Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Ik ben gehackt. Wat nu? Hoe organisaties moeten handelen tijdens een cyberaanval!

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Ik ben gehackt. Wat nu? Hoe organisaties moeten handelen tijdens een cyberaanval!


    Zoals al eerder voorspeld in de Cybersecurity Trends voor 2021, blijven het coronavirus en cyberaanvallen hand in hand gaan. Maar los van het virus, zijn de pijlen van cybercriminelen tegenwoordig ook sterk gericht op ondernemers en overheden. Kijk alleen al naar de hack bij het Hof van Twente, waarbij de overheidspartij uiteindelijk besloot om het losgeld niet te betalen.

    https://www.persberichten.com/persbe...gehackt-Wat-nu
    Laatst bewerkt door Guest01; 4 Feb 2021, 10:53.

  • #2
    Waarheid
    Verdiep je eens in De clubs van SeniorWeb - lees of praat mee | SeniorWeb kun je hier vragen van andere gebruikers beantwoorden..

    Is misschien een nuttigere tijdsbesteding.
    Laatst bewerkt door driepinter; 4 Feb 2021, 08:36.

    Reageer


    • #3
      Oorspronkelijk gepost door driepinter Bekijk bericht
      Waarheid
      Verdiep je eens in De clubs van SeniorWeb - lees of praat mee | SeniorWeb kun je hier vragen van andere gebruikers beantwoorden..

      Is misschien een nuttigere tijdsbesteding.
      Ik heb het net zitten bekijken ,ik kende het al, maar toch bedankt voor de tip.

      Ben jij daar trouwens ook lid van driepinter?

      Reageer


      • #4
        Nee dat niet.

        Reageer


        • #5
          Waarheid Heb je toestemming om dit bericht integraal over te nemen en hier opnieuw te plaatsen?
          Zo niet, het bericht graag aanpassen naar een of twee zinnen en een doorlink plaatsen. Complete teksten overnemen en opnieuw plaatsen zonder de toestemming van de auteur is niet toegestaan.

          Reageer


          • #6
            Oorspronkelijk gepost door Jeroen Bekijk bericht
            Waarheid Heb je toestemming om dit bericht integraal over te nemen en hier opnieuw te plaatsen?
            Zo niet, het bericht graag aanpassen naar een of twee zinnen en een doorlink plaatsen. Complete teksten overnemen en opnieuw plaatsen zonder de toestemming van de auteur is niet toegestaan.
            Zo goed Webmaster?

            Ik wist het niet. Sorry, excuses voor het ongemak.

            Reageer


            • #7
              Dank u.

              Reageer

              Om te reageren, moet je eerst .

              verwerken...
              X