Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Linkje via Wattsapp

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Linkje via Wattsapp

    Mogge ,beetje raar verhaal ik krijg een WhatsApp bericht van de helpdesk of ik op een linkje wil klikken om een beoordeling te geven. In deze tijd stuur je toch geen linkjes meer. Of zie ik het zo verkeerd. Groet

  • #2
    Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
    Mogge ,beetje raar verhaal ik krijg een WhatsApp bericht van de helpdesk of ik op een linkje wil klikken om een beoordeling te geven. In deze tijd stuur je toch geen linkjes meer. Of zie ik het zo verkeerd. Groet
    Ik zou in ieder geval niet op het linkje klikken en het nummer meteen blokkeren. Of het nou wel of niet van Delta is. Delta heeft er ook een houtje van je constant lastig te vallen.

    Reageer


    • #3
      Linkje via WhatsApp? Zoals Kwek zegt niet op klikken!
      Heb je kortgeleden via WhatsApp contact gehad met Delta? Zo niet dan is het zeker niet pluis.

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
        Of zie ik het zo verkeerd. Groet
        Het is tegenwoordig in om zomaar berichtjes te sturen naar willekeurige 06-nummers... Dumpert stond er ook vol mee.

        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer


        • #5
          het is echt delta, ik vind het niet van deze tijd dat ze zo reageren.

          Reageer


          • #6
            HI tonv24

            Reageer


            • #7
              hierbij de screenshot.Groet

              Reageer


              • #8
                Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
                hierbij de screenshot.Groet
                Het is van Delta energie.

                Klik op de afbeelding voor grotere versie  Naam: Schermopname (864).png Bekeken: 0 Grootte: 52,2 Kb ID: 194217

                Reageer


                • #9
                  Oorspronkelijk gepost door tonv24 Bekijk bericht
                  hierbij de screenshot.Groet
                  Hi tonv24

                  Reageer


                  • #10
                    Oorspronkelijk gepost door TimE Bekijk bericht

                    Hi [USER="41394"]Bedankt voor het aankaarten van de situatie!
                    Iedereen met een mobiel en prepay kaartje kan zijn/haar telefoonnumer wijzigen in elke gewenst telefoonnummer (dat wordt getoond aan de beller). OP is terecht ongerust omdat hier niets aan kan worden gedaan.

                    Als je een Whatsappbericht ontvangt dat je niet vertrouwt, bel dan via Whatsapp even terug en verifieer de actie. Vraag daarbij of men je even intern wil doorschakelen naar het hoofdnummer/centrale receptie van het bedrijf voor verder vragen. In 9 van de 10 gevallen wordt er dan opgehangen.
                    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

                    Reageer


                    • #11
                      Telefoonterreur van Delta.

                      Reageer

                      Om te reageren, moet je eerst .

                      verwerken...
                      X