Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Bedrog advertentie;s Prikbord

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Bedrog advertentie;s Prikbord

    Ik zie weer al een aantal weken dat er bedrog advertentie;s op het prikbord staan ,er word door een gebruiker van Prikbord Melding van gemaakt
    via de advertentie meldings knop ,Ook een mail naar ZeelandNet Prikbord <[email protected]>,maar ze blijven staan
    Ik zie hier ook wel eens dat er gebruikers de maat genomen wordt ,Maar steek eerst de hand in eigen boezem ,en dan naar een ander
    Ze zijn zeer kwalijk deze advertentie;s ,en er zijn nog steeds mensen die er in trappen
    Doe hier wat aan ,? Ze zijn elke dag verschenen

  • #2
    Bied jezelf aan als vrijwilliger om ze te verwijderen. Ze zouden er anders iemand voor moeten aannemen. Ik schat dat het dweilen met de kraan open is.

    Reageer


    • #3
      De beste manier om een verdachte advertentie te melden is via de 'meld misbruik' die rechtsonder bij elke advertentie staat.
      Hiermee wordt advertenties automatisch in het controle systeem gezet waarna ze nagekeken worden.

      De webmaster mailen kan ook, maar is minder handig want dan moet ik de advertentie handmatig in het systeem opvoeren, wat meer tijd kost.
      Desondanks kan ik niet garanderen dat een foute advertentie binnen 1 minuut offline gehaald wordt.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
        De beste manier om een verdachte advertentie te melden is via de 'meld misbruik' die rechtsonder bij elke advertentie staat.
        Hiermee wordt advertenties automatisch in het controle systeem gezet waarna ze nagekeken worden.

        De webmaster mailen kan ook, maar is minder handig want dan moet ik de advertentie handmatig in het systeem opvoeren, wat meer tijd kost.
        Desondanks kan ik niet garanderen dat een foute advertentie binnen 1 minuut offline gehaald wordt.
        Geef Koekeroe een account om ze zelf te verwijderen. Scheelt getrap deu de vleke!
        Laatst bewerkt door Koeba; 2 Jun 2021, 09:22.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
          De beste manier om een verdachte advertentie te melden is via de 'meld misbruik' die rechtsonder bij elke advertentie staat.
          Hiermee wordt advertenties automatisch in het controle systeem gezet waarna ze nagekeken worden.

          De webmaster mailen kan ook, maar is minder handig want dan moet ik de advertentie handmatig in het systeem opvoeren, wat meer tijd kost.
          Desondanks kan ik niet garanderen dat een foute advertentie binnen 1 minuut offline gehaald wordt.
          Jeroen wordt elke keer gedaan ,wordt toch ook aan gegeven ,en zoals Koeba zegt geef mij een account ,heb je die rotzooi niet.,jullie kregen ook een mail en ze bleven mooi staan
          Dus ga nu niet belerend doen ,of dit niet gebeurd

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht

            Jeroen wordt elke keer gedaan ,wordt toch ook aan gegeven ,en zoals Koeba zegt geef mij een account ,heb je die rotzooi niet.,jullie kregen ook een mail en ze bleven mooi staan
            Dus ga nu niet belerend doen ,of dit niet gebeurd
            Rustig Koekeroe! Wat was er zo 'belerend' aan? Mo'k 's an je'n oortje komme trekke?

            Reageer


            • #7
              Koekeroe... ik ben niet belerend aan het doen. Ik leg je alleen uit hoe de procedure werkt en wat de handigste manier is om een advertentie te melden.
              Daarbij geef ik ook aan dat we dit soort advertenties zo veel mogelijk proberen te weren maar dat het niet altijd mogelijk is dit soort berichten direct te verwijderen.
              Een account om zelf advertenties te beheren is niet mogelijk.

              Reageer


              • #8
                Kijk dan maar eens onder de meld knop ,er staat er weer een die niet in orde is
                Zolang een ander en ik mij aan de procedure hou ,en jullie negeren de berichten ,zullen we niet veel verder komen
                De persoon heeft gisteren op 2 advertentie; gemeld dat het bedrog is, en vanmorgen stonden ze er nog op
                en hij heeft ook gemaild naar de webmaster prikbord Hoezo Melden??????
                En als jullie op het prikbord advertentie;s toelaten over Papagaaien ,lees dan eerst wat ze moeten volgen
                Ringen [Vast] Cites papieren en dergelijke, neem eens een kijkje op Vogelmarktplaats

                Reageer


                • #9
                  Er zullen altijd wel foute of verdachte advertenties op een site als het prikbord voorkomen, dat is moeilijk te voorkomen. Wij proberen deze zoveel en zo snel mogelijk te verwijderen. Maar het kan inderdaad voorkomen dat ze soms enige tijd blijven staan.

                  Reageer


                  • #10
                    Jeroen er staan weer bedrog advertentie;s op van 2 man honden en kittens ,ze hebben het via de meldknop gemeld ,maar ze staan er nog op zie ik

                    Reageer


                    • #11
                      Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                      Jeroen er staan weer bedrog advertentie;s op van 2 man honden en kittens ,ze hebben het via de meldknop gemeld ,maar ze staan er nog op zie ik
                      "....het kan inderdaad voorkomen dat ze soms enige tijd blijven staan."

                      Reageer


                      • #12
                        Staan er nog steeds op

                        Reageer


                        • #13
                          Oorspronkelijk gepost door koekeroe Bekijk bericht
                          Staan er nog steeds op
                          "....het kan inderdaad voorkomen dat ze soms enige tijd blijven staan."

                          Reageer

                          Om te reageren, moet je eerst .

                          verwerken...
                          X