Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

KPN maakt ITV nog flexibeler

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • KPN maakt ITV nog flexibeler

    https://www.telecompaper.com/nieuws/...re-tv--1427948

    KPN gaat weer een stukje verder. Decoders niet meer nodig. Ze hadden al TV apps om tv te kijken.

    En ook leuk: de grote drie. Delta/Caiway wordt niet genoemd in het rijtje maar is wel de enige die nog geen TV-app heeft.
    Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jun 2022, 11:21.

  • #2
    Met je link kun je dus helemaal niks
    Is een bericht van 23 dec. 2021
    Toen werd het gelanceerd
    Laatst bewerkt door _onbekend_2; 16 Jun 2022, 10:39.

    Reageer


    • #3
      https://www.telecompaper.com/nieuws/...re-tv--1427948

      Recent bericht van Telecom. Even een inlog aanmaken en je kan er bij.
      KPN lanceert Interactieve TV-app op Amazon Fire TV

      NIEUWS VIDEO NEDERLAND 09:18 BLADWIJZER

      KPN biedt zijn Interactieve TV-dienst nu ook aan via de Fire TV-apparaten van Amazon, blijkt uit een vermelding van de app op de website van Amazon. Voorheen was de app alleen beschikbaar op Android en iOS.

      Het gaat om versie 0.1.4. In de omschrijving staat dat het de eerste uitgave van de Amazon Fire TV-app van de dienst van KPN betreft. De app is op 14 juni live gegaan. KPN noemt de app nog niet op zijn eigen site.

      Amazon verkoopt zijn Fire TV Stick sinds eind vorig jaar officieel in Nederland. De Full HD-versie kost EUR 40, de 4K-variant EUR 65. De app biedt toegang tot apps van verschillende VOD-diensten, zoals Amazon Prime Video, maar ook Netflix, Disney+, Kijk en NLZiet.

      KPN is de laatste van de 'grote drie' die met een app voor Amazons tv-besturingssysteem komt: de diensten Ziggo Go en T-Mobile TV hebben al langer een app op het Fire-OS.

      Reageer


      • #4
        Het grote verschil is dat providers als KPN en Ziggo hun klanten willen houden. Delta wil alleen geld verdienen aan DIT. Vroeg of laat zal het Delta heel veel klanten gaan kosten.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht
          Het grote verschil is dat providers als KPN en Ziggo hun klanten willen houden. Delta wil alleen geld verdienen aan DIT. Vroeg of laat zal het Delta heel veel klanten gaan kosten.
          Ho, dus KPN en Ziggo willen alleen kiet spelen? Bijzonder!

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Ho, dus KPN en Ziggo willen alleen kiet spelen? Bijzonder!
            Nee, tuurlijk niet. Maar ze doen wel meer voor hun klanten. De TV-apps zijn gratis terwijl DIT bij Delta betaald moet worden. Bovendien zijn KPN en Ziggo niet duurder dan Delta. Als ik alleen al naar mijn eigen situatie kijk, kost het Delta klanten. Mij vroegen ze of ik Delta wilde meeverhuizen... Nee dank je. Ik ga voor dat stukje extra. En met mij vele anderen
            Laatst bewerkt door Kwek; 17 Jun 2022, 15:16.

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door Kwek Bekijk bericht

              Nee, tuurlijk niet. Maar ze doen wel meer voor hun klanten. De TV-apps zijn gratis terwijl DIT bij Delta betaald moet worden. Bovendien zijn KPN en Ziggo niet duurder dan Delta. Als ik alleen al naar mijn eigen situatie kijk, kost het Delta klanten. Mij vroegen ze of ik Delta wilde meeverhuizen... Nee dank je. Ik ga voor dat stukje extra. En met mij vele anderen
              Niets is gratis. Ergens betaal je de gratis app er ook wel bij, alleen wordt deze niet apart gefactureerd. KPN is met alles in 1 zeker niet zondermeer geodkoper dan Delta, zelfs met de huur van een decoder.

              Reageer


              • #8
                Als je de leverancier van Delta StoneRoos bekijkt zijn er gewoon standaard ‘white label’ en aan te passen apps voor de meeste platformen leverbaar, benieuwd of dit een bewuste keuze is deze niet te leveren, of dit niet in het ‘business model’ past of dat er andere politieke redenen zijn.

                https://www.stoneroos.nl/ott-now-web/

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht
                  Als je de leverancier van Delta StoneRoos bekijkt zijn er gewoon standaard ‘white label’ en aan te passen apps voor de meeste platformen leverbaar, benieuwd of dit een bewuste keuze is deze niet te leveren, of dit niet in het ‘business model’ past of dat er andere politieke redenen zijn.

                  https://www.stoneroos.nl/ott-now-web/
                  Ik heb ergens DELTA-TV-team gevraagd gisteren of men hier inmiddels mee bezig is. Van de grote 4 is Delta de enige die nog achterblijft.
                  Het zou naar mijn mening lancering van 4K ook makkelijker maken (geen afhankelijkheid van de decoder, alleen van de stream in de app).

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                    Ik heb ergens DELTA-TV-team gevraagd gisteren of men hier inmiddels mee bezig is. Van de grote 4 is Delta de enige die nog achterblijft.
                    Het zou naar mijn mening lancering van 4K ook makkelijker maken (geen afhankelijkheid van de decoder, alleen van de stream in de app).
                    Ik ben benieuwd maar vrees met grote vrees voor het antwoord. Ondertussen gebruik ik maar NLziet op een tv in de slaapkamer met AndroidTV, zou toch niet nodigmhoeven zijn in de huidige tijd.

                    En ja ik weet dat er allemaal mogelijkheden zijn met tablets, telefoons en chromcast wat ook prima werkt op de AndroidTV maar ik wil het liefste 1 afstandsbediening hebben en als de oogjes dichtvallen op 1 knopje drukken… ik zal wel oud worden ;-)
                    Laatst bewerkt door reddwarf; 17 Jun 2022, 20:00.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door reddwarf Bekijk bericht

                      Ik ben benieuwd maar vrees met grote vrees voor het antwoord. Ondertussen gebruik ik maar NLziet op een tv in de slaapkamer met AndroidTV, zou toch niet nodigmhoeven zijn in de huidige tijd.

                      En ja ik weet dat er allemaal mogelijkheden zijn met tablets, telefoons en chromcast wat ook prima werkt op de AndroidTV maar ik wil het liefste 1 afstandsbediening hebben en als de oogjes dichtvallen op 1 knopje drukken… ik zal wel oud worden ;-)
                      Zoals je zelf al aangeeft heeft de leverancier van Delta (Dat is dacht ik niet meer Stoneroos, dat is overgenomen) wle een TV app in huis.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                        Zoals je zelf al aangeeft heeft de leverancier van Delta (Dat is dacht ik niet meer Stoneroos, dat is overgenomen) wle een TV app in huis.
                        Niet teveel denken ;-)

                        https://www.stoneroos.nl/project/delta/

                        Maar het klopt dat Stoneroos is overgenomen door NEP, lijkt erop dat het product hetzelfde blijft

                        https://www.nepworldwide.nl/
                        Laatst bewerkt door reddwarf; 18 Jun 2022, 07:36.

                        Reageer

                        Om te reageren, moet je eerst .

                        verwerken...
                        X