Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Olympische spelen en Wimbledon beschikbaar in 4K voor Nederlandse aanbieders.

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Olympische spelen en Wimbledon beschikbaar in 4K voor Nederlandse aanbieders.

    Ziggo gaat het in ieder geval doorgeven.
    Ziggo: Olympische Spelen en Wimbledon in 4K met Mediabox Next | Totaal TV

    Zal Delta Fiber nu wel op tijd inhaken ?

  • #2
    Die slapen vrolijk verder.

    Reageer


    • #3
      Daar gaan we weer….

      Reageer


      • #4
        https://www.totaaltv.nl/nieuws/kpn-g...-en-wimbledon/

        Reageer


        • #5
          Wellicht bedenkt KPN zich nog. Ik verwacht een stormloop aan klachten op het KPN forum
          Laatst bewerkt door snoepdoos; 1 Jul 2021, 19:26.

          Reageer


          • #6
            Meeste klanten hebben niet eens de benodigde hardware hiervoor.

            Reageer


            • #7
              Delta heeft een 4k interactief kastje en 0,0 4k zenders. Koop je een UHD TV, heb je alles op 4k, ben je klaar voor de toekomst zoals Delta het zelf zegt, bieden ze gewoon geen 4k aan. Het is jammer dat hier in Zeeland je dus dan je spulletjes niet kan testen, want ik merk dat ik een account van Ziggo niet kan casten op de Chromecast voor Google TV op 4k, want Ziggo heeft dus IP beperkingen. Alleen full-hd gaat op de gewone Chromecast. Dus Delta verkoopt cq verhuurt mooie 4k kastjes en je hebt er niets aan. Ik vraag me af, mag dat eigenlijk...

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
                Delta heeft een 4k interactief kastje en 0,0 4k zenders. Koop je een UHD TV, heb je alles op 4k, ben je klaar voor de toekomst zoals Delta het zelf zegt, bieden ze gewoon geen 4k aan. Het is jammer dat hier in Zeeland je dus dan je spulletjes niet kan testen, want ik merk dat ik een account van Ziggo niet kan casten op de Chromecast voor Google TV op 4k, want Ziggo heeft dus IP beperkingen. Alleen full-hd gaat op de gewone Chromecast. Dus Delta verkoopt cq verhuurt mooie 4k kastjes en je hebt er niets aan. Ik vraag me af, mag dat eigenlijk...
                Heeft die Pathé Thuis app geen 4K mogelijkheid op DIT ?

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door Quetensky Bekijk bericht
                  Ik vraag me af, mag dat eigenlijk...
                  Als Delta waarmaakt wat er in de Algemene Voorwaarden staat, valt hen niets te verwijten (je weet dan waar je aan begint). Dat dat in de praktijk toch verschillen geeft met de conculega's is alleen frustrerend omdat die conculega's niet via de Zeeuwse kabel / glasvezel worden doorgegeven. Wij kijken hier 4K mbv een Nvidia Shield Pro over coax (docsis 3.n) en dat is prima voor nu.
                  Laatst bewerkt door Webkabouter; 2 Jul 2021, 20:35.
                  Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                  Reageer


                  • #10
                    Zodra wij programma's in 4K gaan uitzenden zijn jullie de eerste die het horen! Ook wat betreft de audio codec gaan we niet geheim houden voor jullie als die er is!

                    Reageer


                    • #11
                      Kunnen we rekenen anno 2023 ? Ferry of is dit te ruim genomen?
                      Laatst bewerkt door koekeroe; 3 Jul 2021, 14:44.

                      Reageer


                      • #12
                        Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                        Kunnen we rekenen anno 2023 ? Ferry of is dit te ruim genomen?
                        Ik ga het voor de verandering opnemen voor Delta. Volgens mij moet de uitspraak dat men er hard aan werkt nu even voldoende zijn.
                        Harde datums noemen leidt ook tot gezeur. Geduld is een schone zaak. Mijn gevoel: men is er hard aan bezig en het zit er aan te komen.

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door Bordewolf Bekijk bericht

                          Ik ga het voor de verandering opnemen voor Delta. Volgens mij moet de uitspraak dat men er hard aan werkt nu even voldoende zijn.
                          Harde datums noemen leidt ook tot gezeur. Geduld is een schone zaak. Mijn gevoel: men is er hard aan bezig en het zit er aan te komen.
                          Dat zij Opoe ook ,ze wacht er nog op

                          Reageer


                          • #14
                            Die jaar geleden zei Delta al dat ze hard werkte aan Dolby Digital geluid en het is er nog steeds niet.
                            Als loze beloften voldoende zijn, dan heb je wat aan de kreten "we werken er hard aan".


                            Reageer


                            • #15
                              Oorspronkelijk gepost door snoepdoos Bekijk bericht
                              Die jaar geleden zei Delta al dat ze hard werkte aan Dolby Digital geluid en het is er nog steeds niet.
                              Als loze beloften voldoende zijn, dan heb je wat aan de kreten "we werken er hard aan".

                              Ik vind dit echt onterecht. Er wordt alle moeite gedaan om ons te informeren, er lijkt witte rook te komen en jullie blijven nu zaniken.
                              Geef het nu even een paar weken. ESPN Ultra HD komt er aan, daar gaan ze echt wel in mee. En de overige zaken… wacht ff af.

                              Reageer

                              Om te reageren, moet je eerst .

                              verwerken...
                              X