Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Glasvezel issue met activatie voor huidige abonnees van zeelandnet

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Glasvezel issue met activatie voor huidige abonnees van zeelandnet

    Ik heb begrepen dat als je abbonee van zeelandnet kabel bent , niet kan overstappen zonder verlies van emailadressen en telefoonnummers.
    ik heb glasvezel bestelt begin december met behoud van emailadressen. Heb zoeven contact met Delta maar is softwarematig niet mogelijk op dit moment.
    Wanneer dit wel mogelijk is kan men mij niet vertellen. Is er iemand die daar informatie over heeft. Dit is een vreemde situatie, men biedt iets aan maar is nog niet gerealiseerd.

  • #2
    Als ze niet leveren wat er afgesproken is kun je het gewoon annuleren. Ze hebben er een beetje een houtje van dat als je eenmaal klant bent hoeven ze niks meer te doen om je te houden.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door fremat Bekijk bericht
      Heb zoeven contact met Delta maar is softwarematig niet mogelijk op dit moment.
      Ik denk dat het beheer van accounts met bijbehorende emailadressen niets met aansluiting van glasvezel te maken heeft - het zijn twee compleet verschillende zaken: glasvezel is infrastructuur en email is systeem/account beheer.

      Wellicht dat dit administratief niet mogelijk is (Delta Fiber vs Zeelandnet). Volgens mij wijzen dit soort omtrekkende bewegingen op aankomende veranderingen in administratief beheer (en wellicht meer).
      Laatst bewerkt door Webkabouter; 24 Feb 2021, 20:17.
      Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

      Reageer


      • #4
        Dit staat er nog steeds :

        Al een DELTA abonnement via de kabel?
        Overstappen kan door je aan te melden voor een Flexpakket via glasvezel. Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.


        Maar dat staat er al onderhand een half jaar op.

        Reageer


        • #5
          Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
          Dit staat er nog steeds :

          Al een DELTA abonnement via de kabel?
          Overstappen kan door je aan te melden voor een Flexpakket via glasvezel. Als bestaande klant kunnen we je abonnement nog niet direct overzetten met behoud van al je persoonlijke instellingen zoals e-mailadressen, mailboxen, telefoonnummer en factuurgeschiedenis. Als je je nu aanmeldt voor een glasvezelabonnement, wordt je woning alvast aangesloten. Je abonnement wordt overgezet zodra de aanpassingen in onze klantsystemen gereed zijn. Daarna krijg je meer informatie over het overstapmoment.


          Maar dat staat er al onderhand een half jaar op.
          Snap niet dat mensen daarin trappen

          Reageer

          Om te reageren, moet je eerst .

          verwerken...
          X