Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Zonnepaneeleigenaren benadeeld door saldering per maand

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

    Waar heb jij nu verstand van man ,weet je toch wel wat het woord salderen betekent
    Zo gauw mogelijk je account laten verwijderen ,waar je om vroeg
    Je weet niet eens waar we over praten
    Nou ik heb geen idee of je de link geopend hebt,is gewoon het juiste antwoord ,en bovendien zoals delta het doet tenminste bij ons keurig per jaar salderen ,dus eigenlijk beetje vreemd hoe je reageerd.Reeds.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht

      Nou ik heb geen idee of je de link geopend hebt,is gewoon het juiste antwoord ,en bovendien zoals delta het doet tenminste bij ons keurig per jaar salderen ,dus eigenlijk beetje vreemd hoe je reageerd.Reeds.
      Er moet niet gesaldeerd worden,of begrijp je het niet ? Je hebt 3000 Kilowattuur stroom gebruikt


      en je hebt 1600 Kilowattuur Terug geleverd ,dat moet er in zich geheel van af ,en niet gesaldeerd worden

      Iemand zonder slimme meter ,heeft dat ook niet daar draait de meter terug

      en nu doen ze het wel ,waarom wil Jetten er dan vanaf?

      Reageer


      • #18
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

        Er moet niet gesaldeerd worden,of begrijp je het niet ? Je hebt 3000 Kilowattuur stroom gebruikt


        en je hebt 1600 Kilowattuur Terug geleverd ,dat moet er in zich geheel van af ,en niet gesaldeerd worden

        Iemand zonder slimme meter ,heeft dat ook niet daar draait de meter terug

        en nu doen ze het wel ,waarom wil Jetten er dan vanaf?
        Jetten wil nog niet van salderen af dacht ik. Wanneer je volledige verbruik wordt gedekt door de panelen of deels, dan wordt dit met elkaar gesaldeerd.
        Wanneer je meer teruglevert dan je verbruik dan krijg je een andere vergoeding. Salderen moet per jaar, mag niet per maand.

        Reageer


        • #19
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

          Jetten wil nog niet van salderen af dacht ik. Wanneer je volledige verbruik wordt gedekt door de panelen of deels, dan wordt dit met elkaar gesaldeerd.
          Wanneer je meer teruglevert dan je verbruik dan krijg je een andere vergoeding. Salderen moet per jaar, mag niet per maand.

          Minister Jetten wil verplichting salderen op jaarbasis verduidelijken in de wet - IT Pro - Nieuws - Tweakers

          je leest toch mijn bijdrage Bor ik heb het niet over teveel terug leveren

          Reageer


          • #20
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht


            Minister Jetten wil verplichting salderen op jaarbasis verduidelijken in de wet - IT Pro - Nieuws - Tweakers

            je leest toch mijn bijdrage Bor ik heb het niet over teveel terug leveren
            Ik denk dat 2025 ook nog wel weer wordt verlengd. Je kan niet enerzijds roepen dat men moet gaan aanschaffen en besparen en vervolgens de salderingsregeling afkappen.

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

              Ik denk dat 2025 ook nog wel weer wordt verlengd. Je kan niet enerzijds roepen dat men moet gaan aanschaffen en besparen en vervolgens de salderingsregeling afkappen.
              Dat kan makkelijk. Het is alleen niet leuk.

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door Rippertje Bekijk bericht
                Persoonlijke vete's ergens anders uitvechten pubers !!!
                Ah, dus nu is het al een vete. Jammer.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X