Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Meer apps op de decoders van KPN

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Meer apps op de decoders van KPN

    NPO Start binnenkort op decodeer KPN Interactieve TV | Totaal TV

    KPN had al Videoland en Netflix op de decoder. Nu gaan ook HBO en NPO Start volgen.
    Een goede onwikkeling, waarbij alles via de decoder kan en je niet meer hoeft te switchen naar je TV voor de apps.

  • #2
    1 geluk heb die onzin niet en zeker niet van KPN daar heb ik nog nooit iets van gehad

    Reageer


    • #3
      De apps op de decoder is toch zo gek nog niet. Vraag is wel hoe frequent deze dan een update krijgen en hoelang ze meegaan op de decoder. Het is in ieder geval zinvoller dan de nu meegeleverde spelletjes die op de decoder van Caiway staan.
      Kan je aangeven wat er mis is met KPN? Zeker omdat je er “nooit iets van hebt gehad”. Ik heb kennissen met glasvezel van KPN en dat gaat prima en de menustructuur van de decoder ziet er ook goed uit.

      Reageer


      • #4
        Zit al heel me leven bij de Delta (coax).
        Heb een vriend die had internet van KPN (adsl met snelheid van 50kb voor 50 euro in de maand) toen hij over stapte naar de kabel van Delta naar 400mpbs dachten ze bij de KPN dat die snelheid voor het hele dorp was.
        Heb de mail zelf gelezen.
        En daarom heb ik geen KPN.
        Ja nu gaan ze naar glas maar ik praat nog maar over 3 jaar terug toen er geen glas was.

        Reageer


        • #5
          Mijn ervaring met apps op decoders van providers is dat ze frequent geüpdatet worden en bij sommige net iets soepeler werken dan op andere platforms.
          Laatst bewerkt door Koeba; 17 Aug 2022, 14:17.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X