Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Sociale hulp en bijstand Ik ben een gecertificeerde geldschieter en oefen n op advies

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Sociale hulp en bijstand Ik ben een gecertificeerde geldschieter en oefen n op advies

    Sinds gisteren doet Prikbord aan sociale hulp[ Bedrog] 18 advertenties verschillende malen gemeld Meldknop en Mail Webmaster
    Blijven er op staan, Zit daar nu niemand met zijn volle verstand om die weg te halen?
    Er zijn al genoeg mensen met Financiele moeilijkheden,en trappen in dat soort advertentie;s
    Nu kan het ineens,er wel eraf

    Staan er weer 11 op rond 21.35 snap ook dat er nu niks aan gedaan kan worden
    Beschrijving


    Hallo
    Hoe gaat het met je ?
    Ik zou graag willen weten of je al hebt geprofiteerd van de beurs die is toegekend door het Ministerie van Familie
    wereldwijd voor deurassistentie
    aan de familie in dit nieuwe jaar?
    Neem contact met ons op voor meer informatie.
    Als u geïnteresseerd bent, neem dan contact met mij op via e-mail:
    [email protected]

    9 stuks van deze zooi


    Laatst bewerkt door koekeroe; 26 Mar 2022, 14:27.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
    Sinds gisteren doet Prikbord aan sociale hulp[ Bedrog] 18 advertenties verschillende malen gemeld Meldknop en Mail Webmaster
    Blijven er op staan, Zit daar nu niemand met zijn volle verstand om die weg te halen?
    Er zijn al genoeg mensen met Financiele moeilijkheden,en trappen in dat soort advertentie;s
    Nu kan het ineens,er wel eraf
    Je doet alsof ze niks anders te doen hebben. Trap nie zo deu je vleke jongen!

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

      Je doet alsof ze niks anders te doen hebben. Trap nie zo deu je vleke jongen!
      Heb je ook wel eens iemand geholpen die door deze zooi in moeilijkheden kwam ??????
      Nou ik wel, Ze hebben die meldknop er niet voor niks opzitten
      Gewoon je werk doen
      Heb ik ook 49 jaar gedaan

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
        Heb je ook wel eens iemand geholpen die door deze zooi in moeilijkheden kwam ??????
        Nou ik wel, Ze hebben die meldknop er niet voor niks opzitten
        Gewoon je werk doen
        Heb ik ook 49 jaar gedaan
        Dan heb ik niks gezegd!

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

          Dan heb ik niks gezegd!
          Staat wel netjes van je Die ellende wil je echt niet weten wat die meegemaakt heeft door deze zooi

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

            Je doet alsof ze niks anders te doen hebben. Trap nie zo deu je vleke jongen!
            Ken er genoeg die zo stom zijn om het te doen en die mensen kun jij beschermen met je werk doe dat dan voordat de wereld helemaal naar de kloten gaat.

            Reageer

            Om te reageren, moet je eerst .

            verwerken...
            X