Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Viaplay

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #31
    Oorspronkelijk gepost door stofdoek Bekijk bericht
    In dit artikel lees ik toch echt wereldwijd.
    Vooruit: https://www.totaaltv.nl/nieuws/apple...voor-apple-tv/

    Reageer


    • #32
      https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...ort-te-zetten/

      Reageer


      • #33
        Zonder een vast kanaal met fatsoenlijk beeld voor alle autosport, darts en voetbal als backup wordt dit helemaal niets.
        Ik ga na de aanbeiding naar F1TV, met een leuke aanbieding goed beeld, wel dezelfde commentatoren.

        Reageer


        • #34
          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
          wel dezelfde commentatoren.
          Zet dat geluid gewoon af en luister naar het vertrouwde commentaar van Olaf en Jack via de _gratis_ app van Grand Prix Radio. Daar zit nu de mogelijkheid in om het commentaar 1 minuut voor- of achteruit bij te stellen. F1TV loopt volgens mij steevast een halve minuut achter op de werkelijkheid, maar heeft over het algemeen genomen een redelijk stabiel beeld.
          Slechte beeldkwaliteit wordt meestal veroorzaakt doordat hardwareversnelling aan staat.
          Laatst bewerkt door Webkabouter; 16 Jun 2022, 23:16.
          Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

          Reageer


          • #35
            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
            DELTA-TV-team waarom staat begin gemist en tergkijken WEER uit?
            Ik zou nog bij je terugkomen.
            Zoals je wellicht weet loopt er, als er geen directe uitzending is, een Promo van Viaplay. Deze hoeft niet beschikbaar te zijn voor Begin gemist. Is een efficiëntie slag. De functie is gewoon beschikbaar als de uitzending loopt. Hij is er dus niet weer uit.

            Reageer


            • #36
              Viaplay gaat F1-kijkers compenseren voor slechte streams | Show | AD.nl

              Reageer


              • #37
                Oorspronkelijk gepost door DELTA-TV-team Bekijk bericht

                Ik zou nog bij je terugkomen.
                Zoals je wellicht weet loopt er, als er geen directe uitzending is, een Promo van Viaplay. Deze hoeft niet beschikbaar te zijn voor Begin gemist. Is een efficiëntie slag. De functie is gewoon beschikbaar als de uitzending loopt. Hij is er dus niet weer uit.
                Applaus bleef uit

                Reageer


                • #38
                  https://www.streamwijzer.nl/prijsver...ke-aanbieding/

                  Reageer


                  • #39
                    Indien geen lineair kanaal voor alle sporten en geen 4K dan ben ik weg. F1TvPro biedt me voldoende voor veel minder geld!
                    2 euro meer en een waardeloze service waarbij niet eens alle trainingen en zelfs vorige week de kwalificatie niet te zien zijn.
                    Darts kijk ik niet via streaming! Ik wil kunnen zappen tijdens de pauzes.
                    Laatst bewerkt door Bordewolf; 16 Jul 2022, 23:19.

                    Reageer


                    • #40
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                      Indien geen lineair kanaal voor alle sporten en geen 4K dan ben ik weg. F1TvPro biedt me voldoende voor veel minder geld!
                      2 euro meer en een waardeloze service waarbij niet eens alle trainingen en zelfs vorige week de kwalificatie niet te zien zijn.
                      Darts kijk ik niet via streaming, fuck off! Ik wil kunnen zappen tijdens de pauzes.
                      Weer lekker bezig én beschamend grof gebekt....🤮
                      Hoezo negatief bezig....

                      Wat schiet je daar nu mee op...!?
                      Laatst bewerkt door Rinus; 16 Jul 2022, 20:45.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer


                      • #41
                        Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                        Weer lekker bezig én beschamend grof gebekt....🤮
                        Hoezo negatief bezig....

                        Wat schiet je daar nu mee op...!?
                        Beter mijn mening geven over het topic dan op de man spelen.

                        Reageer


                        • #42
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Zonder een vast kanaal met fatsoenlijk beeld voor alle autosport, darts en voetbal als backup wordt dit helemaal niets.
                          Ik ga na de aanbeiding naar F1TV, met een leuke aanbieding goed beeld, wel dezelfde commentatoren.
                          Je valt in herhalingen. Zie dit oudere bericht.
                          Is heus niet nodig.
                          En je ongebreidelde zelfverheerlijking ook niet.

                          TIP: ga bij Viaplay klagen
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #43
                            Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                            Beter mijn mening geven over het topic dan op de man spelen.
                            Het valt me op dat je meteen je eerste reactie met 'fuck off' hebt aangepast. Dat is niet netjes. Ik ken er die dat zouden rapporteren. Het siert je niet.

                            Reageer


                            • #44
                              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                              Het valt me op dat je meteen je eerste reactie met 'fuck off' hebt aangepast. Dat is niet netjes. Ik ken er die dat zouden rapporteren. Het siert je niet.
                              Zijn er die dat doen op dit Forum Koeba ,misschien heeft hij last van de warmte ,en ventileert hij slecht

                              Reageer


                              • #45
                                https://www.viaplaygroup.com/news/ne...on-partnership

                                Wellicht wordt het duurder, maar stek film1 komt er bij en er gaat meer via de vaste kanalen dan is dat niet erg…. Zie polen.
                                Of ESPN zou ook nog kunnen,

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X