het forum duidelijk zijn en zeker niet denken voor een ander.
                      Heb al meer ervaring dan je weet is niet omdat dat onder je gebruikersnaam staat.
                      Je heb van heel de wereld maar weinig geleerd.
                      Mijn motto is
                      Denk voor jezelf want voor ander denken kun je niet.
                      Veel plezier met je berichten op het forum en met je rekening.
                      En val de mensen niet aan op het forum
                      Ze willen je enkel helpen.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

                        Je ben ervaren maar niet met de Delta
                        Ga maar lekker veel betalen goed voor me aandelen.
                        En nog wat als je een vraag stelt aan de Delta doe het dan goed.
                        Dus gewoon mailen bellen chatten of op het forum duidelijk zijn en zeker niet denken voor een ander.
                        Heb al meer ervaring dan je weet is niet omdat dat onder je gebruikersnaam staat.
                        Je heb van heel de wereld maar weinig geleerd.
                        Mijn motto is
                        Denk voor jezelf want voor ander denken kun je niet.
                        Veel plezier met je berichten op het forum en met je rekening.
                        En val de mensen niet aan op het forum
                        Ze willen je enkel helpen.
                        Fijne teksten voor een helper

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Lepelaar Bekijk bericht

                          Je ben ervaren maar niet met de Delta
                          Ga maar lekker veel betalen goed voor me aandelen.
                          En nog wat als je een vraag stelt aan de Delta doe het dan goed.
                          Dus gewoon mailen bellen chatten of op het forum duidelijk zijn en zeker niet denken voor een ander.
                          Heb al meer ervaring dan je weet is niet omdat dat onder je gebruikersnaam staat.
                          Je heb van heel de wereld maar weinig geleerd.
                          Mijn motto is
                          Denk voor jezelf want voor ander denken kun je niet.
                          Veel plezier met je berichten op het forum en met je rekening.
                          En val de mensen niet aan op het forum
                          Ze willen je enkel helpen.
                          Applaus

                          Reageer


                          • #14
                            Wat een brutale mond heb jij Lepelaar

                            Reageer

                            Om te reageren, moet je eerst .

                            verwerken...
                            X