Oorspronkelijk gepost door stofdoek
Bekijk bericht
Aankondiging
Samenvouwen
Nog geen aankondiging.
Viaplay
Samenvouwen
X
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
Ik ga na de aanbeiding naar F1TV, met een leuke aanbieding goed beeld, wel dezelfde commentatoren.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtwel dezelfde commentatoren.
Slechte beeldkwaliteit wordt meestal veroorzaakt doordat hardwareversnelling aan staat.Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Jun 2022, 23:16.Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk berichtDELTA-TV-team waarom staat begin gemist en tergkijken WEER uit?
Zoals je wellicht weet loopt er, als er geen directe uitzending is, een Promo van Viaplay. Deze hoeft niet beschikbaar te zijn voor Begin gemist. Is een efficiëntie slag. De functie is gewoon beschikbaar als de uitzending loopt. Hij is er dus niet weer uit.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht
Ik zou nog bij je terugkomen.
Zoals je wellicht weet loopt er, als er geen directe uitzending is, een Promo van Viaplay. Deze hoeft niet beschikbaar te zijn voor Begin gemist. Is een efficiëntie slag. De functie is gewoon beschikbaar als de uitzending loopt. Hij is er dus niet weer uit.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
2 euro meer en een waardeloze service waarbij niet eens alle trainingen en zelfs vorige week de kwalificatie niet te zien zijn.
Darts kijk ik niet via streaming! Ik wil kunnen zappen tijdens de pauzes.Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2022, 23:19.
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
Indien geen lineair kanaal voor alle sporten en geen 4K dan ben ik weg. F1TvPro biedt me voldoende voor veel minder geld!
2 euro meer en een waardeloze service waarbij niet eens alle trainingen en zelfs vorige week de kwalificatie niet te zien zijn.
Darts kijk ik niet via streaming, fuck off! Ik wil kunnen zappen tijdens de pauzes.
Hoezo negatief bezig....
Wat schiet je daar nu mee op...!?Laatst bewerkt door Rinus; 16 Jul 2022, 20:45.[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht
Weer lekker bezig én beschamend grof gebekt....🤮
Hoezo negatief bezig....
Wat schiet je daar nu mee op...!?
Reageer
-
Zonder een vast kanaal met fatsoenlijk beeld voor alle autosport, darts en voetbal als backup wordt dit helemaal niets.
Ik ga na de aanbeiding naar F1TV, met een leuke aanbieding goed beeld, wel dezelfde commentatoren.
Is heus niet nodig.
En je ongebreidelde zelfverheerlijking ook niet.
TIP: ga bij Viaplay klagen[B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]
- 3 Likes
Reageer
-
Beter mijn mening geven over het topic dan op de man spelen.
- 2 Likes
Reageer
-
Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
Het valt me op dat je meteen je eerste reactie met 'fuck off' hebt aangepast. Dat is niet netjes. Ik ken er die dat zouden rapporteren. Het siert je niet.,misschien heeft hij last van de warmte ,en ventileert hij slecht
- 1 Like
Reageer
-
https://www.viaplaygroup.com/news/ne...on-partnership
Wellicht wordt het duurder, maar stek film1 komt er bij en er gaat meer via de vaste kanalen dan is dat niet erg…. Zie polen.
Of ESPN zou ook nog kunnen,
Reageer
Om te reageren, moet je eerst inloggen.
Reageer