Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    Hier loopt hij ook steeds vast, opnieuw inloggen helpt!
    Belachelijk dat dit nodig is, al jaren klant bij Zeelandnet/Delta, maar dit is waardeloos.

    Reageer


    • #17
      Ja, bij mij met delta ook. Het begint met het journaal. Om de 20 seconden bevriest het beeld. Dan naar James bond. Hopeloos. Nu blijft hij gelukkig iets klanger lopen....

      Reageer


      • #18
        Heb al heel lang tv van de delta ik zal je iets vertellen heb nog nooit storing gehad wat jullie hier beschrijven kan zijn dat jullie materiaal niet in orde is hier geen problemen

        Reageer


        • #19
          Ik denk dat jij via de coaxkabel kijkt, beginner. Klopt dat ?
          De meeste klachten gaan over het waardeloze en zeer gedateerde interactieve televisie product.

          Reageer


          • #20
            Goedenavond iedereen, bedankt voor jullie berichten! Wij hebben inderdaad te maken met een storing op het interactief tv platform. Onze technische dienst is volop bezig dit probleem te verhelpen! Jullie kunnen de storing volgen via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/!

            Reageer


            • #21
              Ferry Dat probleem hadden jullie 2 jaar geleden al moeten oplossen. En die storingspagina is een lachertje.

              Reageer


              • #22
                Komen deze vertragingen voor bij zowel glasvezel- als kabelabonnees?
                Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                Reageer


                • #23
                  Ik vind de reactie en de “ storting “ persoonlijk net iets te toevallig , maar wie weet komen er straks toch nog de beloofde ontwikkelingen waar zo hard aangewerkt word.
                  Bijgevoegde bestanden

                  Reageer


                  • #24
                    En nu maar hopen dat de tandjes er niet uitvallen..

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht
                      Ferry Dat probleem hadden jullie 2 jaar geleden al moeten oplossen. En die storingspagina is een lachertje.
                      Blijkbaar weet je dat het om hetzelfde probleem als twee jaar (!) geleden gaat, korreltje zout dus. Eigenlijk kunnen ze het gewoon niet/nooit goed doen blijkbaar. Dat gezegd hebbende, hebben jullie het allemaal niet makkelijk met je provider...
                      Laatst bewerkt door Koeba; 7 Oct 2021, 08:49.

                      Reageer


                      • #26
                        Als je nog steeds uitsluitend stereo geluid doorgeeft terwijl Dolby Digital al vijf jaar de minimale standaard is bij de omroepen, doe je inderdaad als provider met je pet ernaar gooien met betrekking tot het televisie platform.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door Ferry Bekijk bericht
                          Goedenavond iedereen, bedankt voor jullie berichten! Wij hebben inderdaad te maken met een storing op het interactief tv platform. Onze technische dienst is volop bezig dit probleem te verhelpen! Jullie kunnen de storing volgen via de volgende link: https://www.delta.nl/klantenservice/storingen/!
                          Ja en dat sinds zondag 03-10-2021 iedere dag ???

                          Reageer


                          • #28
                            Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                            Als je nog steeds uitsluitend stereo geluid doorgeeft terwijl Dolby Digital al vijf jaar de minimale standaard is bij de omroepen, doe je inderdaad als provider met je pet ernaar gooien met betrekking tot het televisie platform.
                            Dit heeft natuurlijk allemaal niets met het aantal storingen te maken.

                            Een televisie platform moet eerst storingsvrij werken en pas dan komen de verbeteringen op de tweede plaats.
                            Laatst bewerkt door driepinter; 7 Oct 2021, 11:01.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht

                              Dit heeft natuurlijk allemaal niets met het aantal storingen te maken.

                              Een televisie platform moet eerst storingsvrij werken en pas dan komen de verbeteringen op de tweede plaats.

                              Misschien moeten we als Delta/Caiway gebruikers deze problemen maar eens flink in de publiciteit brengen, misschien leert Delta/Caiway dan eens te communiceren en vooral deze problemen welke al jaren duren op te lossen, want hier maar steeds mopperen heeft blijkbaar ook niet veel zin, en aan de klantenservice (hoe durven ze term te gebruiken) heb je ook helemaal niets.
                              Laatst bewerkt door puccini; 7 Oct 2021, 11:11.

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door puccini Bekijk bericht


                                Misschien moeten we als Delta/Caiway gebruikers deze problemen maar eens flink in de publiciteit brengen, misschien leert Delta/Caiway dan eens te communiceren en vooral deze problemen welke al jaren duren op te lossen, want hier maar steeds mopperen heeft blijkbaar ook niet veel zin, en aan de klantenservice (hoe durven ze term te gebruiken) heb je ook helemaal niets.
                                Dat is drie jaar geleden ook al eens gebeurd maar heeft toch ook niet echt geholpen :

                                Veel klachten over interactieve tv Delta | Zeeuws nieuws | pzc.nl

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X