Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Via Play

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Via Play

Heb vandaag naar Via Play gekeken op tv via de app.
    Ik heb de hele dag gekeken zonder storing geen beeld dat bevriest of andere dingen die het niet deden.
    Toch vraag ik me wat af.
    Hoeveel mb gebruik die app per uur?
    Heb de wifi op me tv wel op het 5ghz netwerk gezet.
    Ik las ook net op Zo reageert Twitter op eerste F1-uitzending Viaplay: "Het is zwaar beroerd" - GPFans.com dat het zo beroert was heb er geen last van gehad.
    Ik heb een verbinding van het internet 1000 Mbps.
    Als ik de tv aan heb en de pc ook en doe op de pc een speedtest blijft er op de pc nog 635 Mbps over.

Inmiddels zij we op tv kanaal 200 bij de Delta geen problemen gevonden alles gaat goed met info en commentaar en zeker het beeld prima zo
    Laatst bewerkt door _onbekend_2; 12 Mar 2022, 09:32.

En dan nog even over de prijs kijk ik bekijk dit anders dan een ander denk maar 8.99 tot augustus en dan 13.99 is altijd nog 1.50 goedkoper dan bij Ziggo via de Delta want daar kostte het 15.50 per maand dus snap niet erg waarom er zoveel lopen te zeuren over het bedrag per maand.

Zit ook nog een voordeel aan voor mij want kijk geen voetbal zat ook bij Ziggo in dat pakket ben blij dat ik nu er een film of een serie naast heb.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door buizerd Bekijk bericht
      En dan nog even over de prijs kijk ik bekijk dit anders dan een ander denk maar 8.99 tot augustus en dan 13.99 is altijd nog 1.50 goedkoper dan bij Ziggo via de Delta want daar kostte het 15.50 per maand dus snap niet erg waarom er zoveel lopen te zeuren over het bedrag per maand.

Zit ook nog een voordeel aan voor mij want kijk geen voetbal zat ook bij Ziggo in dat pakket ben blij dat ik nu er een film of een serie naast heb.
      Ik ook. Vandaag de F1 tests op het vaste kanaal 200. Ook vanwege de klachten over de kwaliteit. Ik vermoed dat ze meer sport via het vaste kanaal gaan doen na de aanhoudende klachten. Sport streamen is gewoon een fail.

Reageer

Heb vanmiddag op de tablet gekeken ook geen problemen gehad dus ik zou zeggen het is geslaagd

Reageer

Op (LG) TV en tablet via de Viaplay app geen centje pijn.
          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

Reageer

https://www.totaaltv.nl/nieuws/viapl...eit-formule-1/

Reageer

Kijk voor mij is het belangrijkste dat ik het kan zien en dan hebben we de nieuwe generatie die willen 4k kwaliteit oke zal je ergens anders moeten kijken hier was het 1080p is goed genoeg voor mij heb ook een 4k nano tv van lg maar was goed te zien en te volgen beter dan ziggo zonder reclame

Reageer

Dat is niet al teveel :

Viaplay Sport Nederland op Twitter: "@Kevmeistert Wij zenden met bitrate 5000 Kilobit per second = 5 Megabit per seconde /Dominique" / Twitter

Reageer

Dank u

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                  X