Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Volgens mij Werkt Prikbord niet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Volgens mij Werkt Prikbord niet

    Geen nieuwe advertentie;s op het prikbord vandaag???????????
    Hij laat geen nieuwe advertentie;s zien van vandaag
    Laatst bewerkt door koekeroe; 29 Aug 2021, 19:06.

  • #2
    klopt hier ook kreeg ook bericht dat mijn adblocker voor zeelandnet moest uitschakelen , misschien dat de oorzaak ?

    sinds de delta het heeft overgenomen , meer problemen , kan de reacties op het prikbord niet zelf verwijderen b.v.

    Je kan via nieuwste kijken , werkt er traag bij mij


    Het werkt nog steeds niet goed terwijl de adblocker uit staat en de advertentie's wel te voorschijn komen .

    waar ik me ook aan erger is commercieel leden van zeelandnet soms meer dan een pagina plaatsen terwijl ze via foto's en tekst

    meer kunnen doen .


    Laatst bewerkt door oen; 30 Aug 2021, 13:01.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door oen Bekijk bericht
      klopt hier ook kreeg ook bericht dat mijn adblocker voor zeelandnet moest uitschakelen , misschien dat de oorzaak ?

      sinds de delta het heeft overgenomen , meer problemen , kan de reacties op het prikbord niet zelf verwijderen b.v.

      Je kan via nieuwste kijken , werkt er traag bij mij


      Maar zo hoort het niet te Werken,Ze horen gewoon onder de des betreffende groepen te staan

      Reageer


      • #4
        De rubrieken laten nieuwe advertenties in die rubriek niet zien... we gaan er naar kijken.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          De rubrieken laten nieuwe advertenties in die rubriek niet zien... we gaan er naar kijken.
          We gaan het zien Jeroen?

          Reageer


          • #6
            ik moet ook al zeker 2 weken m'n adblocker uitschakelen, die ik niet heb

            Reageer


            • #7
              JA,dat is goed Jeroen,wij hebben er al naar gekeken,( maar dit helpt niet veel dat kijken )

              Reageer


              • #8
                Het systeem dat de advertenties doorzoekt en indexeert is vastgelopen. We zijn aan het kijken naar een oplossing.

                Reageer

                Om te reageren, moet je eerst .

                verwerken...
                X