Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezelvergelijker van Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezelvergelijker van Delta

    Wellicht een goede tip, helaas werkt deze niet op mijn postcode:
    Glasvezel internet vergelijken | DELTA Netwerk

  • #2
    Werkt bij mij ook niet. Ik zit nu bij Caiway.
    Wanneer ik het via de op die site genoemde homepage probeer (Delta), dan krijg ik de melding dat er geen glasvezelaansluiting is. Ben in het bezit van een glasvezelaansluiting, dus……….. (???)

    Reageer


    • #3
      werkt hoor maar dit is het dan geen glas hier beschikbaar

      Voor jouw adres kunnen we helaas geen aanbod tonen. Vul je postcode en huisnummer op de homepage in om te zien of glasvezel op jouw adres beschikbaar is en bij welke telecomaanbieders je terecht kunt.

      Reageer


      • #4
        Bij mij ligt er wel glasvezel. Er zit kennelijk een fout in de vergelijker. Ik kan namelijk wel de individuele aanbieders een aanbieding oproepen.

        Reageer


        • #5
          Hier doet-ie het ook niet, ook al heb ik nu DELTA glasvezel.
          Ik ga verhuizen naar een woning waar KPN glasvezel is opgeleverd en waar DELTA glasvezel is afgemonteerd maar nog niet opgeleverd (verwachting is januari 2022 en dat is geen typfout).
          In elk geval heb ik straks wat te kiezen. Benieuwd of het gras elders groener is?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Hier doet-ie het ook niet, ook al heb ik nu DELTA glasvezel.
            Ik ga verhuizen naar een woning waar KPN glasvezel is opgeleverd en waar DELTA glasvezel is afgemonteerd maar nog niet opgeleverd (verwachting is januari 2022 en dat is geen typfout).
            In elk geval heb ik straks wat te kiezen. Benieuwd of het gras elders groener is?
            Het grote voordeel bij KPN is natuurlijk de Genexis (XGS-PON) ONT waarop je iedere router kunt aansluiten.

            Wanneer het nog GPON is zal het een Nokia ONT zijn maar daarvoor geldt hetzelfde principe.
            Laatst bewerkt door driepinter; 28 Aug 2022, 10:31.

            Reageer


            • #7
              Het televisie platform van KPN is ook een stuk gebruiksvriendelijker, vind ik.

              Reageer


              • #8
                Helemaal eens. De menu structuren van Delta en Caiway zijn erg onlogisch en gebruikersonvriendelijk.
                Je koopt er verder niets voor maar persoonlijk vind ik ook dat de menu’s er bij KPN veel beter uitzien, ondanks dat Delta en Caiway hetzelfde Amino kastje gebruikt. Het is het allemaal net niet.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X