Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

tv stopt steeds sinds 6.10.2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • tv stopt steeds sinds 6.10.2021

    tijdens het kijken naar nederland 1 via zeeland hebben wij steeds korte beeldonderbrekingen.
    Zijn er meer kijkers die dit ervaren of ligt dat aan onze humax

  • #2
    Bij ons huis constateren we hetzelfde, dus zal de oorzaak wel ergens anders liggen.
    Hopelijk wordt daar snel iets aan door de provider gedaan, want deze manier van tv-beelden doorgeven verdient geen schoonheidsprijs!!
    Ik vraag me trouwens af of gewacht wordt tot er klachten binnen komen of dat men (en daar rekening ik eigenlijk op) uit eigen beweging deze stoaring aanpakt.

    Reageer


    • #3
      Hier ook stilstaan beeld al een paar dagen,

      Reageer


      • #4
        Bij Delta in Druten ook steeds stilstaand beeld.

        Reageer


        • #5
          Ik begrijp hier niets van. Delta werkt zich toch tandjes aan het televisie product? Hoe kan dit dat gebeuren als volgens horen zeggen de innovaties op televisie gebied bij Delta de klanten om de oren vliegen?

          Reageer


          • #6
            ik heb gisteren delta hierover gebeld omdat ik er sinds maart al last van heb. 3x monteur geweest niks aan de hand. waarvan 2x guidion en 1x fiber. nieuw kastje na een tijdje doet hij het weer. gisteren zei een medewerker dat ik de kabel voor 45 sec uit moest halen en dan erin dan zou hij een superboost krijgen waardoor dit verholpen zou moeten zijn. in ieder geval voor een tijdje zei ze er achter aan. veel heb je niet aan de klantenservice want ik denk dat die zelf niet weten wat te doen.
            Laatst bewerkt door Marhen68; 6 Oct 2021, 20:53.

            Reageer


            • #7
              Het word echt is tijd voor update’s & ontwikkelingen vanuit Delta je hoort helemaal niks wat ze aan het doen zijn.
              Als je sommige hier mag geloven werken ze hard hard aan ontwikkelingen ?
              Volgens mij werken ze eerder hard hard aan zoveel mogelijk geld binnen harken.
              & de klant opzadelen met een haperend tv product, & Een mooie 4K ontvanger maar zelf nog geen 4K ondersteund.
              Ik hou van Zeeland & ben een trotse Zeeuw maar dit is echt schandalig.
              Ben stiekem best benieuwd wat KPN gaat brengen hier.


              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Marhen68 Bekijk bericht
                ik heb gisteren delta hierover gebeld omdat ik er sinds maart al last van heb. 3x monteur geweest niks aan de hand. nieuw kastje na een tijdje doet hij het weer. gisteren zei een medewerker dat ik de kabel voor 45 sec uit moest halen en dan erin dan zou hij een superboost krijgen waardoor dit verholpen zou moeten zijn. in ieder geval voor een tijdje zei ze er achter aan. veel heb je niet aan de klantenservice want ik denk dat die zelf niet weten wat te doen.
                Een superboost?
                Das een grapje toch

                Reageer


                • #9
                  Ik weet 1 ding 100% zeker: Als je de mensen die je moeten helpen uitmaakt voor sukkels, ga je niet beter geholpen worden.

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door Zeeuwse90 Bekijk bericht
                    Het word echt is tijd voor update’s & ontwikkelingen vanuit Delta je hoort helemaal niks wat ze aan het doen zijn.
                    Als je sommige hier mag geloven werken ze hard hard aan ontwikkelingen ?
                    Volgens mij werken ze eerder hard hard aan zoveel mogelijk geld binnen harken.
                    & de klant opzadelen met een haperend tv product, & Een mooie 4K ontvanger maar zelf nog geen 4K ondersteund.
                    Ik hou van Zeeland & ben een trotse Zeeuw maar dit is echt schandalig.
                    Ben stiekem best benieuwd wat KPN gaat brengen hier.

                    Ik ken geen enkele provider die je belt over verbeteringen. Die komen gewoon.

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht

                      Ik ken geen enkele provider die je belt over verbeteringen. Die komen gewoon.
                      Ze hoeven ook niet te bellen maar een bericht op de site bijv zou leuk zijn.

                      Reageer


                      • #12
                        Ziggo en KPN kondigen altijd verbeteringen aan naar hun klanten. Alleen valt er bij Delta en Caiway weinig aan te kondigen. Maar als ik elders lees dat er tandjes gewerkt wordt aan het televisie product is deze stilte slechts tijdelijk voor de storm.

                        Reageer


                        • #13
                          Eduard B ook hier stond het beeld van het 8 uur-journaal een paar seconden stil vanavond.

                          Reageer


                          • #14
                            Oorspronkelijk gepost door willem alexander Bekijk bericht
                            tijdens het kijken naar nederland 1 via zeeland hebben wij steeds korte beeldonderbrekingen.
                            Zijn er meer kijkers die dit ervaren of ligt dat aan onze humax
                            Hier op de veluwe sinds 20:00 hetzelfde voor Delta steeds stilstaand beeld op met name Nederland 1,2,3. Het rare is dat b.v. comedy central gewoon geen probleem heeft. De rest heb ik niet gecheckt.
                            Laatst bewerkt door Deltamark; 6 Oct 2021, 21:51.

                            Reageer


                            • #15
                              Ik kan niets anders zeggen dat het een puinhoop is bij delta/caiway, deze storingen/haperingen zijn al 2 jaar aanwezig, en nog steeds weten ze niet waar het aan ligt. Amateurs zijn het.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X