Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

F1 TV-app komt uit voor Android TV, Google TV, Amazon Fire TV en Apple TV

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • F1 TV-app komt uit voor Android TV, Google TV, Amazon Fire TV en Apple TV

    F1 TV-app komt uit voor Android TV, Google TV, Amazon Fire TV en Apple TV - Beeld en geluid - Nieuws - Tweakers

    En ja hoor hij zit inderdaad bij mij op Google TV


    Info


    Zowel Ziggo als KPN hebben ieder een TV app op Google TV.
    Laatst bewerkt door driepinter; 14 Nov 2021, 10:15.

  • #2
    Ik wacht op NENT/Viaplay.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
      Ik wacht op NENT/Viaplay.
      ik ook

      Reageer


      • #4
        Is dat beter?

        Reageer


        • #5
          Maar zal wel wat extra meer gaan kosten dat viaplay en pas in 2022 in Nederland
          ik ga er niet voor betalen dan maar geen F1/Darts/voetbal meer😬

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Hallo58 Bekijk bericht
            Maar zal wel wat extra meer gaan kosten dat viaplay en pas in 2022 in Nederland
            ik ga er niet voor betalen dan maar geen F1/Darts/voetbal meer😬
            Je krijgt ook films, entertainment, shows voor die 15 euro. Viaplay wordt de nieuwe tegenhanger van de Talpa-alliantie RTL/SBS.
            Er zullen ook RTL en SBS zenders gaan verdwijnen nu het allemaal Talpa is.

            Ziggo Sports kost ook 15 euro en daar heb ik ALLEEN F1 voor. Buitenlands voetbal kijk ik niet. Wel darts.
            En geloof me, Vaiplay koopt nog meer sporten op.

            Reageer


            • #7
              Ik kreeg een onderzoek in de mail hoe ok sport en films wil kijken. Voorbode om de app maar niet op de decoder te hoeven doorgeven?

              ik heb geantwoord dat ik een 4K zender verwacht met F1 als het gaat om Viaplay of een app die gemakkelijk te benaderen is waar ik de zenders/uitzendingem op zie.
              Maar men kan de stream ook als zender doorgeven?

              Jammer dat Videoland en Netflix nog niet op de decoders zitten.

              Anderzijds neemt T Mobile afscheid van de decoders en kan men daar via Samsung, Apple em Android via een app tv kijken.

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                Maar men kan de stream ook als zender doorgeven?

                ViaPlay wordt echter geen televisiezender: het is een streamingdienst waarvoor je moet betalen
                (al schijnt de race in Zandvoort samen met nog vijf races van het seizoen wel gratis beschikbaar te worden)


                https://www.dutchcowboys.nl/automoti...e-ook-na-ziggo

                Dus doorgifte als televisie kanaal bij Deltafiber lijkt een beetje onwaarschijnlijk.

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht


                  ViaPlay wordt echter geen televisiezender: het is een streamingdienst waarvoor je moet betalen
                  (al schijnt de race in Zandvoort samen met nog vijf races van het seizoen wel gratis beschikbaar te worden)


                  https://www.dutchcowboys.nl/automoti...e-ook-na-ziggo

                  Dus doorgifte als televisie kanaal bij Deltafiber lijkt een beetje onwaarschijnlijk.
                  Wat ik weet maakt Viaplay zich zorgen over de bereikbaarheid van de kijkers met alleen een app. Dat is al meermalen voorbij gekomen.

                  Er is overigens wel weer een klein beetje nieuws:
                  Viaplay ‘onthult’: F1 in aanbod één of meer distributeurs | Totaal TV

                  Ik verwacht niet dat Delta de eerste is overigens
                  Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Nov 2021, 16:04.

                  Reageer


                  • #10
                    Wie heeft nog meer die vreemde enquete gehad? Het lijkt wel of ze willen inspelen op een sportpakket/combideal met Ziggo Sports.
                    Maar ik wil helemaal geen Ziggo Sports. Die heeft in 2022 geen sporten meer die me interessen.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht
                      Wie heeft nog meer die vreemde enquete gehad? Het lijkt wel of ze willen inspelen op een sportpakket/combideal met Ziggo Sports.
                      Maar ik wil helemaal geen Ziggo Sports. Die heeft in 2022 geen sporten meer die me interessen.
                      Of het is een inventarisatie hoe men Viaplay wil gaan kijken via de app (al dan niet op DIT) of via de tv.

                      Reageer


                      • #12
                        Het liefst minimaal alles in 4K met Dolby Vision

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                          Of het is een inventarisatie hoe men Viaplay wil gaan kijken via de app (al dan niet op DIT) of via de tv.
                          De vraag of je een zender wil die te kiezen is wordt niet gesteld. Ik heb dat zelf in de opmerking toegevoegd.

                          Dit soort enquetes zijn er veelal om te kunnen zeggen dat het ons os gevraagd, echter de belangrijkste vraag ontbreekt.

                          Ik heb het idee dat we een Ziggo Sports/Viaplaycombi moeten slikken omdat er naar gevraagd wordt of je een combi wil.
                          Er wordt ook gevraagd naar kijken via de app, ja als het niet anders kan, maar niet iedereen is zo handig,

                          En laat ik het ronduit zeggen het zou een zegen zijn dat we F1 nu eens in 4K met HDR,HLG en Dolby Atmos/Vison kunnen kijken.
                          Laatst bewerkt door Bordewolf; 21 Nov 2021, 23:25.

                          Reageer


                          • #14
                            Ik heb toevallig iemand van Delta hierover gesproken en die wist mij te vertellen dat deze enquête alleen over Ziggo sport totaal gaat en helemaal niks met Viaplay te maken heeft.

                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                              Ik heb toevallig iemand van Delta hierover gesproken en die wist mij te vertellen dat deze enquête alleen over Ziggo sport totaal gaat en helemaal niks met Viaplay te maken heeft.
                              Die indruk kreeg ik niet, en dit werd ook niet aangegeven. Ziggo Sports kan me na 1 januari gestolen worden.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X