Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Windows 10 21H2

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Windows 10 21H2

    Ze worden steeds kleiner in omvang en onbeduidender met de komst van Windows 11.

    https://blogs.windows.com/windowsexp...ndows-10-21h2/
    Bijgevoegde bestanden
    Laatst bewerkt door driepinter; 16 Jul 2021, 11:08.

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
    Ze worden steeds kleiner en onbeduidend met de komst van Windows 11.
    Wat en hoe bedoel je ?? Meer ruimte...?

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht

      Wat en hoe bedoel je ?? Meer ruimte...?
      Nee, drie nieuwe dingen in deze update dus verwaarloosbaar.

      De verdere ontwikkeling van Windows 10 is hiermee echt tot stilstand gekomen 21H1 was de laatste grote feature update.
      Laatst bewerkt door driepinter; 18 Jul 2021, 08:15.

      Reageer


      • #4
        Ik heb even gekeken in de Windows 11 (tijdelijk geïnstalleerd op pc) en het ziet er mooi uit maar heel erg summier, alleen de noodzakelijke zaken. Overzicht van de app's, program's en snelkoppelingen zijn ver te zoeken dus voor je alles uitgevogeld hebt en je het naar je zin hebt ingericht ben je een paar weken verder. Maar zo zijn al die overgangen naar al die Windows. Dus ik bedenk me wel tien keer voor ik de 11 echt op mijn PC zet. Dus ik heb nu de 11 niet laten staan en ben terug gekeerd naar de 10. De installatie, inrichting en instellingen van de 11 is echt iets voor de wintermaanden.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door hillebregt Bekijk bericht
          Ik heb even gekeken in de Windows 11 (tijdelijk geïnstalleerd op pc) en het ziet er mooi uit maar heel erg summier, alleen de noodzakelijke zaken. Overzicht van de app's, program's en snelkoppelingen zijn ver te zoeken dus voor je alles uitgevogeld hebt en je het naar je zin hebt ingericht ben je een paar weken verder. Maar zo zijn al die overgangen naar al die Windows. Dus ik bedenk me wel tien keer voor ik de 11 echt op mijn PC zet. Dus ik heb nu de 11 niet laten staan en ben terug gekeerd naar de 10. De installatie, inrichting en instellingen van de 11 is echt iets voor de wintermaanden.
          Mocht het nieuwe menu niet bevallen, je kunt altijd nog terug naar het oude Windows 10 menu :

          How to Get the Classic Start Menu Back in Windows 11 (lifewire.com)

          Reageer


          • #6
            Microsoft removes Windows 11 hack to enable Windows 10 Start Menu

            https://www.bleepingcomputer.com/new...10-start-menu/

            Reageer


            • #7
              How to upgrade Windows 10 version 21H1 to 21H2 right now (KB5003791) - gHacks Tech News

              Installeren :

              DISM.exe /Online /Add-Package /PackagePath:"C:\Users\gebruiker\Downloads\windows1 0.0-kb5003791-x64.cab"
              Bijgevoegde bestanden
              Laatst bewerkt door driepinter; 5 Sep 2021, 12:44.

              Reageer


              • #8
                De Windows 10 21H2 (November 2021) update is gisteren officieel uitgekomen :

                Download Windows 10 (microsoft.com)
                Bijgevoegde bestanden
                Laatst bewerkt door driepinter; 17 Nov 2021, 08:10.

                Reageer


                • #9
                  Werk nu een aantal weken met win 11 prof nl en alles werkt goed het is even wennen maar het is goed de defender is wel beter geworden ze halen de cracks uit zipbestanden als je niet oplet

                  Reageer


                  • #10
                    Wil je graag op Windows 10 blijven zitten en niet upgraden naar Windows 11.

                    How to Specify Target Feature Update Version in Windows 10 | Tutorials (tenforums.com)

                    Bijgevoegde bestanden

                    Reageer


                    • #11
                      Niet zo moeilijk. Is je pc of laptop zoveel jaarv ud kan je toch niet updaten. Mijn I3 processor is niet geschikt voor windows 11. Het zal mij ook een zorg zijn. Ik gebruik mijn laptop nauwelijks meer.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
                        De verdere ontwikkeling van Windows 10 is hiermee echt tot stilstand gekomen 21H1 was de laatste grote feature update.
                        Heb je daar een bronartikel van?
                        Kan zomaar veranderen als blijkt dat er nog zeer veel gebruiker op W10 blijven hangen ivm de restricties die W11 met zich meebrengt. In het jaar dat W10 support eindigt, zal het merendeel wel overstappen.
                        Telemetrie zegt alles
                        Laatst bewerkt door Webkabouter; 29 Nov 2021, 11:42.
                        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                          Heb je daar een bronartikel van?
                          Kan zomaar veranderen als blijkt dat er nog zeer veel gebruiker op W10 blijven hangen ivm de restricties die W11 met zich meebrengt. In het jaar dat W10 support eindigt, zal het merendeel wel overstappen.
                          Telemetrie zegt alles
                          Nee dat verhaal klopt inmiddels niet meer er komen jaarlijkse feature updates voor Windows 10.

                          Dus de volgende komt in November 2022.

                          How to get the Windows 10 November 2021 Update | Windows Experience Blog
                          Laatst bewerkt door driepinter; 30 Nov 2021, 08:13.

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X