Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Olympische spelen en Wimbledon beschikbaar in 4K voor Nederlandse aanbieders.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • #16
    ESPN in UHD? Dat is bijzonder!!
    ESPN komt in 1080P met HDR zover ik weet.

    Blijkbaar kan Delta Fiber opeens toveren?
    Laatst bewerkt door snoepdoos; 4 Jul 2021, 10:05.

    Reageer


    • #17
      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
      ESPN in UHD? Dat is bijzonder!!
      ESPN komt in 1080P met HDR zover ik weet.

      Blijkbaar kan Delta Fiber opeens toveren?
      ESPN Extra HD noemen ze er het of iets dergelijks. In elk geval een hogere kwaliteit.
      En of Delta kan toveren gaan we zien.

      Reageer


      • #18
        https://espnnl.zendesk.com/hc/nl-nl/...-over-ESPN-UHD

        Kortom vele providers komen met dit kanaal. Delta en Caiway communiceren weer eens niet.

        Reageer


        • #19
          Serieuze vraag: Afgezien van dat het fijn zou zijn als Delta zou doen wat anderen doen, wat maakt dat ze dat 'moeten'?
          Ik denk namelijk dat ze helemaal zelf mogen uitmaken welke zenders ze in welke kwaliteit doorgeven en hoe ze dat communiceren. Ik lees nu al een paar jaar dat 'ze zullen moeten' en 'ze kunnen er niet onderuit' en 'ze doen het allemaal' en 'ik had het en nu niet meer', maar nergens lees ik waarom, behalve dan dat mensen het graag willen. Lijkt me niet echt genoeg.

          Reageer


          • #20
            KPN gaat ESPN ook doorgeven in 1080P met HDR/HLG las ik op totaal TV

            Reageer


            • #21
              Oorspronkelijk gepost door Koeba Bekijk bericht
              Serieuze vraag: Afgezien van dat het fijn zou zijn als Delta zou doen wat anderen doen, wat maakt dat ze dat 'moeten'?
              Ik denk namelijk dat ze helemaal zelf mogen uitmaken welke zenders ze in welke kwaliteit doorgeven en hoe ze dat communiceren. Ik lees nu al een paar jaar dat 'ze zullen moeten' en 'ze kunnen er niet onderuit' en 'ze doen het allemaal' en 'ik had het en nu niet meer', maar nergens lees ik waarom, behalve dan dat mensen het graag willen. Lijkt me niet echt genoeg.
              Waar zie je staan dat iets moet?

              Anderzijds zijn wij andere ESPN klanten tov KPN, Ziggo en andere providers? We betalen net zo veel, mogen we dan ook hetzelfde verwachten?

              Reageer


              • #22
                Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                KPN gaat ESPN ook doorgeven in 1080P met HDR/HLG las ik op totaal TV
                Klopt, em volkomen terecht! Dit kanaal behoort bij het abonnement, hier betalen we voor.

                Reageer


                • #23
                  Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                  Waar zie je staan dat iets moet?

                  Anderzijds zijn wij andere ESPN klanten tov KPN, Ziggo en andere providers? We betalen net zo veel, mogen we dan ook hetzelfde verwachten?
                  Het staat er niet met zoveel woorden, maar ik noteer dus dat het niet moet
                  En nee, je mag niet hetzelfde verwachten.

                  Reageer


                  • #24
                    Wat mag je dan wel verwachten van Deltafiber?
                    Stereo geluid in lage kwaliteit als hoogst haalbare?

                    Reageer


                    • #25
                      Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                      Wat mag je dan wel verwachten van Deltafiber?
                      Stereo geluid in lage kwaliteit als hoogst haalbare?
                      Zwart wit tv?

                      Reageer


                      • #26
                        Bron Totaal TV: https://www.totaaltv.nl/nieuws/espn-...distributeurs/

                        Delta en Caiway worden nog niet benoemd in dit artikel.
                        Laatst bewerkt door loeffenr; 24 Jul 2021, 14:27.

                        Reageer


                        • #27
                          Oorspronkelijk gepost door loeffenr Bekijk bericht
                          Bron Totaal TV: https://www.totaaltv.nl/nieuws/espn-...distributeurs/

                          Delta en Caiway worden nog niet benoemd in dit artikel.
                          Nee altijd in de laaste week communiceren dat ze het in Full HD gaan leveren ipv een hogere kwaliteit zoals bij menig ander provider.
                          Hier wordt je toch niet goed van! Zijn wij andere ESPN klanten tov andere providers die het voor hetzelfde abogeld wel regelen?

                          Reageer


                          • #28
                            Het beeld in 4K HDR is erg mooi van Eurosport 4K. Een stuk beter als het EK2021. In Japan weten ze wel hoe ze iets goed moeten registreren.
                            Aanzienlijk helderder en veel diepere kleuren en HFR.

                            Reageer


                            • #29
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              In Japan weten ze wel hoe ze iets goed moeten registreren.
                              Ik denk dat het niet zo zeer de registratie is als wel de doorgifte. Kijk je via Astra-1 via het UHD demokanaal UHD1?
                              Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                              Reageer


                              • #30
                                Oorspronkelijk gepost door Webkabouter Bekijk bericht
                                Ik denk dat het niet zo zeer de registratie is als wel de doorgifte. Kijk je via Astra-1 via het UHD demokanaal UHD1?
                                Ziggo geeft dit kanaal door.

                                Reageer

                                Om te reageren, moet je eerst .

                                verwerken...
                                X