Webmail

Kies je webmail

Omdat ZeelandNet ook DELTA webmail aanbiedt, vragen we je eenmalig je voorkeur op te geven.

Aankondiging

Samenvouwen
Nog geen aankondiging.

Oude gasmeters | Daltarief stopt per 1 juli 2021

Samenvouwen
X
 
  • Filter
  • Tijd
  • Toon
Alles wissen
nieuwe berichten

  • Oude gasmeters | Daltarief stopt per 1 juli 2021

    https://radar.avrotros.nl/nieuws/ite...l-scheelt-het/

    Slimme meters bieden voor de toekomst overigens de mogelijkheid om met veel meer dan twee tarieven te werken. Op een zonnige of winderige dag kunnen energieleveranciers er dan bijvoorbeeld voor kiezen om de prijs juist overdag te verlagen. Zo wordt voorkomen dat deze schone energie, die niet opgeslagen kan worden, verloren gaat.

    https://www.nu.nl/wonen/6099388/dalt...ishoudens.html
    Laatst bewerkt door Webkabouter; 4 Jan 2021, 17:12.
    Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

  • #2
    Wie gelooft deze Fabel??????????

    Wat terug krijgen van energieleveranciers Er komen als maar meerdere zonnige zomers,en ze gaan dan voor Sinterklaas spelen
    moet toch niet gekker worden

    Slimme meters bieden voor de toekomst overigens de mogelijkheid om met veel meer dan twee tarieven te werken. Op een zonnige of winderige dag kunnen energieleveranciers er dan bijvoorbeeld voor kiezen om de prijs juist overdag te verlagen. Zo wordt voorkomen dat deze schone energie, die niet opgeslagen kan worden, verloren gaat.

    ??????
    Ik heb een oude gasmeter achter de slimme nieuwe geplaatst. De oude heeft in 6 jaar tijd al 432 m3 gas meer op de teller staan, dat is echt bewijs en geeft een dikkere punt



    .Zulke verhalen geven toch moed he ? Is niet bij mij gemonteerd en nee .bij mij geen slimme meter
    Laatst bewerkt door koekeroe; 5 Jan 2021, 13:05.

    Reageer


    • #3
      Begrijp ik nou goed dat het daltarief gaat vervallen per 1 juli?

      Reageer


      • #4
        Oorspronkelijk gepost door [email protected] Bekijk bericht
        Begrijp ik nou goed dat het daltarief gaat vervallen per 1 juli?
        Vanaf 1 juli kun je geen gebruik meer maken van het nachttarief als je een oude meter in huis hebt. Contracten met een dubbel tarief worden omgezet naar een enkel tarief. Huishoudens betalen dan elk uur van de dag dezelfde prijs voor stroom.

        Slimme meters schakelen daarentegen automatisch van tarief. Het ligt daarbij wel aan het contract met je energieleverancier of je daar wel of niet gebruik van maakt.
        Met twee voeten aan de grond kom je geen stap verder...

        Reageer

        Om te reageren, moet je eerst .

        verwerken...
        X