Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Vooruitblik 2022: Delta doet bod op T-Mobile?

Samenvouwen
Dit onderwerp is gesloten.
X
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Vooruitblik 2022: Delta doet bod op T-Mobile?

    • Delta Fiber. Kan het bedrijf worden uitgebouwd naar de nummer drie positie? Is een bod op T-Mobile te verwachten om het gebrek aan mobiel in te vullen? Of biedt Cellnex voldoende basis om ruimte huren en zelf antennes te plaatsen?
    https://www.telecompaper.com/comment...-next--1408982

  • #2
    T mobile is toch recent opgekocht of ben ik in de wat?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
      T mobile is toch recent opgekocht of ben ik in de wat?
      Klopt, maar aan investeerders, dus die willen ook er weer een keer van af.
      Laatst bewerkt door Koeba; 27 Dec 2021, 10:09.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
        T mobile is toch recent opgekocht of ben ik in de wat?
        Neen hoor, deze keer niet :-)
        Zie @ https://www.parool.nl/nederland/t-mo....google.com%2F
        Het probleem van dit soort overnames is, dat durfkapitalisten zich in de meest vreemde kronkels aan het wurmen zijn om de prijs zo hoog mogelijk op te drijven. Daarbij wordt dankbaar mis/gebruik gemaakt van de media. Op een gegeven moment snapt de consument er he-le-maal niets meer van.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 27 Dec 2021, 11:51.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Niet DELTA maar EQT heeft het geld. Al denk ik niet dat zij voldoende hebben om een gigant als T mobile op te kopen. Ik hoop het niet, dan nog minder concurrentie.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht
            Al denk ik niet dat zij voldoende hebben om een gigant als T mobile op te kopen
            EQT heeft niets meer op te kopen, zie de link. Of bedoel je iets anders?
            Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

            Reageer


            • #7
              Oorspronkelijk gepost door docsis Bekijk bericht
              Niet DELTA maar EQT heeft het geld. Al denk ik niet dat zij voldoende hebben om een gigant als T mobile op te kopen. Ik hoop het niet, dan nog minder concurrentie.
              EQT heeft zelfs een bod gedaan op KPN, dus qua middelen zit het wel goed. Ik zie dit niet snel gebeuren, al maakt T Mobile qua tv ook van Stoneroos gebruik. Dat maakt een fusie al weer makkelijker.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X