Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Energiecompensatie 2022

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Energiecompensatie 2022

    Klanten van Delta Energie krijgen de 190 euro energiecompensatie eind november op hun rekening gestort. Heb je een betalingsachterstand? Dan wordt het bedrag verrekend met die achterstand.

    Bron; https://www.pzc.nl/zeeuws-nieuws/del...tand~a46a096b/

  • #2
    Dit is een slechte zaak op deze manier , mensen die in de schuldsanering zitten zien hier niets van terug.
    Hier moet een andere oplossing voor gezocht worden

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
      Dit is een slechte zaak op deze manier , mensen die in de schuldsanering zitten zien hier niets van terug.
      Hier moet een andere oplossing voor gezocht worden
      Voor wat is dat een slechte zaak ? De energie gaat omhoog ook je maandbedrag ,de beheerder van de schuldsanering ,van deze persoon of personen ,kan er de verhoging mee betalen, Hebben ze die €1300,00 ook zo in hun handen gestort gekregen ,zakken ze ook niet verder in de shit

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
        Dit is een slechte zaak op deze manier , mensen die in de schuldsanering zitten zien hier niets van terug.
        Hier moet een andere oplossing voor gezocht worden
        Ook zij krijgen dat gewoon gestort, in bepaalde gevallen zal de bewindvoerder het moeten aanvragen.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Ook zij krijgen dat gewoon gestort, in bepaalde gevallen zal de bewindvoerder het moeten aanvragen.
          Iedereen met een aansluiting in een pand met een woon/verblijfsfunctie en een actief contract op 1 nov (1 dec voor de 2e uitkering), krijgt het. Bewindvoerders kunnen helemaal niets aanvragen. Als je op 1 dec een andere leverancier hebt, zal je het van die andere leverancier krijgen.

          bron:

          Reageer


          • #6
            Ik vreet mijn woorden terug op: https://zoek.officielebekendmakingen...022-28075.html

            Reageer


            • #7
              Alleen Delta doet het zo volgens wat ik heb begrepen de rest heeft andere idee's er over

              Reageer


              • #8
                Voor zover ik weet, behandelt alleen Delta het op deze manier; de anderen hebben andere perspectieven.
                retro bowl

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X