Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Wie herkent dit probleem op Marktplaats Whats App advertentie versturen naar iemand

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

• Wie herkent dit probleem op Marktplaats Whats App advertentie versturen naar iemand

Iets voor de echte PC freaks
    Ik kan een paar weken geen Whatts App advertentie delen op MP
    Ik krijg de melding onveilige site Heb ook verschillende dingen gedaanUblock-extensie verwijderd. Popup blijft leeg.
    Nu in meerdere browsers op meerdere pc's, ook bij kennissen, geprobeerd.
    Met en zonder Ublock. Popup na klikken op 'delen via Whatsapp' blijft op alle 3 de pc's leeg.
    1 van de pc's was enkele uren tevoren schoon geïnstalleerd met Windows 11.
    Zowel ingelogd als niet ingelogd op MP geprobeerd Windows-versie: 10.0.19044.1566
    Laatste updates gedraaid.

Browsers geprobeerd: Edge Versie 98.0.1108.55 (Officiële build) (64-bits)
    Chrome: Versie 98.0.4758.102 (Officiële build) (64-bits)

In beide draait de uBlock-extensie, deze uitzetten helpt niet. Aan ook niet.
    Ook contact met Marktplaats gehad , en die zeggen dat er niets aan de hand is???

Wie weet raad
    Groet Koekeroe
    Laatst bewerkt door koekeroe; 23 Feb 2022, 11:32.

Ik

ben het 'computermannetje' van Koekeroe. Ik heb het op meerdere pc's geprobeerd, ook een waar net Windows op geïnstalleerd was. Allemaal komen ze na klik op het Whatsapp-share icoontje onder advertenties met een volledig lege popup. Ublock aan, uit of gedeïnstalleerd: Zelfde resultaat. Edge, Chrome, ook. Firefox nog niet geprobeerd. Marktplaats blijft netjes antwoord geven maar dat stopt ook bij: Hier werkt het, moet bij u liggen. Hm.Tweede afbeelding is voor de volledigheid, maar ik vermoed dat dat er niets mee te maken heeft.

/update: Net Firefox geprobeerd en daarin komt in de pop-up wel web.whatsapp.com tevoorschijn. Wat houdt dat tegen in Edge/Chrome?

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 2022-02-23 12_26_38.png Bekeken: 0 Grootte: 9,2 Kb ID: 219529

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: image_3133.png Bekeken: 6 Grootte: 33,0 Kb ID: 219533

Klik op de afbeelding voor grotere versie

Naam: 2022-02-23 12_48_27.png
Bekeken: 981
Grootte: 47,8 Kb
ID: 219537
    Laatst bewerkt door Koeba; 23 Feb 2022, 12:49.

Reageer

Beste

Zoals reeds aangegeven door mijn collega's werkt het gewoon bij ons allemaal, het is natuurlijk niet leuk dat het bij jou niet werkt, zelf op verschillende adressen. Maar wij kunnen niet meekijken in jouw computer en ook niet op de andere computers.

We kunnen hier dagen lang over blijven discussieren maar dat heeft natuurlijk geen zin, wij hebben geen mogelijkheden om dit voor je op te lossen helaas.

Met vriendelijke groet,

Brenda
      Medewerker Klantenservice
      www.marktplaats.nl

Dank Koeba
      Laatst bewerkt door koekeroe; 23 Feb 2022, 12:56.

Reageer

Marktplaats? Ik zou 't gewoon op het prikbord zetten

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          Marktplaats? Ik zou 't gewoon op het prikbord zetten
          En dan een oplossing krijgen Jeroen

Reageer

Het delen van een prikbordadvertentie via facebook gaat hier gewoon goed. Waarom dat op Marktplaats niet werkt is me niet duidelijk. Marktplaats zou je hiermee, naar mijn idee, makkelijk mee kunnen helpen.

Reageer

Hetzelfde verhaal krijg ik wanneer ik de groene whatsapp knop op bijvoorbeeld www.nu.nl gebruik.

Waarschijnlijk wordt het veroorzaakt door smart screen van Windows Defender in Edge/Chrome.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                Hetzelfde verhaal krijg ik wanneer ik de groene whatsapp knop op bijvoorbeeld www.nu.nl gebruik.

Waarschijnlijk wordt het veroorzaakt door smart screen van Windows Defender in Edge/Chrome.
                Dag driepinter tot enige weken geleden kon ik dat gewoon versturen ,en Marktplaats BE heeft het zelfde probleem? toch bedankt met je reactie Ik kan wel via de groene knop whatts App verzenden via Nu NL
                Laatst bewerkt door koekeroe; 24 Feb 2022, 10:00.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
                  Het delen van een prikbordadvertentie via facebook gaat hier gewoon goed. Waarom dat op Marktplaats niet werkt is me niet duidelijk. Marktplaats zou je hiermee, naar mijn idee, makkelijk mee kunnen helpen.
                  Overigens Jeroen dat werkt op Markplaats ook facebook ,We hebben het over Whatts App

Reageer

Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

Dat zijn toch twee dingen? Smart Screen in Defender en Edge? Maar ik kijk even, danku.

Aha:

Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: 2022-02-24 13_29_40.png Bekeken: 0 Grootte: 9,6 Kb ID: 219677

Uitgezet. Edge opnieuw gestart. Zelfde resultaat. Leider Pindakäse
                    Laatst bewerkt door Koeba; 24 Feb 2022, 13:41.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

Dat zijn toch twee dingen? Smart Screen in Defender en Edge? Maar ik kijk even, danku.

Aha:

Klik op de afbeelding voor grotere versie Naam: 2022-02-24 13_29_40.png Bekeken: 0 Grootte: 9,6 Kb ID: 219677

Uitgezet. Edge opnieuw gestart. Zelfde resultaat. Leider Pindakäse

Reageer

Een perfecte whatsapp-app.

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Tryphenart Bekijk bericht
                          Een perfecte whatsapp-app.
                          Als hij werkt Wel maar het antwoord dat u geeft ,daar zit ik niet op te wachten
                          Is geen antwoord op mijn vraag

Reageer

Het probleem zit hem waarschijnlijk in je browser of AV.
                            Probeer eens met Firefox of zet daarbij je AV even uit en surf dan naar dat URL.
                            Andere mogelijkheid is het instellen van een andere DNS server of https over DNS aan/uitzetten.
                            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

Reageer

Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                              Het probleem zit hem waarschijnlijk in je browser of AV.
                              Probeer eens met Firefox of zet daarbij je AV even uit en surf dan naar dat URL.
                              Andere mogelijkheid is het instellen van een andere DNS server of https over DNS aan/uitzetten.
                              Dank je wel Webkabouter ik geef het door aan Koeba Fijn dat je reageert Gr Koekeroe

Reageer

Om te reageren, moet je eerst .

verwerken...
                              X