Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Facebook, Webmail Mijn Delta leek vorige week gehckt.

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Facebook, Webmail Mijn Delta leek vorige week gehckt.

Vorige week moest ik wachtwoord invullen bij FB, deed dat en kwam reactie, dat het oud wachtwoord was. VREEMD.
    Maar oke vroeg om reset kreeg activeringscode in mail. 6 cijfers. Maar FB wilde er 8 hebben. Kan/Ken/ Nog een keer. Weer 6, dezlfde NB en oke moest er ook 6 invullen. Prima. Webmail gesloten. Weer naar Facebook.
    Weer reactie oud wachtwoord. Vraag van ellende maar weer activeringcode. staat er ineens een heel vreemd mailadres. Dus maar niet gedaan.
    Wist het terug te zetten op mijn eigen adres.
    Code opgevraagd naar webmail !!!
    Klopte mijn wachtwoord voor webmail ook ineens niet. Wilde via Mijn Delta dat oplossen, Maar zelfde gedoe. Fout wachtwoord.
    Oke, met hulp van helpdesk netjes opgelost.
    Goed nieuw wachtwoord ingesteld.
    Weer naar Facebook, wil activeringscode opvragen,
    Zie weer dat vreemde mailadres, dus maar niets meer gedaan. Facebook heeft geen helpdesk, heeft geen contact mogelijkheid.
    Wat dan.
    Mijn account is nu helemaal verdwenen, net alsof het nooit bestaan heeft. Want je kunt bij FB nog met id gegevens eea opvragen.
    Maar krijg voor ik wat kan doen, dat er geen account gekoppeld was/is aan dat mailadres.

Hoe kreeeg ik dat voor elkaar.
    Heb namelijk, gewoon achter elkaar maar die activeringscode opgevraagd om te sturen naar dat vreemde adres. iets van 20x
    En ja of die klojo of FB heeft de boel verwijderd.

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
    Vorige week moest ik wachtwoord invullen bij FB
    Kun je vertellen hoe je dat moest doen? Kreeg je een e-mail met link of kreeg je die melding als pop-up op de FB login pagina?
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Apr 2022, 15:35.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

popup op facebook. heb daarna ook nog adwcleaner gedraaid en bleek POPUP.Optional.SafePCKit er op te staan.
      daarna nog mbam gedraaid, maar die vond niks.
      Kan dus daar aan gelegen hebben.

Was bang dat ik ook zelf aangemaakte groepen kwijt ben.
      Gelukkig zijn er 2 met ook andere beheerder, dus die komen/zijn weer in orde.

trouwens erna kwam het ook steeds als popup op facebook, lijkt dus dat dat de werkwijze van FB ook is. Alleen dat er ineens 8 cijfers nodig waren, klopt niet met naderhand gevonden informatie van FB het is altijd 5 cijfers.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door cschults Bekijk bericht
        popup op facebook
        Heb zelf deze ervaring nog niet gehad, maar wellicht heeft iemand geprobeerd op op je FB account in te loggen, met de verkeerde gegevens. FB triggert dat en activeert een alert mode waarbij je je wachtwoord moet resetten. Het is overigens nooit verkeerd om een wachtwoord regelmatig te wijzigen.

Wachtwoorden hebben een minimale lengte (even los van de inhoud van een wachtwoord). Misschien heeft men de security daarvan aangescherpt en moeten we nu 8 karakters gebruiken ipv 5. Ook daarbij geldt: hoe langer je wachtwoord, hoe beter. De lengte van het wachtwoord is belangrijker dan de inhoud daarvan. Je loopt toch altijd tegen bepaalde regels aan mbt de inhoud van die tekst.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Apr 2022, 19:01.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Ik ken ook iemand die die 'oud wachtwoord' melding kreeg van Facebook. Vooralsnog geen aanwijzing van een inbraakpoging gezien maar het was wel vreemd.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door GoeRoe Bekijk bericht
            Ik ken ook iemand die die 'oud wachtwoord' melding kreeg van Facebook. Vooralsnog geen aanwijzing van een inbraakpoging gezien maar het was wel vreemd.
            Bleek dus wel gehackt te zijn. Mijn profiel wordt nu als handelsprofiel gebruikt helaas om mensen op te lichten.
            Gemeld bij facebook door mijzelf en een vriend.
            Facebook stelt dat niemand zich voor doet als mij en handelt vlg de communicatierichtlijnen.

Heb nieuw account gemaakt en STOM genoeg op pc me afgemeld Wilde me aanmelden en nu klopt hier het wachtwoord ook ineens niet meer.
            Kan het niet herstellen. Want ik kan niet om een herstelcode vragen.
            krijg

Komt steeds terug met wachtwoord invullen OF keuze: Ik heb geen toegang tot mijn e-mail.

Maar op tablet me niet afgemeld en kan daarop dus nog wel FB-en. Maar nog niet kunnen vinden hoe mijn wachtwoord met inloggegevens vastgelegd is op tablet.

En top Messenger.com op pc accepteert me nog wel, maar ja waar staat DAT wachtwoord. Moet gelijk zijn aan dat van FB.

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
            X