Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Prijsaanpassingen nog niet duidelijk bij Delta

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Prijsaanpassingen nog niet duidelijk bij Delta

    https://www.totaaltv.nl/nieuws/komt-...n-delta-fiber/

    Het is afwachten, al had ik de nieuwe glasvezelprijzen wel een keer verwacht, aangezien er vorig jaar september ook is aangepast,

  • #2
    Wie weet komt de aankondiging dan wel hier te staan :

    Nieuws | DELTA Fiber

    Dat is tenslotte de nieuws pagina

    Reageer


    • #3
      Laat de aankondiging maar wegblijven. 😉

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Caiway55 Bekijk bericht
        Laat de aankondiging maar wegblijven. 😉
        Vorig jaar werd het goedkoper en schoven de snelheden op. Het is niet altijd slecht nieuws.

        Reageer


        • #5
          Laat maar zo het is al duur genoeg in Nederland

          Reageer


          • #6
            Je hebt daar wel een punt, maar gezien de tekst waar je naar hebt verwezen lijkt mij die kans vrijwel uitgesloten.

            Reageer


            • #7
              Ik las van de week dat Caiway juist een goedkoper abonnement van 75Mbit gaat aanbieden voor 35 euro.


              Dus misschien krijgen we wel een bijstelling naar beneden, wie zal het zeggen.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Ik las van de week dat Caiway juist een goedkoper abonnement van 75Mbit gaat aanbieden voor 35 euro.


                Dus misschien krijgen we wel een bijstelling naar beneden, wie zal het zeggen.
                Op mijn postcode is de 1 Gbps niet meer te bestellen bij Caiway. Oorzaak niet bekend.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Op mijn postcode is de 1 Gbps niet meer te bestellen bij Caiway. Oorzaak niet bekend.
                  had ik ook opeens...

                  Reageer


                  • #10
                    Het is nu nog drie dagen maar inmiddels wel duidelijk dat er geen prijs of abonnementswijzigingen per 1 september zullen plaatsvinden voor glasvezel.

                    Reageer


                    • #11
                      Morgen weet je het. 🤘🏻

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        Het is nu nog drie dagen maar inmiddels wel duidelijk dat er geen prijs of abonnementswijzigingen per 1 september zullen plaatsvinden voor glasvezel.
                        Ik ben daar ook bang voor, wel is Viaplay voor 6,50 per maand te krijgen bij een jaarabo, dat is wel een wijziging en die ga ik er bij dealen.
                        Al met al toch nog een leuke korting.

                        Reageer


                        • #13
                          Weet jij meer, Zonnebloem?

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Ik ben daar ook bang voor, wel is Viaplay voor 6,50 per maand te krijgen bij een jaarabo, dat is wel een wijziging en die ga ik er bij dealen.
                            Al met al toch nog een leuke korting.
                            Ben zomaar benieuwd op deze laatste dag wat voor deal je nu uiteindelijk nog hebt afgesloten vandaag.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Ben zomaar benieuwd op deze laatste dag wat voor deal je nu uiteindelijk nog hebt afgesloten vandaag.
                              Ik moet half september bellen…. Of iets eerder. Je hoort het zeker!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X