Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

DIT Apps

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • DIT Apps

    Kan iemand ons vertellen wie bepaalt welke apps er in de apps sectie van DIT staan?
    Een vraagje van mijn kleinzoon: hoe kun je in de aldaar beschikbare Dumpert app (!) NSFW aanzetten (geen idee waar hij het over heeft)
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Mar 2022, 20:49.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
    Kan iemand ons vertellen wie bepaalt welke apps er in de apps sectie van DIT staan?
    Een vraagje van mijn kleinzoon: hoe kun je in de aldaar beschikbare Dumpert app (!) NSFW aanzetten (geen idee waar hij het over heeft)
    We willen ook wel graag Videoland, Netflix, Viaplay, HBO Max, Amazon Prime, Disney, Hula

    Laten we vooropstellen dat Ziggo en KPN hier verder in zijn. Maar what's new.

    Reageer


    • #3
      Ik denk niet dat NSFW aan gezet kan worden in de DIT App.
      Wel was ik positief verbaasd dat Dumpert er op stond +1
      Reaguurders bij Delta !

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
        Laten we vooropstellen dat Ziggo en KPN hier verder in zijn
        Jep, en in de UK en in Canada is de gezondheidszorg gratis

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          En?? Bij KPN verloopt alles soepel😂👍

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
            Jep, en in de UK en in Canada is de gezondheidszorg gratis
            Dat klinkt als we hebben in onze woonplaats Aldi en Lidl, ga maar 20 kilometer verderop wonen.
            Ziggo en KPN kan ik in mijn gebied niet kiezen. Ziggo is er niet, KPN over 10 Mbit (maximaal) niet te doen.

            Reageer


            • #7
              DELTA-TV-team, is er iets te melden over Netflix, Prime, HBO, Disney apps op de ontvangers? #dtv tia!

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                DELTA-TV-team, is er iets te melden over Netflix, Prime, HBO, Disney apps op de ontvangers? #dtv tia!
                Het staat wat haaks op de vraag voor een TV-app van Delta op de televisie. Eerlijk gezegd heb ik zelf al die apps op mijn tv zitten en het switchen stoort me niet.
                Het enige voordeel kan zijn dat je niet via wifi kijkt en het beeld stabieler blijft. De viaplay-app staat er ook niet op.
                Maar ik hoop zelf de de tv-app het ei van columbus is. Wat mij betreft mag de tv-app ook wel een volkomen nieuwe interface hebben waardoor het gelijk helemaal van deze tijd is.
                Binnenkort weet ik meer, dan ga ik deze testen!

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
                  DELTA-TV-team, is er iets te melden over Netflix, Prime, HBO, Disney apps op de ontvangers? #dtv tia!
                  Eduard B por ik ook even

                  Reageer

                  Om te reageren, moet je eerst .

                  verwerken...
                  X