Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Familie en financiële hulp Wederom onder andere naam

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Familie en financiële hulp Wederom onder andere naam

    het blijft aanmodderen Familie en financiële hulp
    6 advertentie;s
    Ruilen

  • #2
    koekeroe Zoals altijd, de advertenties melden via de knop 'meld misbruik' dan kan ik ze rechtstreeks bekijken en actie ondernemen. Het forum is niet bedoeld om advertenties te melden. Ik zal het topic voor nu laten staan, maar een volgende keer worden ze weer verwijderd.

    Reageer


    • #3
      Jeroen
      ze worden altijd gemeld en bericht naar de webmaster
      maar na zoveel uur geen actie ,een enkele keer gebeurd het dat ze verdwenen zijn
      Iedereen doet het Melden
      jullie werken toch niet met braille brillen op ?
      Elke keer kom je met je zelfde bericht naar mij toe Melden via de knop
      Ik Weet goed hoe het werkt, en doe het altijd ,maar ik ga ze niet alle 26 melden
      ik meld er ook bij hoeveel advertentie;s er op staan
      Wees blij dat de mensen het melden,?
      En als jij het bericht wil laten verdwijnen dan doe je dat ,dat is niet mijn tekortkoming
      Het is een bericht in de Huiskamer
      Wel raar als ik het daar meld ,zijn ze er wel zo af
      Maar van alle meldingen naar de webmaster heb ik een Map van, dus dat valt nooit te ontkennen
      Jammer dat het zo moet
      ik verwacht ook niet dat wij het eens worden, ik doe het in belang van prikbord en van mensen die er dupe van zijn geworden
      ik heb er een geholpen ,wat een ramp was dat om dat in goede sporen terug te leiden
      Groet Koekeroe
      Laatst bewerkt door koekeroe; 13 Apr 2022, 14:57.

      Reageer


      • #4
        Dag Koekeroe,
        We waarderen het ook dat je advertenties bij ons meldt.Maar de meld knop werkt hier het handigste. Ik kan dan gelijk de advertentie en de overige advertenties van de adverteeder bekijken en indien nodig verwijderen. Je hoeft dus maar 1 advertentie in de reeks te melden. De rest kan ik dan gelijk zien.

        Melden via de mail liever niet want dan moet ik het advertentienummer kopieren en plakken in het beheersysteem, dat is nogal omslachtig.



        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Dag Koekeroe,
          We waarderen het ook dat je advertenties bij ons meldt.Maar de meld knop werkt hier het handigste. Ik kan dan gelijk de advertentie en de overige advertenties van de adverteeder bekijken en indien nodig verwijderen. Je hoeft dus maar 1 advertentie in de reeks te melden. De rest kan ik dan gelijk zien.

          Melden via de mail kan ook, maar daarvoor moet ik het advertentienummer kopieren en plakken in het beheersysteem, dat is nogal omslachtig.



          Netjes antwoord Jeroen ,maar ik heb het idee dat ik het in de huiskamer meld, dat er vlugger actie wordt ondernomen,er zit geen andere reden achter niet dit forum voor Jan met de korte achternaam gebruiken
          Geen webmastertje pesten ,ik zie ze graag zo gauw mogelijk verdwijnen ,en ik weet.. je zit ook niet op je strandstoel te zonnen ,er zijn ook andere dingen te doen
          en als ik het in de huiskamer plaats ,en je hebt de advertentie;s verwijdert Haal maar weg ,het heeft dan toch geen nut meer
          Melden doe ik altijd gelijk als ik het zie
          Groet Koekeroe
          Laatst bewerkt door koekeroe; 13 Apr 2022, 15:44.

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X