Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Nieuwe Budgetvarianten Caiway, budgetprovider?

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Nieuwe Budgetvarianten Caiway, budgetprovider?

    https://www.telecompaper.com/nieuws/...ntent=textlink

    Caiway introduceert budgetvarianten voor de producten Internet en Internet+TV. Het startpakket Internet Budget kost EUR 35 voor 100 Mbps. Dit pakket komt naast de varianten Voordelig en Giga Snel. Voordelig, waarbij de downloadsnelheid 300 Mbps is, kost EUR 44,50. Giga Snel, waarbij de snelheid 1 Gbps is, kost EUR 64,50.

    Met TV erbij wordt het Budget-pakket EUR 45 met downloadsnelheid van 75 Mbps. De andere varianten zijn: Voordelig (EUR 52,95 en 150 Mbps), Slim (EUR 64,95 en 500 Mbps) en Giga Snel (EUR 78,95 en 1 Gbps).


    Opvallend 100 Mbps voor 35 euro... hoe staat dat nog in verhouding tot 150 Mbits voor 40 euro ? 5 euro duurder bij Delta voor een klein beetje meer snelheid.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Sep 2022, 14:17.

  • #2
    Benieuwd of er bij Delta dan ook een 75Mbps variant komt.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Benieuwd of er bij Delta dan ook een 75Mbps variant komt.
      Dit lijkt lijkt me niet omdat de strategie lijkt te zijn om Caiway als budgetprovider in de markt te zetten.
      aiway voor de lagere snelheden goedkoop, Delta voor de hogere snelheden.
      Maar goed wellicht zie ik het verkeerd.
      Laatst bewerkt door Bordewolf; 2 Sep 2022, 14:31.

      Reageer


      • #4
        EUR25 --> voor 50Mbps dan weet ik zeker dat meer mensen zullen overstappen. Vooral ouderen! Toevallig weet ik nu dat er in een ouderencomplex een FTU van CIF ergens is afgemonteerd maar het nog te duur is. Als het maandbedrag van EUR25 dan kan ik zeker wat mensen gaan overtuigen om naar glasvezelverbinding te gaan overstappen. Caiway kom maar op met je budget aanbiedingen 😉

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X