Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #46
    Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
    Wat een trieste bedoeling tv hapert hele tijd op het moment kunnen amper robinson kijken.
    Echt spijt dat ik over gestapt ben op D.I.T tv 📺 wat een schandalige bedoeling zo bij Delta.
    zou een gezamenlijke klacht iets uitmaken?

    Reageer


    • #47
      Er is een forumlid die vindt dat interactieve televisie van Delta niet onderdoet voor de platforms van Ziggo of KPN.

      Wellicht dat hij weet hoe je een superieure ervaring kan krijgen.

      Reageer


      • #48
        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
        Er is een forumlid die vindt dat interactieve televisie van Delta niet onderdoet voor de platforms van Ziggo of KPN.

        Wellicht dat hij weet hoe je een superieure ervaring kan krijgen.
        Die roeptoetert zwijgt zich in alle talen. Toch vreemd omdat hij dagelijks actief is. Zou er wat aan de hand zijn?....

        Reageer


        • #49
          Oorspronkelijk gepost door Willem1980 Bekijk bericht

          Die roeptoetert zwijgt zich in alle talen. Toch vreemd omdat hij dagelijks actief is. Zou er wat aan de hand zijn?....
          We gaan bij iedere storing hel en verdoemenis spreken over het tv product?
          Bij KPN is altijd alles goed en bij Ziggo?

          Hoe dan ook kan ik niet spreken over nu of over wat is geweest.
          Ik proef ongeduld, maar ik snap dat Delta geen tijdspaden deelt, al belooft men geluidsverbeteringen, meer HD en wellicht UHD.
          Ik kijk nu Veronica en hoor geluid bij een film dat ik in tijden niet heb gehoord… dus ja men is bezig. Geen Dolby maar in elk geval fatsoenlijk stereogeluid.
          Dolby gaat volgen, geduld is een schone zaak.

          En een facebookpagina met alleen klaagzang neem ik weinig serieus. Negatief doen om het negatief doen.

          Reageer


          • #50
            Iedere storing? Ik lees voornamelijk dat deze ellende al maanden speelt!

            Reageer


            • #51
              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
              Iedere storing? Ik lees voornamelijk dat deze ellende al maanden speelt!
              Is dat ellende van bet tv-product of de DDOS-aanvallen op Delta de afgelopen periode?

              Reageer


              • #52
                Kijk eens op de website alle storingen en je weet het antwoord. Ook schrik je je een hoedje over de hoeveelheid klachten en de periodes en de overeenkomst van de klachten.

                ik begrijp niet dat iemand kan beweren dat het op het zelfde niveau zit als KPN en Ziggo.

                Opvallend vind ik dat er loftrompetters zijn die weer snel zijn gaan kijken via de coaxkabel (Caiway gebied) maar met droge ogen beweren hoe goed het interactieve televisie platform is van Deltafiber.

                Reageer


                • #53
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Is dat ellende van bet tv-product of de DDOS-aanvallen op Delta de afgelopen periode?
                  Meneer de Wolf
                  Het probleem speelt al TWEE jaar dus ik weet niet in welke hoedanigheid U hier op dit Fora zit maar ik heb m'n twijfels.
                  Mocht het zo zijn dat er sprake is van een DDOS- aanval dan zou Delta/Caiway eens kunnen communiceren.
                  Maar . . . zelfs communiceren naar de klant is voor dit bedrijf een groot probleem, behalve als ze iets willen verkopen dan leven ze ineens.
                  Dus meneer de Wolf wees eens objectief !
                  Laatst bewerkt door puccini; 8 Oct 2021, 11:14.

                  Reageer


                  • #54
                    De hoedanigheid van de heer de Wolf is goed samen te vatten; EUFORIE GEBASEERD OP LUCHTKASTELEN. 😀

                    Reageer


                    • #55
                      Ze hebben blijkbaar 1 kanaal een audio update gegeven het geluid op Veronica lijkt wat voller. 🥸
                      Als de 📺 nou ook gewoon goed blijft werken & ze alle kanalen doen dan prima wat mij betreft.
                      Ik hoef geen app of Netflix op het kastje een product wat goed werkt & wat voller geluid top.

                      Reageer


                      • #56
                        Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                        Iedere storing? Ik lees voornamelijk dat deze ellende al maanden speelt!
                        Ik moet u even corrigeren de ellende had ik TWEE JAAR geleden al, en heb helaas geen andere keus of koper of glas van Caiway.

                        Reageer


                        • #57
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          We gaan bij iedere storing hel en verdoemenis spreken over het tv product?

                          En een facebookpagina met alleen klaagzang neem ik weinig serieus. Negatief doen om het negatief doen.
                          Lees al je vorige berichten nog eens terug.........het schaamrood komt dan op je kaken......
                          [B][SIZE=12px][FONT=Verdana][COLOR=#000000][SUP]Er staat niémand op míjn banlist, dus jullie hoeven er ook geen rekening mee te houden.[/SUP][/COLOR][/FONT][/SIZE][/B]

                          Reageer


                          • #58
                            Oorspronkelijk gepost door Rinus Bekijk bericht

                            Lees al je vorige berichten nog eens terug.........het schaamrood komt dan op je kaken......
                            Ik zit volgens mij al maanden in een andere modus, en forumgebruikers bashen doe ik niet aan mee.
                            Laten we het gezellig houden.

                            Reageer


                            • #59
                              Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht

                              Meneer de Wolf
                              Het probleem speelt al TWEE jaar dus ik weet niet in welke hoedanigheid U hier op dit Fora zit maar ik heb m'n twijfels.
                              Mocht het zo zijn dat er sprake is van een DDOS- aanval dan zou Delta/Caiway eens kunnen communiceren.
                              Maar . . . zelfs communiceren naar de klant is voor dit bedrijf een groot probleem, behalve als ze iets willen verkopen dan leven ze ineens.
                              Dus meneer de Wolf wees eens objectief !
                              Alsof ze het gehoord hebben daar bij Delta/Caiway, krijg net een mailtje van ze voor een Extra mobiel abonnement (tijdelijk) gratis.
                              Maar ik heb nog geen mailtje ontvangen met een excuus voor de ellende van de laatste dagen. wat een COMMUNICATIE !
                              Goed gedaan Delta /Caiway!

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X