Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

iOS 16 wordt vanavond uitgebracht

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • iOS 16 wordt vanavond uitgebracht

    https://www.icreatemagazine.nl/nieuw...-date-onthuld/

  • #2
    Ik kijk erg uit naar deze grote update. Er is geen merk dat zijn smartphones zo goed en lang voorziet van updates als Apple.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
      Ik kijk erg uit naar deze grote update. Er is geen merk dat zijn smartphones zo goed en lang voorziet van updates als Apple.
      Yes. De iPhone 7 kreeg gewoon nog iOS 15. Dat is gewoon 5 jaar OS-upgrades, doet niemand ze nog na, voor zover ik weet. (Of die 7 dan nog net zo snel blijft als in 2016...)

      Reageer


      • #4
        Ik ben nu IOS 16 aan het downloaden.

        Reageer


        • #5
          Als ik alles moet geloven van jullie hier allemaal schrijven dan verdienen jullie veel en weten alles.
          Maar1 ding weet ik wel heb een mobiel van 100 euro en die doet het prima.
          Weten jullie toch wel waarom ze een mobiel hebben uit gevonden om te bellen niet voor al die onzin die je er tegenwoordig mee kan.
          Vroeger deed je dat op je laptop of pc.
          Het leven is al duur genoeg met gas stroom en brandstof dus sorry hier geen luxe smartphones van 1000 euro en meer

          Reageer


          • #6
            sharkoon

            Ik heb gewoon een Galaxy van 200 euro, doe de stelling eens vandaag daar kun je op reageren.

            Ik vind smartphones onhandige dingen, geplaatst op 12 sep 2022 - ZeelandNet

            Reageer


            • #7
              Beste Sharkoon, IOS updates komen ook op Iphones die jaren oud zijn. Ik heb nooit beweerd over wat dan ook dat ik alles weet.
              Ik vind het fijn dat je blij bent met jouw mobiele telefoon. Dan is het toch goed!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door sharkoon Bekijk bericht
                Als ik alles moet geloven van jullie hier allemaal schrijven dan verdienen jullie veel en weten alles.
                Maar1 ding weet ik wel heb een mobiel van 100 euro en die doet het prima.
                Weten jullie toch wel waarom ze een mobiel hebben uit gevonden om te bellen niet voor al die onzin die je er tegenwoordig mee kan.
                Vroeger deed je dat op je laptop of pc.
                Het leven is al duur genoeg met gas stroom en brandstof dus sorry hier geen luxe smartphones van 1000 euro en meer
                Dus omdat u tevreden bent met een telefoon van 100, zijn mensen die dat niet zijn een soort van gek? Omdat u iets duur vindt, zou ik geen iPhone mogen kopen? Nogal cru. Waarom?

                Reageer


                • #9
                  Als je eenmaal gewend bent aan een iPhone, wil je niets meer anders.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Klapstoel Bekijk bericht
                    Als je eenmaal gewend bent aan een iPhone, wil je niets meer anders.
                    Ik ben gewend aan iPhone maar zou ook binnen een week weer terug kunnen wennen aan Android.

                    Reageer

                    Om te reageren, moet je eerst .

                    verwerken...
                    X