Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zeelandnet Service Forum

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Zeelandnet Service Forum

    Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
    Beste antidelta Dit is een forum waar klanten elkaar helpen met (telecom) vragen.
    Voor vragen of klachten over je factuur moet je contact opnemen met de DELTA klantenservice.
    Er wordt geen support gegeven vanuit de klantenservice via dit kanaal.

    Als het Forum tegenwoordig zo werkt, dekt de naam van dit Forum beslist de lading niet meer.

    In het recente verleden verschenen er Moderators op dit Forum.
    Nu zijn deze helemaal WEG bezuinigd.

    Te gek voor woorden, dat je nu eigenlijk voor alles naar de KlantenService verwezen wordt met een probleem.
    Soms een probleem dat echt door meerdere klanten ervaren wordt.
    Die moeten dan allemaal maar bellen naar de Klantenservice.
    Daar sta je de meeste tijd dan ook lang in de rij.

    Het Forum kan dan ook maar beter Zeelandnet Klanten Forum genoemd gaan worden, @Jeroen.


    Niks ten kwade van de vele mede-klanten die proberen te helpen hoor.


    P.S.
    Hebben we ooit in een Nieuwsbrief kunnen lezen, dat er geen ondersteuning meer op het ZeelandNet Service Forum gegeven wordt?
    Moeten we dat via de Webmaster vernemen?
    Laatst bewerkt door Ptrol; 15 Oct 2022, 12:02.

  • #2
    Als je echt probleem hebt moet je hier niet zijn,gezien de Delta ook niet op mails reageerd en tegenwoordig (modern) slecht tot niet bereikbaar is...of terugbellen zoals beloofd,..word gewoonweg niet gedaan.

    Helemaal mee eens,dit is geen service forum...want er is geen service.

    Toch vreemd dat het dan bij Delta als service Forum staat..bij klantenservice.
    Je word vanaf hun website hier heen geleid...onder stukje "service&zelf regelen".maar nergens disclaimer dat Delta zelf hier dan geen service verleent.

    De brakke chatbot is ook grapping,maar werkt totaal niet.

    Staat uw (standaard domme NOOB) vraag niet ergens in de lijst standaard vragen en antwoorden...veel succes bij Delta op dit moment..om klanten service te krijgen..of iemand aan de lijn te krijgen die je daadwerkelijk kan en wil helpen.

    Heb je een echte technische vraag waar je Delta niet voro nodig hebt...is natuurlijk Tweakers.net de place to be...en niet de hier zelf verheven over elkaar vallende "experts" die maar heel de dag onzin posten en het achterste van de Delta likken.
    Laatst bewerkt door Evil; 15 Oct 2022, 13:12.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Ptrol Bekijk bericht


      Als het Forum tegenwoordig zo werkt, dekt de naam van dit Forum beslist de lading niet meer.

      In het recente verleden verschenen er Moderators op dit Forum.
      Nu zijn deze helemaal WEG bezuinigd.
      Je hebt helemaal gelijk. Het forum is geen schim meer van wat het was, zonde eigenlijk.

      Het enige wat het kan verklaren is inderdaad verkeerde zuinigheid en slecht (kennis)management.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Evil Bekijk bericht
        De brakke chatbot is ook grapping,maar werkt totaal niet.
        Het enige wat je moet doen is intypen "ik wil iemand spreken".

        Gek genoeg staat dat niet in de instructies, maar het werkt wel.

        Reageer


        • #5
          Als er iets aan de hand is kost het vaak veel tijd en moet je vaak een vrije dag kiezen om iets opgelost te krijgen.
          Of het nou in de chat is of met met het bellen.
          Als klanten hier onderling iets opgelost kunnen krijgen vind ik dat prima.
          Oplossingen vanuit ZeelandNet/Delta op dit forum met antwoorden zou ik zeker appreciëren.

          Reageer


          • #6
            Ik weet het niet maar misschien wil men wel alle storingen loggen voor de statistieken, dus dan is aanmelden via de klantenservice de enigste oplossing.

            Immers mogelijke oplossingen gegeven op dit forum tellen hier dan niet voor mee.

            Reageer


            • #7
              driepinter Dat zal wel het probleem zijn van deze tijd maar iemand die een oplossing wil voor iets zoekt wil deze zo snel mogelijk verholpen hebben..
              Het is feitelijk overal zo, de klant zou voorop moeten staan, die heeft maling aan die cijfertjes en statistieken.
              Er wordt tenslotte genoeg voor betaald.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik weet het niet maar misschien wil men wel alle storingen loggen voor de statistieken, dus dan is aanmelden via de klantenservice de enigste oplossing.

                Immers mogelijke oplossingen gegeven op dit forum tellen hier dan niet voor mee.
                Onzin, want klantvragen die via het forum binnenkomen worden gewoon gelogd en meegeteld.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                  Onzin, want klantvragen die via het forum binnenkomen worden gewoon gelogd en meegeteld.
                  Hoe weet je dat zo zeker, heb jij bij Delta gewerkt ?

                  Heb zelf nog wel eens helpdeskwerkzaamheden gedaan en dan moest alles in Topdesk staan.

                  Het gebeurde wel eens dat we een klusje ad-hoc deden, maar daarvan moest later dan toch een melding gemaakt worden.

                  En zo zal Delta ook best wel zijn eigen systeem hebben.
                  Laatst bewerkt door driepinter; 16 Oct 2022, 19:02.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Vrieskist Bekijk bericht

                    Onzin, want klantvragen die via het forum binnenkomen worden gewoon gelogd en meegeteld.
                    Dat verzin je, dat gebeurt zeer zeker niet.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Dat verzin je, dat gebeurt zeer zeker niet.
                      Nee, dat verzin ik niet. Dat gebeurt (of gebeurde) wel. Misschien de laatste tijd niet meer maar een jaar of 5 geleden zeker wel.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                        Hoe weet je dat zo zeker, heb jij bij Delta gewerkt ?
                        Inderdaad.

                        Reageer


                        • #13
                          In het verleden gebeurde dit wel maar op het moment is er geen support dan wel logging vanuit de klantenservice. Dit is puur een klant-helpt-klant forum.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                            In het verleden gebeurde dit wel maar op het moment is er geen support dan wel logging vanuit de klantenservice. Dit is puur een klant-helpt-klant forum.
                            Ik krijg soms wel de indruk dat de klantenservice bellers naar dit forum verwijst.

                            Reageer


                            • #15
                              Voor vragen waarop de klantenservice geen support levert kan dit inderdaad voorkomen.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X