Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Weer een voordeeltje voor Delta.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Weer een voordeeltje voor Delta.

    De kans dat je van het weekend een doelpunt heb gemist omdat je weer blokkerig beeld heb wordt op deze manier wel een heel stuk minder.
    De povere zondag in de Eredivisie met slechts vier goals in vijf wedstrijden heeft net geen record opgeleverd. In de geschiedenis van de Eredivisie werd alleen in 1992 op een speeldag met vijf wedstrijden minder gescoord.

  • #2
    De TV kwaliteit is de laatste tijd Delta onwaardig. Niet alleen bij mij maar ook bij anderen af en toe korte storingen en happeringen. Aangezien ik toch steeds minder tv kijk is de kans groot dat mijn tv arbo gaat vliegen. Scheelt me 23 a 24 euro per maand weer. Heb met Netfilx, Disney en Amazon Prime meer dan genoeg te kijken en het journaal kan ik ook op andere manieren kijken.

    Reageer


    • #3
      Heb je die haperingen op de coax?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
        Heb je die haperingen op de coax?
        Je moet eens in de gaten houden of het probleem zich vooral voordoet bij veel regenval.
        Op onze locatie hier is dat het geval. Dit weekend vooral op Ziggokanalen maar bv ook bij Discovery.

        Oplossing is vooralsnog om via internet deze kanalen te bekijken (DIT, browser of Chromecast/AppleTV via tablet of smart phone). Ongetwijfeld ook signaalstoring, maar ivm buffering en beschikbare bandbreedte geen optische storing waarneembaar.
        Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Nov 2021, 11:34.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          Misschien ben ik niet slim genoeg, maar wat heeft regenval te maken met haperingen in je beeld te maken?

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
            Misschien ben ik niet slim genoeg, maar wat heeft regenval te maken met haperingen in je beeld te maken?
            Dat toontje is echt niet nodig hoor. Haperingen en flinke regenval kunnen heel veel met elkaar te maken hebben. Coax ligt er al vanaf eind jaren 80 ongeveer en de kabels oxideren soms.

            Reageer


            • #7
              Maar als kabel oxideren worden ze toch vervangen?

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                Misschien ben ik niet slim genoeg, maar wat heeft regenval te maken met haperingen in je beeld te maken?
                Regenval = water = slecht voor (de) kabel(s). Fiber heeft hier minder last van, maar coax des te meer. Is al onderkend door Delta (hier gemeten door een techneut), maar niet ernstig genoeg om opnieuw een aansluiting door de grond te schieten.
                Btw, het is ook bekend dat het bij Samsung TV's aan de antenne-aansluiting kan liggen. Voorzichtig wat meer spanning op de coaxkabel aan de kant van de TV zetten wil ook nog wel eens helpen.
                Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Nov 2021, 16:59.
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                  Maar als kabel oxideren worden ze toch vervangen?
                  Denk het niet, tenzij er algeheel signaalverlies optreedt. Terechte opmerking van Koeba .
                  Wanneer oxideren kabels en is het dan echt nodig is het om ze te vervangen (red: Delta).
                  E.e.a. wellicht opgelost door een op handen zijnde glasvezelaansluiting, maar dat is voor mijn woonlocatie nog lang niet actueel denk ik.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Nov 2021, 16:56.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Basboer Bekijk bericht
                    Maar als kabel oxideren worden ze toch vervangen?
                    Dat weet je toch pas als er klachten zijn?

                    Reageer


                    • #11
                      Al 30 jaar 'aan de coax' en nog steeds geen centje pijn....
                      Wél gezorgd voor juiste kabels en aansluitpunt in huis.
                      [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X